“Heerlijk en uniek”

Keukens: Midden-Europees, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag heerlijk geluncht! Prima, origineel concept waar de kwaliteit van afdruipt! Relatief weinig tafeltjes wat de sfeer ten goede komt, maar reserveren handig is. Aanrader!

Schrijf een beoordeling

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor €10,- p.p. heb je hier een prima lunch op een mooie locatie met heerlijke broodjes. Goed concept en vriendelijke bediening.

12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier wezen lunchen met manlief! Vantevoren gebeld om te reserveren maar helaas deden ze hier niet (meer) aan vanwege drukte en mensen die uiteindelijk niet op kwamen dagen. Op de gok dus maar die kant op en daar hebben we totaal geen spijt van! Genoten van een warme kop verse chocolademelk met slagroom om vervolgens twee verse broodjes en een hete kop soep voorgeschoteld te krijgen. Kleine maar lekkere kaart waar je uit kunt kiezen ---> 2 soorten soep, 2 soorten warme broodjes, 6 soorten koude broodjes, salade, quiche ... zoveel lekkers! Alles wordt vers bereid en mensen staan letterlijk buiten te wachten op een plekje! Ik raad het iedereen aan! Gastvrij personeel, 10 tafeltjes beschikbaar en een lieve huiskat! We komen ZEKER terug!

8 februari 2017 beoordeeld

Heerlijke broodjes, rijk gevuld met beleg en heerlijke dressing . Vriendelijker en zorgzamer kan niet

24 januari 2017 beoordeeld

Tweemaal een geweldig lekker ontbijt genoten in deze zaak. Met vier hadden we hier een PIQNIQ-ontbijt (vers gebakken broodje en croissant) met nog een portie eieren en een pannenkoek om te delen.
Samen met koffie en vruchtensapje kwam dit neer op 15 EUR per persoon. Pas in de vroege avond begonnen we weer honger te krijgen.

Waar voor je geld!

Reizigers die PIQNIQ bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In PIQNIQ geweest? Deel je ervaringen!