Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 87 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Besparingsmelding! 49% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 49% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 57% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 57% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 266 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 307 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename inkomhal waar er water ter beschikking staat.De eenpersoonskamer is compact met alle benodigdheden zoals haardroger, tv,....
Fijn dat er koffie en thee op de kamer staat.
Je jan de kamer goed donker maken wanneer nodig.
Soms wat lawaai van deuren die open en toe gaan.
Bij uitchecken kan je je koffer nog veilig achterlaten tot je vertrek.

Verbleef: februari 2018, reisde alleen
PHHotelsAmsterdam, Manager van Hotel Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Beste Famiglia13,

Dank u hartelijk voor uw recensie naar aanleiding van uw verblijf!
We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest en u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij evrwelkom u graag nogmaals!

Vriendelijke groet,

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen aan de rand van Vondelpark. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bedden en een prima ontbijt. Prijs/ kwaliteit verhouding in alle opzichten dik in orde, maar met de mensen maken ze het verschil.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
PHHotelPietHein, Manager van Hotel Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Beste Hans R.,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden!
Wij vinden het erg fijn te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf.

Wij zien er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen!

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Strak, modern Hotel op een super locatie. Om de hoek van de Van Baerlestraat...tegenover het Vondelpark. De kamers zijn niet groot, maar prima voor een overnachting in een bruisende stad. De prijs kwaliteit verhouding krijgt een ruime voldoende.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
3 december 2017 beoordeeld

Bij binnenkomst lijkt het een goed hotel, maar in de kamer aangekomen zien we pas hoe klein die is - zou zomaar in Madurodam passen. Personeel is zakelijk, maar pas als we 's avonds een wijntje bestellen zien we de bar onbemensd en er is wel een gezellig bijeenzijn van personeel (kletsen en lachen) achter de receptie. Bij het tweede wijntje: weer zoeken en wordt ik door iemand aangesproken die al etend mij probeert te helpen? Glazen die na inspectie verdacht zijn, worden teruggezet in de vitrine en ik krijg schone glazen, bijzonder. Als KLAP op de vuurpijl gaat 's nachts om circa 04:30 uur het brandalarm af. Daar heb ik bijna een gehoorbeschadiging aan over gehouden. Er was niemand in de receptie van het personeel die het woord nam om te vertellen of het om een vals alarm ging. Er zat iemand achter de PC die - na herhaald - vragen pas zei dat het inderdaad een vals alarm was. En dat terwijl er toch z'n 20 mensen verdwaasd in de receptie stonden - bijzonder. Bij het uitchecken kregen we geen excuus voor de verstoring, sterker nog: het was goeie dag en niet eens een prettige dag en/of veel plezier in Amsterdam. Kortom vreselijk slecht personeel die geen enkele vorm van klantbeleving in zich hebben. Ik kom daar nooit meer....

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
20 november 2017 beoordeeld

Het hotel is gelegen in de buurt van de diverse musea. Het Vondelpark ligt aan de overkant van de straat. Het Leidseplein ligt op 'n paar honderd afstand. De kamer is ruim voldoende met lekker bed. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitstekend met ook weer zeer behulpzaam personeel.
Het enige minpuntje is het dichtslaan van de deuren op de gang 's morgensvroeg.
Maar wij komen graag nog 'n keertje terug.

Verbleef: november 2017
PHHotelPietHein, Manager van Hotel Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2017

Beste Adkeij,

Vriendelijk bedankt voor uw aardige worden in uw recensie.
Wij zijn heel blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en vooral dat u het vriendelijke en behulpzame personeel zo heeft gewaardeerd.

Wij zien er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen!

Warme groet,