Beoordeeld op 4 juli 2018

Net 2 overnachting gehad in een executive kamer in dit hotel. Heel, vriendelijk en behulpzaam personeel zowel in het restaurant, aan de receptie.

De kamer was groot, met balkonnetje (dank je wel). Aan de binnenkant van de kleerkast hing een grote spiegel, dat zie je niet vaak. Mogelijkheid om zelf koffie of thee te maken, de waterkoker was ook binnenin heel proper. De kluis was niet groot genoeg voor een laptop, dat was spijtig. De bedden zijn lekker groot, hoog en zacht. Te weinig stopcontacten is meestal een probleem in hotelkamer, hier absoluut niet! Mijn man heeft ze geteld en kwam op het recordaantal van 17 stopcontacten, da's een luxe!

De badkamer was voorzien van allemaal produktjes, grote flessen douchegel en haarshampoo en zelfs een pompje met handzeep. De badkamer was klein maar heel mooi en kwaliteitsvol ingericht en we hadden toch nog veel plaats om eigen dingetjes kwijt te kunnen.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en de mogelijkheid om ook nog dingen van de kaart te kiezen was heel leuk maar vooral lekker!

Vanuit het hotel kan je zo goed als alles te voet bereiken wij hebben enkel het openbaar vervoer gebruikt om met onze bagage van het centraal station naar het hotel te gaan en weer terug.

Datum van verblijf: juli 2018
Management_VH, Receptie van Hotel Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018

Beste AnnickErwin H,

Aller eerst willen wij u bedanken voor uw verblijf in Hotel Vondel. Wij waarderen het dat u een leuke review heeft achter gelaten op tripadvisor.nl

Het is super fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Bedankt voor het compliment over ons personeel. De service die wij bieden is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij te zien dat u heeft genoten van uw kamer, met balkon is inderdaad heerlijk. Gelukkig ontbrak het niet aan de stopcontacten bij ons.

Het ontbijtbuffet is inderdaad een variatie van, van alles. Het is altijd een goede start van de dag.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf een leuke review.

Mocht u Amsterdam nog een keer bezoeken hopen wij u weer te mogen verwelkomen.

Imke - Team Hotel Vondel

Beoordeeld op 20 juni 2018

aardig oud hotel midden in de stad,waardoor parkeren achteraf alleen mogelijk is das minder. ontbijt wat prima.avondeten weinig keus,helaas,verder is het prima voor niet te veel geld overnachten dan is het oke

Datum van verblijf: februari 2018
Management_VH, Front office van Hotel Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Beste Bonzobrok,

Allereerst heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven op Tripadvisor.

Onze excuses dat uw verblijf niet naar uw verwachtingen was. Helaas blijft het parkeren in Amsterdam moeilijk en duur. Voor de weinige keuzes van het eten in het restaurant zal ik zeker delen met onze restaurant manager.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Als u nog eventuele vragen heeft voor uw eventuele volgende overnachting. Laat het ons graag weten.

Lotte - Team Hotel Vondel

Beoordeeld op 6 maart 2018 via mobiele applicatie

Wil je een rustig hotel waar je eventueel een ochtend kunt uitslapen? Kies dan absoluut niet voor hotel Vondel. Om 8:00 uur in de ochtend start het lawaai van de poetsploeg die luidruchtig door het gebouw gaat en dit stopt niet voor 16.00 uur. Ook andere gasten blijven vaak lange tijd in de gang staan lachen, kletsen en schreeuwen. Werkelijk waar nog nooit zoiets meegemaakt. Naast de rampzalige geluidsoisolatie mag het hotel het personeel wel eens inlichten rustig over de gangen te gaan.

De kamer is klein maar fatsoenlijk, alleen was het bij binnenkomst ijskoud en zat er op diverse plekken flink veel stof. De badkamer zit vol met kalk.

Het personeel achter de receptie is extreem vriendelijk.

Het grootste pluspunt is de ligging, je loopt in een paar minuten het centrum van Amsterdam in.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Management_VH, Manager van Hotel Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018

Beste Sander_v_Dijk,

Graag willen wij u bedanken voor uw verblijf in Hotel Vondel en voor het achterlaten van uw ervaring.

Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u de locatie en personeel als zeer prettig heeft ervaren.
Het is vervelend om te lezen dat u een slechte nachtrust heeft gehad door al het geluid om uw heen en dat de kamer bij binnenkomst erg koud was. Wij gaan deze punten oppakken met de desbetreffende afdeling.

Uiteraard is het de bedoeling dat iedereen die bij Hotel Vondel verblijft daar met een goed gevoel op terug kijkt en wij vinden het jammer dat dit niet het geval is. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen zodat wij onze passie voor gast vrijheid aan u kunnen laten zien

met vriendelijke groeten,
Suzanne Bubenik - Hotel manager

Beoordeeld op 11 januari 2018

Als wij naar Amsterdam gaan, logeren we graag in Hotel Vondel. Gelegen in de Vondelstraat dicht bij het Leidseplein. Hierdoor is de binnenstad op loopafstand bereikbaar. De kamers zijn schoon en strak ingericht en het sanitair is functioneel, strak en netjes. Op de kamer bevindt zich een minibar en je kunt er koffie en thee zetten. Het ontbijt biedt een ruime keuze. Je kunt zelfs eieren en pannenkoeken zonder bijbetaling bestellen. Echt een aanrader!

Kamertip: voor een kleine meerprijs krijg je een executive kamer met extra ruimte
Datum van verblijf: januari 2018
Management_VH, Front office employee van Hotel Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2018

Beste mevrouw Didier,

Hartelijk bedankt voor uw review op TripAdvisor en uw verblijf in Hotel Vondel.

Wij zijn blij om te lezen dat u onze locatie en de inrichting van de kamers erg waardeert.
Ook is het fijn om te horen dat u van ons ontbijt heeft genoten. Ik zal zorgen dat deze complimenten worden doorgegeven in ons hotel.

Graag verwelkomen wij u terug in ons hotel tijdens uw volgende verblijf in Amsterdam.

Team Hotel Vondel - Anouk

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Fantastische locatie voor wandelingen en musea te bezichtigen. Het personeel was vriendelijk en stonden steeds met de glimlach achter de balie of in de ontbijtzaal. De kamer was zeer proper en ruim. Het enige minpuntje was de kleine badkamer maar, je kan ze niet groter maken dan de ruimte toelaat

Datum van verblijf: augustus 2017
Management_VH, Receptionist van Hotel Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Beste joostenglen1,

Bedankt voor uw mooie woorden en dat u even de tijd heeft genomen een review achter te laten op Tripadvisor.com.

Wij zijn erg blij om te vernemen dat u heeft kunnen genieten van ons team en hotel kamer.

Nogmaals bedankt voor uw complimenten.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Team Hotel Vondel