De L'Europe Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
13 februari 2017 beoordeeld

Het is fors aan de prijs, maar welk 5-sterren hotel waar niks op is aan te merken is dat niet..?
Ik vond het heerlijk, met een prachtige junior suite met uitzicht op de Amstel. Goed wakker worden dus!

Verbleef: januari 2017
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Beste Obbe,
Het doet ons plezier te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad!
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in De L' Europe Amsterdam. Mochten wij u ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

28 januari 2017 beoordeeld

Top hotel, klassieke mooie kamers met zicht op de Amstel.
Zeer professioneel personeel.

Het eten in de brasserie is kwaliteit/prijs zeker een aanrader!
Prima ligging in het centrum van Amsterdam.
Het was tweede maal in dit hotel en gaan er zeker terug

Kamertip: Zicht op Amstel
  • Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Beste Katrien,
Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring in De L' Europe Amsterdam. Het is een groot plezier om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, de kamer, het personeel en de Brasserie.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het hotel en mocht ik u ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzelt u dan niet om contact met mij op te nemen via guestrelations@deleurope.com.

Met vriendelijke groeten,

15 januari 2017 beoordeeld

super top hotel! super crew, super mooie klassieke kamers op een top locatie met alle luxe voorzieningen die er nodig zijn voor een fijn verblijf. echt een aanrader. Ik zou geen beter hotel weten dan diit hotel

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Beste Roland,
Wat een leuke Tripadvisor! Het is fijn om te lezen dat uw verblijf ook deze keer weer aangenaam is verlopen.

Hopelijk mogen wij u snel weer terug verwelkomen in De L' Europe!

10 januari 2017 beoordeeld

Zeer goede keuze in Amsterdam. Prima service en goede locatie! Dit was ons 3e verblijf in dit hotel en we komen zeker nog eens terug. We overnachtte in een junior suite, wat een ruime kamer; heel prettig!

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw zeer aardige Tripadvisor. Het is fijn om te lezen dat u wederom een aangenaam - en al weer uw derde - verblijf heeft gehad en dat u de intentie heeft om in de toekomst terug te komen.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Brasserie gegeten, 3 gangen menu zeer betaalbaar. Wat een mooi uitzicht over de Amstel. Kan merken dat dit een goed hotel is, prima bediening en keurig gedekte tafels. Een feestje om hier te eten

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Beste Jan Peter,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback op Tripadvisor betreffende uw diner in de Brasserie. Hopelijk mogen wij u een volgende keer verwelkomen voor of een van de andere restaurant / bars of voor een overnachting in het hotel.