Beoordeeld op 28 december 2017

Geweldig hotel in het centrum van Amsterdam , we konden al om 12:00 uur onze kamer krijgen en zelfs een gratis upgrade eenmaal op de kamer hebben we eerst genoten van onze kopje nespresso op de kamer...heerlijk.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met swissotel.com
swissotelamsterdam, General Manager van Swissotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Beste Maria,

Wij zijn blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons en van de heerlijke Nespresso koffie, beschikbaar op elke kamer in ons hotel. Wij hopen u snel opnieuw welkom te mogen heten zodat wij u kunnen tonen dat wij een 5 sterren beooordeling verdienen.

Beoordeeld op 12 december 2017

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
swissotelamsterdam, General Manager van Swissotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een avond van te voren een kamer voor één nacht geboekt. Bijna de helft van de prijs af bij boeken. Was een Classic room.
Bij aankomst prima ontvangen. Kregen nog de keuze van twee bedden of één. Voor de laatste optie te gegaan. Niks prettigers dan een king size bed. Omdat er nog een junior room vrij was, kregen we die gelijk als gratis upgrade. En dat verschil was wel te merken. Een erge ruime kamer op de derde verdieping met uitzicht op de Dam. Grote badkamer met ligbad en douche.
Prima geslapen die nacht. Bij uitchecken werd nog aangeboden om op onze tassen te passen voor de dag. Was niet nodig, prima service. Kregen nog een flesje water mee voor onderweg.

We gingen voor een hotel die wat duurder mocht zijn, vanwege het vakantie gevoel maar ook om de locatie. Dat is zeer zeker gelukt!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
SwissotelAmsterdam, General Manager van Swissotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Beste Rknigge,

Bedankt voor uw zeer positieve recensie betreft onze comfortabele kamers en professionele service. Wij zijn blij te horen dat ons team u een upgrade heeft kunnen bieden en ons hotel uw verwachtingen heeft overtroffen.

Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtige kamer, dankzij upgrade, erg ruime badkamer, fijn bed, lekkere zithoek en geweldig uitzicht op de dam. Mooie locatie, niet goed bereikbaar per auto, dus elders (goedkoop) parkeren.
Heerlijk ontbijt in erg gezellige ruimte.
Tip: stopcontact naast bed ontbreekt

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 februari 2017 via mobiele applicatie

Qua locatie kan je niet beter vinden naar mijn mening. Het hotel ligt aan de Damrak, op korte wandelafstand van het station, tegenover een tramhalte, vlakbij vele bezienswaardigheden....
Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt meerdere talen. Omdat onze kamer nog niet klaar was bij het inchecken kregen we een upgrade. Een mooie ruime en propere kamer op het eerste verdiep. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De koffie op de kamer is ook heerlijk. Enige nadeeltje, de zachte matras. Maar dit is omdat wij gewoon een harde matras verkiezen.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
SwissotelAmsterdam, General Manager van Swissotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2017

Bedankt voor uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Bij Swissôtel Amsterdam hebben we een sterke focus op onze gasten met als doel uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken. Het is fijn te horen dat dit ook zo is overgekomen. Wij hopen dat u alles heeft kunnen ontdekken dat Amsterdam te bieden heeft door onze meest centrale locatie. Bedankt voor het benadrukken van uw geweldige en luxe hotelkamer, evenals ons centrale ligging. Wij hopen dat u hierdoor heeft kunnen genieten van de talloze attracties die op loopafstand van het hotel liggen. Het is vanzelfsprekend dat wij uitkijken naar uw terugkeer in het hotel, om u wederom de fantastische service van het Swissôtel Amsterdam te laten ervaren. Uiteraard hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het hotel om u de service te geven welke u van ons verwacht.
Vriendelijke groeten,