“Lunch”

Keukens: Midden-Europees, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was echt fantastisch geregeld! Een glutenvrij persoon en 1 gluten en lactosevrij persoon. Goede service en lekker eten!

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag heerlijk geluncht! Prima, origineel concept waar de kwaliteit van afdruipt! Relatief weinig tafeltjes wat de sfeer ten goede komt, maar reserveren handig is. Aanrader!

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor €10,- p.p. heb je hier een prima lunch op een mooie locatie met heerlijke broodjes. Goed concept en vriendelijke bediening.

12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier wezen lunchen met manlief! Vantevoren gebeld om te reserveren maar helaas deden ze hier niet (meer) aan vanwege drukte en mensen die uiteindelijk niet op kwamen dagen. Op de gok dus maar die kant op en daar hebben we totaal geen spijt van! Genoten van een warme kop verse chocolademelk met slagroom om vervolgens twee verse broodjes en een hete kop soep voorgeschoteld te krijgen. Kleine maar lekkere kaart waar je uit kunt kiezen ---> 2 soorten soep, 2 soorten warme broodjes, 6 soorten koude broodjes, salade, quiche ... zoveel lekkers! Alles wordt vers bereid en mensen staan letterlijk buiten te wachten op een plekje! Ik raad het iedereen aan! Gastvrij personeel, 10 tafeltjes beschikbaar en een lieve huiskat! We komen ZEKER terug!

8 februari 2017 beoordeeld

Heerlijke broodjes, rijk gevuld met beleg en heerlijke dressing . Vriendelijker en zorgzamer kan niet

Reizigers die PIQNIQ bekeken, bekeken ook

In PIQNIQ geweest? Deel je ervaringen!