20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, heb er heerlijk geslapen. Vriendelijk personeel. Ik kwam rond 3 uur in de ochtend aan. De receptie medewerker was zo lief ons ons eten op te warmen en ons bestek mee te geven. Kamers zijn goed en lekkere bedden. Met de Membership kan je standaard laat uitchecken, dat is altijd wel handig.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Beste Rayman87

Bedankt voor uw recente verblijf bij Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.
Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen tijdens uw volgen de reis naar Amsterdam

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met uitstekende ligging, zowel voor auto als ov richting Amsterdam centrum. Daarnaast prima ontbijt en vriendelijk personeel. Ideaal is de eigen parkeergarage. Trein en bus binnen een paar stappen lopen....

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Beste Wiebe M

Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen tijdens uw volgende reis naar Amsterdam

20 september 2017 beoordeeld

We verbleven er om twee daagjes Amsterdam te verkennen, en na vorige ervaringen met andere hotels van de keten beslisten we om daar te boeken. En we hebben er geen spijt van gehad. Terwijl mijn vriendin de auto parkeerde in de ondergrondse garage, ging ik naar boven om al in te checken. De check-in verliep vlot en snel konden we naar de kamer. Naast een fenomenaal uitzicht over Amsterdam beschikte de kamer ook nog over een super grote douche en ruime badkamer. Het hotel ligt naast het station Amsterdam Sloterdijk, waardoor je wel wat lawaai van voorbijkomende treinen hebt tot in de late uurtjes en vanaf de vroege uurtjes. De ligging dicht bij het station is wel ideaal om met de trein tot Amsterdam Centraal te reizen en vanaf daar de stad te ontdekken.

Het ontbijt was basic maar voldoende. We hebben genoten van het verblijf in het hotel, en denken er zeker aan indien we nog eens naar Amsterdam trekken.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
GM_HI_Express, General Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Geachte Tibo_Deprest,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over ons hotel.

Het doet mij zeer deugd om te lezen dat uw verblijf bij ons is bevallen.
Ons personeel doet er alles aan om het verblijf van onze gasten van het begin tot einde zo aangenaam mogelijk te maken en ik ben erg blij te horen dat dit ook bij u het geval is geweest.

Ook onze locatie is een pluspunt indien u de stad wilt verkennen tijdens uw bezoek, het is zeer fijn om te weten dat dit ook bij u een voordeel is geweest.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst weer bij ons verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Rene Groot
General Manager

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Wel rumoerig op de gang. Je hoort snel mensen lopen en je hoort de klapdeuren.

Treinen hoor je wel maar niet storend.

Bedden zijn prima, maar ik ben dan ook een makkelijke slaper op andere bedden.
Heb wel begrepen van collega dat ze een matras had waarbij de veringen in haar rug staken maar dit werd opgelost door een andere kamer.

Badkamer is prima. Hoge douch en spiegel.

Ontbijt prima. Diverse broodjes, varianten muslie, zoet en hartig beleg, fruit, gekookte eitjes en dergelijke. Niet onwijs uitgebreid maar uitgebreider dan gemiddeld thuis in de koelkast!

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
GM_HI_Express, Front Office Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Beste Bart S

30 mei 2017 beoordeeld

Voor het eerst hier verbleven. De kamers zijn netjes voor het oog, en schoon. Ik vond het bed voor 2 personen wat aan de kleine kant. Wel een prima matras, en keuze uit 2 dikte kussens een groot voordeel. Geluid van buiten werd goed buiten gehouden. Jammer genoeg stopte vanaf dag 2 van mijn 4-daagse verblijf de climatcontrol ermee, dus kan dat niet goed beoordelen (dag 1 was het prima) Wel jammer met 31 graden...
Ik vond de douche zalig, echt niks op aan te merken. Ik miste wel een minibar en een kluis. Zeker het laatste vind ik een must in de stad. Het allergrootste minpunt vind ik toch wel dat het hotel niet beschikt over een diner mogelijkheid. Ik verbleef hier in verband met een cursus, in de buurt, en dan is het wel fijn als je niet na je dag in de klas ook nog eens op zoek moet naar een eetgelegenheid.
Ideaal is het parkeren onder het hotel, maar daar betaal je dan ook wel 16 euro voor. Drankjes in de bar zijn ook behoorlijk aan de prijs. Maar goed, Amsterdam pakt de prijs denk ik.
Al met al zeker niet slecht, maar ik zie wel wat puntjes van verbetering voor het management:-)

Kamertip: Verdieping 7, kamer 718 helemaal achterin; heerlijk rustig en direct naast de nooduitgang.
  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen