De L'Europe Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 235*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 239*
US$ 229*
US$ 404*
US$ 326*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 95*
US$ 308*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 147*
US$ 122*
Agoda.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 267*
US$ 212*
Elvoline
28 januari 2017 beoordeeld

Top hotel, klassieke mooie kamers met zicht op de Amstel.
Zeer professioneel personeel.

Het eten in de brasserie is kwaliteit/prijs zeker een aanrader!
Prima ligging in het centrum van Amsterdam.
Het was tweede maal in dit hotel en gaan er zeker terug

Kamertip: Zicht op Amstel
  • Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Beste Katrien,
Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring in De L' Europe Amsterdam. Het is een groot plezier om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, de kamer, het personeel en de Brasserie.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het hotel en mocht ik u ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzelt u dan niet om contact met mij op te nemen via guestrelations@deleurope.com.

Met vriendelijke groeten,

15 januari 2017 beoordeeld

super top hotel! super crew, super mooie klassieke kamers op een top locatie met alle luxe voorzieningen die er nodig zijn voor een fijn verblijf. echt een aanrader. Ik zou geen beter hotel weten dan diit hotel

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Beste Roland,
Wat een leuke Tripadvisor! Het is fijn om te lezen dat uw verblijf ook deze keer weer aangenaam is verlopen.

Hopelijk mogen wij u snel weer terug verwelkomen in De L' Europe!

10 januari 2017 beoordeeld

Zeer goede keuze in Amsterdam. Prima service en goede locatie! Dit was ons 3e verblijf in dit hotel en we komen zeker nog eens terug. We overnachtte in een junior suite, wat een ruime kamer; heel prettig!

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw zeer aardige Tripadvisor. Het is fijn om te lezen dat u wederom een aangenaam - en al weer uw derde - verblijf heeft gehad en dat u de intentie heeft om in de toekomst terug te komen.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Brasserie gegeten, 3 gangen menu zeer betaalbaar. Wat een mooi uitzicht over de Amstel. Kan merken dat dit een goed hotel is, prima bediening en keurig gedekte tafels. Een feestje om hier te eten

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Beste Jan Peter,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback op Tripadvisor betreffende uw diner in de Brasserie. Hopelijk mogen wij u een volgende keer verwelkomen voor of een van de andere restaurant / bars of voor een overnachting in het hotel.

29 december 2016 beoordeeld

Rond 15u30 aangekomen voor dessertje in de brasserie. Mooi zicht op de gracht. We bestelden 1 cappuccino met slagroom, 1 koffie , cola light en 2 eclairs en 3 macarons.
Het duurde enorm lang vooraleer we de koffies kregen. Men serveerde eerst gebak en dan moesten we wachten. Bovendien moesten we 2 dames aanspreken want we dachten al dat ze koffies waren vergeten. Ene koffie was lekker , cappuccino was koud. :-( macarons aan 3,5€ per stuk is goed doorgerekend en eclair was niet zo waw. Je betaalt in mijn ogen vooral voor het uitzicht- toch wat onze bestelling betrof.
Toiletten zijn wel zeer netjes, opgerolde handdoekjes, lekker ruikende handcreme!!

• Verbleef: december 2016, reisde met familie