“Risotto zoals ze hoort te zijn”
Beoordeling van Trattoria Fantasia

Trattoria Fantasia
Reserveren met
Trattoria Fantasia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 708 van 4.046 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 mei 2017 beoordeeld

Veel mensen bezoeken Fantasia voordat ze naar het De La Mar Theater gaan en dat is een goed idee. Ook wij belandden hier voor een maaltijd voordat we naar een voorstelling gingen. Een goede keuze, want de risotto en de tiramisu waren van hoge kwaliteit. Fantasia doet je even denken dat je in Italië bent. Ook de bediening is vlot en blijft vriendelijk in alle drukte.

Schrijf een beoordeling

15 maart 2017 beoordeeld

Pizza van het huis gegeten, was perfect, wijn ook lekker !
Personeel echter weinig met de gasten bezig, geen praatje, het was opnemen, uitserveren, afruimen en betalen. Het klinkt misschien negatief maar dat was het echt niet. Ambiance is erg goed, aankleding ook, niet typisch Italiaans.
Was het te druk ? nee dus.
Zou ik terug keren ? ja dus.

11 februari 2017 beoordeeld

Even snel iets eten voordat je naar de Schouwburg of naar De La Mar gaat, dan is Fantasia een tip.Stel niet te hoge eisen aan de culinaire kwaliteiten van de keuken.
Prijs kwaliteit is wel een beetje zoek,

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In combinatie met De La Mar van te voren hier gegeten. Via de mail gereserveerd . Slim want het zat vol en er moesten heel wat mensen teleurgesteld worden. Vlotte leuke bediening. Heerlijk gegeten. Smaakvol en fijne porties. Lekkere Italiaanse wijn. Wij komen zeker eens terug

25 december 2016 beoordeeld

Voorafgaand aan een spetterend optreden van Ellen ten Damme in het Nieuwe De La Mar Theater aten we in het er tegenover gelegen restaurant Trattoria Fantasia. De bediening is vriendelijk en snel en we werden niet constant lastiggevallen met de vraag of het smaakte. De wijn was heerlijk en het eten uitstekend. Lekkere salade bij de pizza besteld. Het was een goed begin van een avondje uit in het Nieuwe De La Mar Theater.

Reizigers die Trattoria Fantasia bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Trattoria Fantasia geweest? Deel je ervaringen!