14 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 82
Radissonhotels.comUS$ 85
ZenHotels.comUS$ 90
Beoordeeld op 15 november 2021

Wat een mooi en luxe hotel, prachtige kamer met een mega groot bad. Heerlijk vertoeven, we zijn helemaal tot rust gekomen.
Matras was wat hard voor mij, maar bed was groot en goede kussens.
Verder vond ik het jammer dat we niet door de ramen konden genieten van het prachtige uitzicht op het water en de stad. Maar zeker niet iets om niet meer voor terug te komen.
Wij zijn verkocht!

Datum van verblijf: november 2021
Jade Menyhei, Gastenservice/Front Office van Radisson Hotel & Suites Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Geachte Pcreme,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij het Radisson Hotel & Suites Amsterdam South op TripAdvisor.
Het doet mij een genoegen om te lezen dat u een heel fijn verblijf gehad heeft.
Ik hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Heerlijk hotel. Lekker rustig gelegen en heel fijn personeel, willen je overal mee helpen en denk met je mee. Als ik weer naar Amsterdam zou moeten dan zou ik dit hotel zo weer boeken.
Heerlijk bedden en ruime kamers.

Datum van verblijf: oktober 2021
Jade Menyhei, Gastenservice/Front Office van Radisson Hotel & Suites Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Geachte jpulle,

Bedankt voor uw geweldige review en dat u ons de hoogst mogelijke score heeft gegeven! Mijn collega's en ik zijn erg blij om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad bij ons en hopen dat u ons in de toekomst nog een keer komt bezoeken als u naar Amsterdam komt!

Beoordeeld op 18 oktober 2021

We hebben erg genoten met vieren van dit weekend. De boeking was niet verwerkt vanuit een externe aanbieder, maar dat hebben ze dubbel goedgemaakt door een upgrade te geven op de kamer. Bedankt daarvoor. Ook de fitnessruimte was fijn. We hebben erg genoten.

Datum van verblijf: oktober 2021
Jade Menyhei, Gastenservice/Front Office van Radisson Hotel & Suites Amsterdam South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Geachte JD_Strokap,

Het doet mij een genoegen om te lezen dat u een heel fijn weekend gehad heeft.

Ik hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 17 oktober 2021

Een uitstekende overnachting gehad. Wij bezochten een evenement in Amsterdam maar de overnachting in Amstelveen (10 km) was meer dan uitstekend. Prima ontvangst en inchecken en tijdens ons verblijf uitstekend geholpen door super vriendelijk personeel.

Geachte Gjvr,

Beoordeeld op 12 oktober 2021

Heerlijk geslapen op de 10 de verdieping, lekkere bedden, nette kamer en een goed ontbijt. Personeel erg aardig! Prachtig uitzicht vanuit de liftlobby. En het parkeren was inbegrepen en beveiligd achter een slagboom.

Geachte Jurjanleusink,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische review! Het team is erg blij te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad boven Amsterdam en het uitzicht. U heeft onze dag nog leuker gemaakt met deze mooie woorden. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

Jade-Front Office Supervisor