Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.691)
Beoordelingen filteren
1.691 resultaten
Waardering van reizigers
1.281
275
88
22
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.281
275
88
22
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.691 beoordelingen
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een voortreffelijk hotel met zeer professioneel personeel.
Attent en vriendelijk.
Bijna allemaal herkennen ze je als bekende klant
Prachtig ontbijt en de locatie ,midden in t centrum is top.
Twee restaurants en een bruine bar,Freddy’s

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
3  Bedank Pension D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Beste Pension D,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback op Tripadvisor. Wij zijn verheugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u met name het personeel, ontbijt en locatie ten zeerste heeft gewaardeerd.

Wij hopen u snel weer als gast in ons hotel te mogen begroeten,

met vriendelijke groet,
Jacqueline Grätz
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 december 2017 beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben twee nachten in hotel l'europe mogen verblijven. De kamer was schoon en was van alle gemakken voorzien. Wij waren zelf erg tevreden met de algehele service het hotelpersoneel ons bood; van de receptie tot de schoonmakers. Zeker een aanrader.

  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
1  Bedank KevindeGraaf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Beste gast,
Het doet ons plezier om te lezen dat u een zeer prettig verblijf heeft gehad en dat u erg tevreden over de service van het personeel was.

Wij hopen u binnenkort weer in het hotel te mogen verwelkomen,
Met vriendelijke groet,

Jacqueline Grätz
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 oktober 2017 beoordeeld

Een memorabel hotel met een fantastisch getraind team, nergens in Nederland ervaar je zoveel gastvrijheid en de uitstraling van de suites zijn luxe en warm. Freddy’s bar is een absolute aanrader en in de zomer is het terras

  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
1  Bedank Roland V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Geachte Roland,
Het doet ons genoegen te lezen dat u een zeer prettig verblijf heeft gehad en wij hopen u spoedig weer in het hotel te mogen begroeten.

Vriendelijke groet,
Jacqueline Grätz
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 september 2017 beoordeeld

Na ronddolen met afgesloten grachten en bruggen uiteindelijk geparkeerd onder de stopera en met de koffer in de regen naar het hotel gelopen. Niet de start die je je voorstelt als je zelfs van te voren hebt gebeld of er valet parking is.... Daar eenmaal aangekomen een fantastische - maar dure - ervaring!

  • Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank adriaantje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2017

Geachte gast,
Het spijt ons te lezen dat u uiteindelijk bij de Stopera hebt geparkeerd in plaats van rechtstreeks naar het hotel te rijden waar wij inderdaad valet parking aanbieden. De verkeersituatie is het laatste jaar door 1-richting wegen gecompliceerder geworden maar eenmaal bij het hotel aangekomen kunnen wij ten alle tijden de auto's parkeren, per uur maar ook per dag.
Fijn om te lezen dat u daarna wel een fantastisch verblijf heeft gehad.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer als verblijvende gast verwelkomen,

met vriendelijke groet,
Jacqueline Grätz
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 augustus 2017 beoordeeld

Mooi hotel met super ligging dicht bij veel musea en bezienswaardigheden. Attente staf en concierge met goede ideeën om het bezoek nog specialer te maken. Geweldige brasserie aan de Amstel. Super relaxte tijd gehad.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
3  Bedank vestjensa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Geachte heer Vestjens,
Hartelijk dank voor uw aardige woorden betreffende uw verblijf bij ons. Het doet ons genoegen te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad en dat u zowel de staf als de Brasserie heeft gewaardeerd.

Hopelijk mogen wij u snel weer in de toekomst als onze gast verwelkomen,

met vriendelijke groet,
Jacqueline Grätz
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken