“Goed wakker worden zo!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
De L'Europe Amsterdam
Beoordeeld als nr. 16 van 371 hotels in Amsterdam
13 februari 2017 beoordeeld

Het is fors aan de prijs, maar welk 5-sterren hotel waar niks op is aan te merken is dat niet..?
Ik vond het heerlijk, met een prachtige junior suite met uitzicht op de Amstel. Goed wakker worden dus!

Verbleef: Januari, 2017
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Beste Obbe,
Het doet ons plezier te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad!
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in De L' Europe Amsterdam. Mochten wij u ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor De L'Europe Amsterdam
Bekijk de nieuwste beoordelingen

28 januari 2017 beoordeeld

Top hotel, klassieke mooie kamers met zicht op de Amstel.
Zeer professioneel personeel.

Het eten in de brasserie is kwaliteit/prijs zeker een aanrader!
Prima ligging in het centrum van Amsterdam.
Het was tweede maal in dit hotel en gaan er zeker terug

Kamertip: Zicht op Amstel
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Beste Katrien,
Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring in De L' Europe Amsterdam. Het is een groot plezier om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, de kamer, het personeel en de Brasserie.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het hotel en mocht ik u ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzelt u dan niet om contact met mij op te nemen via guestrelations@deleurope.com.

Met vriendelijke groeten,

15 januari 2017 beoordeeld

super top hotel! super crew, super mooie klassieke kamers op een top locatie met alle luxe voorzieningen die er nodig zijn voor een fijn verblijf. echt een aanrader. Ik zou geen beter hotel weten dan diit hotel

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Beste Roland,
Wat een leuke Tripadvisor! Het is fijn om te lezen dat uw verblijf ook deze keer weer aangenaam is verlopen.

Hopelijk mogen wij u snel weer terug verwelkomen in De L' Europe!

10 januari 2017 beoordeeld

Zeer goede keuze in Amsterdam. Prima service en goede locatie! Dit was ons 3e verblijf in dit hotel en we komen zeker nog eens terug. We overnachtte in een junior suite, wat een ruime kamer; heel prettig!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw zeer aardige Tripadvisor. Het is fijn om te lezen dat u wederom een aangenaam - en al weer uw derde - verblijf heeft gehad en dat u de intentie heeft om in de toekomst terug te komen.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Brasserie gegeten, 3 gangen menu zeer betaalbaar. Wat een mooi uitzicht over de Amstel. Kan merken dat dit een goed hotel is, prima bediening en keurig gedekte tafels. Een feestje om hier te eten

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Beste Jan Peter,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback op Tripadvisor betreffende uw diner in de Brasserie. Hopelijk mogen wij u een volgende keer verwelkomen voor of een van de andere restaurant / bars of voor een overnachting in het hotel.

29 december 2016 beoordeeld

Rond 15u30 aangekomen voor dessertje in de brasserie. Mooi zicht op de gracht. We bestelden 1 cappuccino met slagroom, 1 koffie , cola light en 2 eclairs en 3 macarons.
Het duurde enorm lang vooraleer we de koffies kregen. Men serveerde eerst gebak en dan moesten we wachten. Bovendien moesten we 2 dames aanspreken want we dachten al dat ze koffies waren vergeten. Ene koffie was lekker , cappuccino was koud. :-( macarons aan 3,5€ per stuk is goed doorgerekend en eclair was niet zo waw. Je betaalt in mijn ogen vooral voor het uitzicht- toch wat onze bestelling betrof.
Toiletten zijn wel zeer netjes, opgerolde handdoekjes, lekker ruikende handcreme!!

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel, vriendelijk personeel, prachtige kamers. Service niveau is excellent. Zeker een aanrader om te eten bij bordeau of in de hoofdstad brasserie. Ligging is ideaal, 100 meter van de Kalverstraat en 10 minuutjes van de pc Hooftstraat .

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
DeLeurope, Guest Relations Manager van De L'Europe Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Beste Mark,
Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke verhaal op Tripadvisor. Uw complimenten over de restaurants, kamers en personeel worden zeer gewaardeerd en zijn met de gehele staf gedeeld.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst weer als onze gast verwelkomen,
met vriendelijke groet,

Guest Relations Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Waldorf Astoria Amsterdam
Banks Mansion
nr. 9 van 371 in Amsterdam
2.748 beoordelingen
Prijzen weergeven

In De L'Europe Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over De L'Europe Amsterdam

Adres: Nieuwe Doelenstraat 2 - 14, 1012 CP Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > De Wallen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 6 spahotel in Amsterdam
Nr. 6 familiehotel in Amsterdam
Nr. 12 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 14 romantisch hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 336 - € 843 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — De L'Europe Amsterdam 5*
Aantal kamers: 111
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
De L’Europe – onderdeel van Leading Hotels of The World voor meer dan 25 jaar – opende haar deuren in 1896 in één van de meest karakteristieke gebouwen in het hart van Amsterdam. Direct gelegen aan de Amstel beschikt De L’Europe - uitgeroepen tot het beste hotel van Nederland door Condé Nast Traveler Gold List en Readers’ Choice Awards 2014 – over 111 kamers en suites waar elegantie en uitzonderlijke gastvrijheid samenkomen. Verwacht een combinatie van klassiek en modern, persoonlijke service en een intieme sfeer waar gasten zich thuis voelen. Voor de echte fijnproevers biedt De L’Europe een ruim aanbod aan restaurants en bars. Onder leiding van Executive Chef Richard van Oostenbrugge – benoemd tot Chef van het Jaar door Gault Millau 2014 – overziet hij samen met de witte brigade sterrenrestaurant Bord’Eau (**), het met een Bib Gourmand bekroonde Hoofdstad Brasserie, de luxe lobby lounge de Promenade, de zomerse ontmoetingsplaats hèt Terras en de authentieke Freddy’s Bar, vernoemd naar de wereldberoemde Alfred – Freddy – Heineken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij De L'Europe Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
De l`Europe Amsterdam Hotel Amsterdam
Hotel De l Europe
De l Europe Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?