24 januari 2016 beoordeeld

Klein kamertje zonder ramen / uitzicht naar buiten.
Bedden zijn prima, sanitair is ook goed en schoon.
Wel gehorig 's nachts als er mensen over de gang langskomen.
Niet alle personeelsleden zijn even geinteresseerd.
We hadden ons niet gerealiseerd dat er geen ontbijt bij zit.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
Danny v, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2016

Beste Jan

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat leuk om terug te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad. Fijn dat de bedden u zo goed zijn bevallen. Op vertoon van uw kamer sleutel krijgt u tot 25% korting bij 1 van de vele ontbijt restaurants in de directe omgeving.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Receptie, easyHotel Amsterdam City Centre South

27 augustus 2015 beoordeeld

De kamers in dit hotel zijn de meest basic kamers waar ik ooit sliep. Een kleine kamer, twee, goede, aparte bedden waar je net tussen kan, een glazen wand als badkamer met douche, lavabo en toilet.

Het personeel was heel vriendelijk. De kamers netjes. De prijs te hoog voor wat we kregen.

Voor elke service moest je bijbetalen, wifi, televisie, ...

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2015

Beste Lynn!

Hartelijk dank voor uw beoordeling en verblijf bij ons in Amsterdam! Het doet ons veel genoegen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en de hartelijkheid van onze medewerkers roemt.
Wij hopen u graag nog eens in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,
Sanne - Receptie
easyHotel Amsterdam City Centre South

8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zocht een hotel dicht bij de RAI, en het werd het easyHotel. Goeie receptie, aardige mevrouw, nog niets aan de hand. Maar dan. Een 'double room', blijkt een kamer met een krap 2persoons bed. Verder staat de douche/wc in een soort glazen hok midden in de kamer. Het glas is uiteraard wel afgeplakt met folie, maar toch, je voelt je toch wat in je privacy geschonden.

Kamer was verder keurig, bed was goed, maar het feit dat je overal voor moet bijbetalen (TV, wifi), in combinatie met de kamer grootte, maken het het geld toch niet helemaal waard. Er is ook geen ontbijt inbegrepen. Dit staat weliswaar allemaal vermeld (behalve de kamergrootte), maar voor dit bedrag mag je toch wel iets meer verwachten. Ik heb wel eens beter overnacht voor minder geld in Amsterdam.

Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2015

Beste R.J. Bijl,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft willen nemen om uw ervaring van uw verblijf bij ons in Amsterdam te delen. We zijn blij dat u tevreden was met de locatie en onze service tijdens het inchecken.

Wij streven er naar om de beste faciliteiten en diensten te leveren aan onze gasten en het spijt ons om te lezen dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Hierbij bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.

Uw mening vinden wij erg belangrijk en helpt ons om de kwaliteit die u van ons mag verwachten te onderhouden en te verbeteren. Wij zijn dan ook erg blij met uw waardering voor de schone kamers en personeel. Dit is waar wij voor staan. Ons personeel staat 24 uur per dag voor u klaar.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in een van onze easyHotels!

Sanne Receptie
easyHotel Amsterdam City Centre South

3 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je voor weinig geld in Amsterdam een hotelkamer zoekt, dan is het EasyHotel een aanrader. Wel moet je wat concessies doen. Er is erg weinig ruimte in de kamer maar het noodzakelijke is er: een goed bed, een toilet en een douche.
Wij hadden een lichte en schone kamer met een tweepersoonsbed. Er was weinig loopruimte. Het enige nadeel aan een dergelijke kamer is dat er nauwelijks plek is om iets neer te leggen. We hebben iedere rand ook die van de spiegel voor dat doel gebruikt.
Ontbijten kun je niet in het hotel maar in de buurt is er horeca genoeg. Dat is dus geen probleem. We komen vast nog eens terug bij het EasyHotel.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2015

Beste gast, hartelijk bedankt voor uw eerlijke en positieve beoordeling. Het heugt ons dat u een prettig verblijf heeft gehad. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Charlotte Receptie easyHotel Amsterdam City Centre South

3 maart 2015 beoordeeld

Minimale voorzieningen: bed en badkamer, maar in orde. Voor elk extra genoegen (tv, wifi) moet je betalen. Als je dat niet wilt, kan je dus voor een goede prijs een nacht in Amsterdam verblijven. Kamers zijn wel erg gehorig.

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
easyHotelAMS, Front Office Manager van easyHotel Amsterdam City Centre South, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2015

Beste Christine, hartelijk bedankt voor uw review. Wij stellen het zeer op prijs dat u hier tijd voor heeft genomen, en nemen uw mening uiterst serieus. Ons concept biedt u inderdaad de basis aan, en voor alle extra's vragen wij om een kleine vergoeding. Wij hopen dat u dit concept is bevallen. Wat vervelend om te horen dat u de kamers als gehorig heeft ervaren. Desondanks hopen wij dat u een prettig verblijf heeft gehad. Vriendelijke groet, Charlotte Reception Amsterdam City Centre South