“Klein, maar schoon en functioneel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Beoordeeld als nr. 192 van 374 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Platina
6 juni 2016 beoordeeld

Voor een twee- of driedaagse trip is dit hotel ideaal. Niet duur, gelegen in de Pijp, een van de leukste buurten van Amsterdam. Voor een longstay niet zo handig, de opbergruimte voor kleding en overige spullen is minimaal.
Vanaf het centraal station is het redelijk goed te bereiken, je moet wel even een stukje lopen. Vlakbij het hotel vertrekken er diverse trams naar de Amsterdamse hotspots. De service is goed maar uitgekleed, wat wil zeggen dat je voor alle extra's moet betalen, zoals wifi en kluisjes. Ontbijten kan in de buurt, en ze reiken een kaartje uit met (ontbijt)restaurantjes waar je als hotelgast korting krijgt. Wij waren zeer tevreden. De bedden slapen heerlijk, de kamer is schoon en airco gekoeld. De buurt is levendig en gezien de prijs slapen er ook veel jongelui, die 's nachts laat thuiskomen. Als je een lichte slaper bent, kan dit hinderlijk zijn. Voor een volgende Amsterdamse trip ga ik dit hotel zeker weer boeken.

Kamertip: Het hotel heeft maar vier verdiepingen, het maakt niet zoveel uit welke kamer je kiest.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
Danny v, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2016

Beste Jacqueline, Wat fijn om te horen dat u zo'n leuke tijd bij ons heeft gehad! Hartelijk bedankt voor al uw mooie complimenten! Wij hopen dat u snel weer deze kant op komt. Tot de volgende keer, met vriendelijke groet, Sanne - easyHotel Amsterdam City Centre South

Schrijf een beoordeling

24 januari 2016 beoordeeld

Klein kamertje zonder ramen / uitzicht naar buiten.
Bedden zijn prima, sanitair is ook goed en schoon.
Wel gehorig 's nachts als er mensen over de gang langskomen.
Niet alle personeelsleden zijn even geinteresseerd.
We hadden ons niet gerealiseerd dat er geen ontbijt bij zit.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
Danny v, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2016

Beste Jan

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat leuk om terug te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad. Fijn dat de bedden u zo goed zijn bevallen. Op vertoon van uw kamer sleutel krijgt u tot 25% korting bij 1 van de vele ontbijt restaurants in de directe omgeving.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Receptie, easyHotel Amsterdam City Centre South

27 augustus 2015 beoordeeld

De kamers in dit hotel zijn de meest basic kamers waar ik ooit sliep. Een kleine kamer, twee, goede, aparte bedden waar je net tussen kan, een glazen wand als badkamer met douche, lavabo en toilet.

Het personeel was heel vriendelijk. De kamers netjes. De prijs te hoog voor wat we kregen.

Voor elke service moest je bijbetalen, wifi, televisie, ...

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2015

Beste Lynn!

Hartelijk dank voor uw beoordeling en verblijf bij ons in Amsterdam! Het doet ons veel genoegen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en de hartelijkheid van onze medewerkers roemt.
Wij hopen u graag nog eens in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,
Sanne - Receptie

8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zocht een hotel dicht bij de RAI, en het werd het easyHotel. Goeie receptie, aardige mevrouw, nog niets aan de hand. Maar dan. Een 'double room', blijkt een kamer met een krap 2persoons bed. Verder staat de douche/wc in een soort glazen hok midden in de kamer. Het glas is uiteraard wel afgeplakt met folie, maar toch, je voelt je toch wat in je privacy geschonden.

Kamer was verder keurig, bed was goed, maar het feit dat je overal voor moet bijbetalen (TV, wifi), in combinatie met de kamer grootte, maken het het geld toch niet helemaal waard. Er is ook geen ontbijt inbegrepen. Dit staat weliswaar allemaal vermeld (behalve de kamergrootte), maar voor dit bedrag mag je toch wel iets meer verwachten. Ik heb wel eens beter overnacht voor minder geld in Amsterdam.

Verbleef: Juni, 2015, reisde voor zaken
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2015

Beste R.J. Bijl,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft willen nemen om uw ervaring van uw verblijf bij ons in Amsterdam te delen. We zijn blij dat u tevreden was met de locatie en onze service tijdens het inchecken.

Wij streven er naar om de beste faciliteiten en diensten te leveren aan onze gasten en het spijt ons om te lezen dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Hierbij bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.

Uw mening vinden wij erg belangrijk en helpt ons om de kwaliteit die u van ons mag verwachten te onderhouden en te verbeteren. Wij zijn dan ook erg blij met uw waardering voor de schone kamers en personeel. Dit is waar wij voor staan. Ons personeel staat 24 uur per dag voor u klaar.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in een van onze easyHotels!

Sanne Receptie

3 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je voor weinig geld in Amsterdam een hotelkamer zoekt, dan is het EasyHotel een aanrader. Wel moet je wat concessies doen. Er is erg weinig ruimte in de kamer maar het noodzakelijke is er: een goed bed, een toilet en een douche.
Wij hadden een lichte en schone kamer met een tweepersoonsbed. Er was weinig loopruimte. Het enige nadeel aan een dergelijke kamer is dat er nauwelijks plek is om iets neer te leggen. We hebben iedere rand ook die van de spiegel voor dat doel gebruikt.
Ontbijten kun je niet in het hotel maar in de buurt is er horeca genoeg. Dat is dus geen probleem. We komen vast nog eens terug bij het EasyHotel.

Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2015

Beste gast, hartelijk bedankt voor uw eerlijke en positieve beoordeling. Het heugt ons dat u een prettig verblijf heeft gehad. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Charlotte Receptie easyHotel Amsterdam City Centre South

3 maart 2015 beoordeeld

Minimale voorzieningen: bed en badkamer, maar in orde. Voor elk extra genoegen (tv, wifi) moet je betalen. Als je dat niet wilt, kan je dus voor een goede prijs een nacht in Amsterdam verblijven. Kamers zijn wel erg gehorig.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2015

Beste Christine, hartelijk bedankt voor uw review. Wij stellen het zeer op prijs dat u hier tijd voor heeft genomen, en nemen uw mening uiterst serieus. Ons concept biedt u inderdaad de basis aan, en voor alle extra's vragen wij om een kleine vergoeding. Wij hopen dat u dit concept is bevallen. Wat vervelend om te horen dat u de kamers als gehorig heeft ervaren. Desondanks hopen wij dat u een prettig verblijf heeft gehad. Vriendelijke groet, Charlotte Reception Amsterdam City Centre South

30 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu al voor de 3e keer een goed verblijf gehad in dit hotel. Zeer vriendelijke en hulpvaardige ontvangst bij de receptie. Ik vind het een eerlijk principe dat je betaalt voor wat je daadwerkelijk gebruikt. Op korte loop afstand van Heineken brouwerij en het Rijksmuseum. We komen graag terug!

Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2014

Beste Mr. Gerrald,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een mooie review achter te laten bij Tripadvisor!

Wij zijn erg blij dat u zowel de ligging van het hotel als de service als uitstekend ervaren heeft. Graag delen wij uw reactie met ons team.
Wij hopen dat u een leuke avond met uw vrienden in de Melkweg (als ik het goed kan herinneren ;-) ) heeft gehad

Nogmaals dank voor de review en tot snel weer!

Hartelijke groeten,

Sanne Keesen
easyHotel Amsterdam City Centre South

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Stadsdeel Zuid
New West Inn Amsterdam
nr. 166 van 374 in Amsterdam
1.104 beoordelingen
Prijzen weergeven

In easyHotel Amsterdam City Centre South geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over easyHotel Amsterdam City Centre South

Adres: van Ostadestraat 97, 1072 ST Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > De Pijp
Voorzieningen:
Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 192 van 374 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 43 - € 164 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — easyHotel Amsterdam City Centre South 2*
Aantal kamers: 80
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Dit hotel biedt een unieke concept en kleine, eenvoudige kamers in de gezellige Amsterdamse wijk De Pijp. Het Museumplein ligt op minder dan 15 minuten lopen van het easyHotel. U boekt alleen een kamer en kunt vervolgens kiezen voor extra's tegen een toeslag, zoals een televisie, WiFi en schoonmaak.De kamers met airconditioning van het easyHotel Amsterdam zijn standaard voorzien van een eigen badkamer met een douche. U kunt bij de receptie een afstandsbediening voor de flatscreen-tv huren of betalen voor toegang tot de WiFi als u van deze dienst gebruik wenst te maken. De moderne, lichte kamers hebben ook beperkte opslagmogelijkheden onder het bed en een hanger voor uw jas/pak.Het conferentiecentrum de RAI ligt op 15 minuten lopen. Het EasyHotel Amsterdam ligt op 10 minuten lopen van de Heineken Experience. De dichtstbijzijnde tramhalte ligt op 100 meter afstand op de Ferdinand Bolstraat. Het biedt directe verbindingen naar het centraal station van Amsterdam via de tramlijnen 16 en 24. Bus- en tramkaartje zijn bij de receptie te koop.Het hotel biedt een 24-uursreceptie, airconditioning en snack-en drankautomaten. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij easyHotel Amsterdam City Centre South met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?