Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
La Buena Vida L
Amsterdam, Nederland

Luxe in hartje Amsterdam

Beoordeling van De L'Europe Amsterdam
5,0 van 5 bollen15 jan 2025 beoordeeld
Prachtig hotel met uitzicht over de Amstel en het Muntplein. Sfeervol gedecoreerde kamers, vriendelijke en persoonlijke service van het gehele team waarvoor complimenten! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar persoonlijke service en luxe.
Datum van verblijf: januari 2025
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sabrina Smit, Guest Services / Front Office van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 19 jan 2025
Thank you for your kind review! We’re delighted to hear that you enjoyed the beautiful hotel, the stunning views of the Amstel and Muntplein, and the thoughtfully decorated rooms. It’s wonderful to know that our team’s friendly and personalized service made your stay even more special. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another luxurious experience!
Warm regards,
Sabrina Smit
Guest Service Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 268
  • Hotels.com
    € 288
  • Agoda.com
    € 258
  • Expedia.com
    € 270
2.3 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Zwembad
€ 216
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Skyscanner.com
    € 195
  • Priceline
  • Trip.com
4.1 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 149
  • Skyscanner.com
    € 149
  • Official Site
    € 131
  • Hotels.com
    € 166
3.8 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Vervoer van/naar luchthaven
€ 179
€ 169
  • Priceline
  • Booking.com
    € 179
  • Expedia.com
    € 179
4.6 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • Agoda.com
    € 539
  • Booking.com
    € 574
0.5 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
    € 476
  • Vio.com
    € 422
  • Hotels.com
    € 495
0.9 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
    € 422
  • Vio.com
    € 390
  • Hotels.com
    € 451
0.5 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
    € 320
  • Agoda.com
    € 216
  • Priceline
0.3 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
    € 149
  • Agoda.com
    € 117
  • Skyscanner.com
    € 125
4.0 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
    € 201
  • Trip.com
    € 188
  • travelup.com
    € 202
1.1 km van De L'Europe Amsterdam
Gratis wifi
Bar/lounge
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordelingen (2.048)
Beoordelingen filteren
2.048 resultaten
Waardering van reizigers
1.575
299
104
33
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.575
299
104
33
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.048 beoordelingen
Beoordeeld op 14 november 2024 via mobiele applicatie

Wij werden bij aankomst bij de receptie hartelijk ontvangen door Polina en haar collega’s. Het voelde echt als ‘thuis komen’. Tijdens de check in kregen wij een heerlijk glas champagne (‘Als u er nog eentje wilt dan zegt u het maar’) aangeboden. Polina gaf ons een rondleiding door het hotel en bracht ons vervolgens naar onze kamer. Wij verbleven in het historische gedeelte in een royale junior suite met balkon en sfeervolle erker. De badkamer was geheel bekleed met Italiaans marmer. In de kamer mocht niet gerookt worden, maar op het balkon was het, met het spectaculaire uitzicht over gracht en bruggen, fantastisch om een sigaartje te roken. De lunch was heerlijk en na een perfecte nachtrust mochten wij genieten van een high end ontbijt met uitzicht over de grachten en het Amsterdamse stadsleven. Na een bezoek aan de wellness (zwembad, sauna en stoombad) was Polina weer aanwezig bij de receptie. Zij beloofde ons een ‘late check out’ zodat wij op de kamer nog even konden nagenieten. Polina en al jouw collega’s; allemaal heel erg bedankt voor deze fantastische ervaring in het centrum van onze bruisende hoofdstad!

Kamertip: Een junior suite in het historische deel van het hotel is wel iets duurder dan een standaard kamer, maar absoluut de moeite waard!
Datum van verblijf: november 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Mark-en-Marieke
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sabrina Smit, Guest Services / Front Office van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2024

Dear Mark-en-Marieke,

Thank you very much for sharing your experience.
We're delighted to hear that your stay felt like "coming home" and that you experienced such warm and welcoming service throughout. It’s wonderful to know you enjoyed your spacious junior suite with its charming bay window and balcony overlooking the canals. We’re pleased that the Italian marble bathroom and our culinary options, from the champagne welcome to breakfast, contributed to your memorable experience.

It’s great to hear you enjoyed relaxing in the wellness area, and that the late check-out allowed you to savor a bit more time in the heart of Amsterdam.
Your kind words about our team mean a lot to us and will certainly be shared.
Thank you again for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back in the future!

Warm regards,

Sabrina Smit
Guest Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 mei 2024

Een prachtige hotel met een chique uitstraling. Super fijn en behulpzaam ontvangen door het personeel, onwijs mooie kamer met uitzicht op de gracht en heerlijke Diptyque artikelen om gebruik van te maken. Fietsen kunnen huren om de stad door te gaan, onwijs gelegen in de stad en vlakbij de metro.
Tot slot was het ontbijt bij Marie heerlijk met alleen maar vers gemaakte producten. Kan dit zeker aanraden!

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Amb E
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Robert-Jan Woltering, Other van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2024

Geachte amberva93,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Het is geweldig om te weten dat u de chique uitstraling van ons hotel, de gastvrije ontvangst, en de mooie kamer met uitzicht op de gracht waardeerde. We zijn blij dat u onze Diptyque artikelen en de fietsverhuur om de stad te verkennen fijn vond.

Ook is het fantastisch om te horen dat het ontbijt bij Marie naar wens was. Uw aanbeveling betekent veel voor ons.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!


Met vriendelijke groet,

Robert-Jan Woltering
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2023 via mobiele applicatie

Topservice - vriendelijk mr Ed Latalette
Super vriendelijk portier
Leuke goede service van de bediening in restaurant

Hotel ziet er goud uit. Mooie expositie !
We komen zeker terug

ThAnks,

Fabienne de Vet
💋xxxxxxx
Dkkkkkkkkkkkkkkhgfddddggccgvghhhhhgggvggggggggvvvvvvvvvvbvvbbvhikklklbhvvvvvvcvvcccvvggggggggggggggg

Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank Fabienne D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roman Husock, Other van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2023

Geachte Fabienne de Vet,

Hartelijk bedankt voor het delen van deze fantastische review! Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van de uitstekende service van ons receptie personeel en onze portier. Het is fantastisch dat u genoten heeft van de voortreffelijke service in het restaurant en de uitstraling van het hotel. Wij kijken er naar uit u opniew te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Robert-Jan Woltering
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2023

Op en top luxe, exclusiviteit en alleen het beste van het beste gunde ik mijn moeder voor haar 65e verjaardag. De keus voor L'europe bleek perfect! Bij binnenkomst kregen we een glaasje bubbels aangeboden en hoorden we dat we geupgrade waren naar een nog mooiere kamer. Een collega van de receptie bracht ons persoonlijk naar de kamer en hij vertelde met veel passie over de historie van het hotel. Eenmaal op de kamer maakte hij nog een kopje koffie voor ons waarna we genoten van onze mooie kamer, geheel marmeren badkamer met uitzicht op het Rokin vanuit je bad, puur luxe! Het hotel was altijd al mooi maar na de renovatie is het nu echt schitterend. Er is gekozen voor prachtige warme kleuren, stoffen en designs, echt het gevoel van een luxe en exclusief boutique hotel. Het hotel bied verschillende restaurants en bars en wij hebben uiteindelijk nog van de zon genoten op het terras aan het water. We hebben een rustige nacht gehad en super geslapen, heerlijk bed! Na een exclusief ontbijt met prachtig uitzicht op ontwakend Amsterdam was het alweer tijd om te gaan. Het was een geslaagd weekend, veel te kort maar o zo fijn! L'europe is het perfect hotel om mooie herinneringen te maken!

Kamertip: Maak tijdig je reseveringen voor restaurants in het hotel en pak de noord zuid lijn bij Rokin om Amsterdam makkelijk en snel te verkennen.
Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank joyce w
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roman Husock, Other van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2023

Beste 932joycew,

Wat fantastisch om te horen dat uw verblijf bij L'Europe zo goed is bevallen! We zijn verheugd dat we hebben kunnen bijdragen aan een onvergetelijke ervaring ter gelegenheid van de 65e verjaardag van uw moeder.

Wij zijn blij te lezen dat u de upgrade naar een nog mooiere kamer op prijs stelde en genoten heeft van de persoonlijke rondleiding. Het is geweldig om te weten dat u de marmeren badkamer met uitzicht op het Rokin als luxe heeft ervaren.

Ons team is trots op de recente renovaties die hebben bijgedragen aan de schitterende uitstraling van het hotel. We streven ernaar om een gevoel van luxe en exclusiviteit te bieden, en het doet ons deugd dat u dit heeft ervaren.

Het feit dat u hebt kunnen genieten van onze verschillende restaurants, bars en het terras aan het water, maakt ons blij. We hopen dat u ook hebt kunnen genieten van het rustige verblijf en het heerlijke bed voor een goede nachtrust.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor meer prachtige herinneringen.

Met vriendelijke groet,

Robert-Jan Woltering
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 mei 2023 via mobiele applicatie

Op de eerste warme dag van het jaar lunch op het terras van het restaurant Marie. Pracht plek ! Maar helaas geen pracht lunch voor een 5 sterren hotel. Niemand vangt je op, je zit zeker een kwartier voordat iemand zich meldt. Je moet zelf ook om brood vragen. Menu is goed maar kleine porties. Het lege servies blijft lang op tafel staan totdat we zelf vragen of het kan worden afgeruimd! Bij dessert zelfde ritueel en als je drankje met Citroën zonder ijs bestelt krijg je het met ijs en zonder Citroën. Hier wreekt zich het tekort aan gekwalificeerd personeel. Helaas want het blijft een mooi hotel op een mooie plek.

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde met vrienden
2  Bedank PaulvanVoren L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Robert-Jan Woltering, Other van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2024

Geachte PaulvanVoren,

Het spijt ons ten zeerste te horen over uw teleurstellende ervaring tijdens uw lunch op het terras van restaurant Marie op de eerste warme dag van het jaar. Uw feedback is van groot belang voor ons en we bieden onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan attentie en service die u heeft ervaren. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze zorgvuldig bespreken met ons team om verbeteringen door te voeren en dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

We waarderen uw bezoek aan ons prachtige hotel en hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen te herstellen en u in de toekomst een onvergetelijke ervaring te bieden.

Met vriendelijke groet,

Robert-Jan Woltering
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken