Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

De ligging is ideaal naast het station Sloterdijk - en dat was het positieve dan. De gangen naar de kamers ruiken muf en zijn vlekkerig, de kamer is aftands, de badkamer heeft vieze kitranden, enz. Het bed ligt lekker, maar om je heen zie je allemaal vlekken die het geheel een smoezelige uitstraling geven. Het ontbijt is oké, maar voor deze klasse hotel zeker niet top. Weinig joghurt varianten, van die goedkope koffie automaten, enz.
Met afstand het meest belabberde hotel in deze prijsklasse in Amsterdam (en met zo’n 20-30 overnachtingen per jaar in wisselende hotels kan ik het weten)

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Beste Mjh V

Bedankt voor uw recente verblijf bij Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.

Het spijt mij te lezen dat ons 3 sterren product en onze Express Start Breaklfast niet geheel tot uw wens was.

Wij bedanken u voor uw feedback en zullen deze zeker met ons personeel bespreken om de kwaliteit te verbeteren .

Front Office manager

Beoordeeld op 12 april 2018

Fantastische ligging: net aan station doch geen hinder van lawaai op de kamer.
Ontbijt in orde, alles was er behalve roerei met spek. Maar wie treurt daar nu om :-).
Vriendelijk personeel, op al onze wensen bediend geweest waarvoor dank!
Enige minpuntje: lang wachten op de liften....

Datum van verblijf: april 2018
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Beste Nic0le1961

Bedankt voor uw recente verblijf bij Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.
Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen tijdens uw volgende reis naar Amsterdam

Beoordeeld op 2 april 2018

Een paar dagen uitwaaien in het mooie Amsterdam.
Mooi hotel ruime kamer,alleen wat druk bij het ontbijt.
Verder trein, metro en tram voor de deur maar daar geen last van gehad.
Dus vrij snel goedkoop (dagkaart 7.5 € pp) in het centrum en geen last van de parkeer chaos in Amsterdam nog maar te zwijgen van de kosten om te parkeren.

Datum van verblijf: april 2018
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

Beste Nachtuil

Beoordeeld op 9 februari 2018

Even een weekendje Amsterdam. Dit hotel ligt direct naast het NS station Slotervaart. Van de treinen hoor je helemaal niets. Kamers zijn prima en voorzien van alles wat je nodig hebt. Ontbijt is eveneens prime. Van het hotel naar Amsterdam CS met trein kost je ca. 5 minuten. Een volgende keer boek ik hier zeker weer een kamer.

Datum van verblijf: januari 2018
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2018

Beste fjb922

Beoordeeld op 20 januari 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, heb er heerlijk geslapen. Vriendelijk personeel. Ik kwam rond 3 uur in de ochtend aan. De receptie medewerker was zo lief ons ons eten op te warmen en ons bestek mee te geven. Kamers zijn goed en lekkere bedden. Met de Membership kan je standaard laat uitchecken, dat is altijd wel handig.

Datum van verblijf: november 2017
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018

Beste Rayman87

Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen tijdens uw volgen de reis naar Amsterdam