“Top tent”

Keukens: Midden-Europees, Internationaal
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ingericht, goed eten voor lage prijs, vriendelijk personeel met goede service.
Dikke 5 sterren.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via Tripadvisor
en een absolute aanrader!
Lekker lunchadresje!
Een kleine zaak, maar heel gezellig met een supervriendelijke bediening.
De gerechtjes zijn met zorg en liefde bereid. Origineel concept ook: je kan kiezen uit 3 formules en zo je lunch helemaal zelf samenstellen.
Prijs/kwaliteit: prima!
Allemaal verse producten, mooi gebracht!
Ook het vers gebak zag er heerlijk uit!

19 augustus 2017 beoordeeld

Kleine maar gezellige zaak.
Zeer lekker eten. Een leuk concept.
Super vriendelijke bediening.
Echte aanrader voor een snelle, gezellige lunch.

10 augustus 2017 beoordeeld

Gelukkig kan je bij dit lunchcafé verschillende kleine broodjes kiezen, want één keuze maken van de gevarieerde menukaart is lastig. De (glutenvrije) broodjes zijn erg lekker en het personeel behulpzaam.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

PIQNIQ is een klein zaakje waar ik niet zou binnengaan als ik het niet via TripAdvisor had gevonden. En dat zou heel jammer zijn (mercie TripAdvisor). Wat een heerlijke plaats voor een lunch, je kiest uit 3 formules: PIQNIQ lunch klein (€6,50 voor 2 gerechten), PIQNIQ lunch (€9,50 voor 3 gerechten) of PIQNIQ lunch groot (€12 voor 4 gerechten) en dan kiezen maar uit soepjes, pasta's, salades, broodjes... wij kozen voor de 3 gerechten en gingen ervan uit dat het heel kleine porties gingen zijn voor die prijs. Niks was minder waar, het waren best grote porties en HEERLIJK! Amai wat was dit een heerlijke lunch... Ik koos een quinoasalade met rode biet, een toast met geitenkaas en rucola en een broodje met rosbief en truffelmayonaise. Ze waren alledrie om te lekkerder. Dit is echt een GOEDkoop adresje, TOP! En voor de kattenliefhebbers er is een heel lieve huiskat ☺️

Reizigers die PIQNIQ bekeken, bekeken ook

In PIQNIQ geweest? Deel je ervaringen!