“Lekker Italiaans eten ”
Beoordeling van Trattoria Fantasia

Trattoria Fantasia
Reserveren met
Trattoria Fantasia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 674 van 4.047 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In combinatie met De La Mar van te voren hier gegeten. Via de mail gereserveerd . Slim want het zat vol en er moesten heel wat mensen teleurgesteld worden. Vlotte leuke bediening. Heerlijk gegeten. Smaakvol en fijne porties. Lekkere Italiaanse wijn. Wij komen zeker eens terug

Schrijf een beoordeling

25 december 2016 beoordeeld

Voorafgaand aan een spetterend optreden van Ellen ten Damme in het Nieuwe De La Mar Theater aten we in het er tegenover gelegen restaurant Trattoria Fantasia. De bediening is vriendelijk en snel en we werden niet constant lastiggevallen met de vraag of het smaakte. De wijn was heerlijk en het eten uitstekend. Lekkere salade bij de pizza besteld. Het was een goed begin van een avondje uit in het Nieuwe De La Mar Theater.

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijk Italiaans restaurant, we waren er met een grote groep voorafgaand aan een bezoek aan de Nieuwe La Mar
Dus een theatermenu. Keuze uit 2 menu's, 2 voorgerechten, carpaccio of vitello tomato en hoofdgerecht een entrecote of zeebaars. Allemaal Italiaans bereid. Ook keuze uit twee toetjes en dat allemaal voor iets meer dan dertig euro ex wijn. Goede prijs kwaliteit.

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten gerechten echt met liefde bereid.personeel vriendelijk.ligging van het restaurant is ook prima. We komen zeker terug.

2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme italiaanse broodjes en olijven bij aankomst. Heel lekkere pizza, super lekkere lasagne. Vriendelijke bediening. Wel werken in de omgeving momenteel.

Reizigers die Trattoria Fantasia bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Trattoria Fantasia geweest? Deel je ervaringen!