“Super lekker!”

Keukens: Midden-Europees, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

PIQNIQ is een klein zaakje waar ik niet zou binnengaan als ik het niet via TripAdvisor had gevonden. En dat zou heel jammer zijn (mercie TripAdvisor). Wat een heerlijke plaats voor een lunch, je kiest uit 3 formules: PIQNIQ lunch klein (€6,50 voor 2 gerechten), PIQNIQ lunch (€9,50 voor 3 gerechten) of PIQNIQ lunch groot (€12 voor 4 gerechten) en dan kiezen maar uit soepjes, pasta's, salades, broodjes... wij kozen voor de 3 gerechten en gingen ervan uit dat het heel kleine porties gingen zijn voor die prijs. Niks was minder waar, het waren best grote porties en HEERLIJK! Amai wat was dit een heerlijke lunch... Ik koos een quinoasalade met rode biet, een toast met geitenkaas en rucola en een broodje met rosbief en truffelmayonaise. Ze waren alledrie om te lekkerder. Dit is echt een GOEDkoop adresje, TOP! En voor de kattenliefhebbers er is een heel lieve huiskat ☺️

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriend gebruik gemaakt van de optie van twee warme dranken met vier mini taartjes. Heerlijke verwennerij! De taartjes zijn dagelijks anders. We mochten onze voorkeur doorgeven, maar besloten ons te laten verrassen door de bediening. We kregen een huisgemaakte brownie, boterkoek, kokos makroon en een notentaartje. Stuk voor stuk even lekker! Verder was de service snel, accuraat en ontzettend vriendelijk. Aanwinst in de Jordaan!

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik raad iedereen dit lunch restaurant aan!
Leuk opgediend met kleine gerechters
Vooraf reserveren want het is erg druk!
Toen wij er waren stond er een wachtrij buiten maar wij hadden al gereserveerd gelukkig
Voor herhaling vatbaar !

10 mei 2017 beoordeeld

Een leuk adresje voor een lunch. De prijs-kwaliteitverhouding was prima in orde en het eten was heerlijk. Het personeel was vriendelijk maar bleef soms ook een beetje te lang bij elkaar klitten bij de keuken om te kletsen. Houd er tevens rekening mee dat het er erg klein is en dat het daarom snel vol zit.

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor de leuke formule om drie verschillende gerechtjes te combineren. Wij gingen voor de sandwiches met zalm, geitenkaas, rosbief en kip en de tomatensoep en aspergesoep ( een suggestie van de dag); in totaal 9,50 per persoon. De kwaliteit was prima, levendig vers; kwaliteitsvolle producten die vers van de markt leken te komen. Één klein minpuntje: de zaak is misschien wat klein en het zit meubilair kan comfortabeler. De vriendelijke bediening was een meerwaarde. Kortom: een omweg waard, want de zaak is even zoeken!

Reizigers die PIQNIQ bekeken, bekeken ook

In PIQNIQ geweest? Deel je ervaringen!