Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin een weekendje naar Amsterdam geweest. Mede door het verblijf bij the Albus was het een heerlijk vriendinnen weekendje weg. Goed ontvangen door erg vriendelijk personeel, mooie rustige kamer, goed ontbijt en super ambiance. Kortom een echte aanrader dus!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Taco v, Eigenaar van The Albus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Pascalevh,

Wat ontzettend leuk te lezen dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad. Ik geef jullie complimenten door aan het Albus team.
Bij een volgend bezoek aan Amsterdam staan wij weer graag voor jullie klaar, tot snel!

13 april 2018 beoordeeld

Het was maar voor 1 nacht, maar wel een perfecte. Prima persoonlijke en warm ontvangst met ‘glaasje’.
Fijne schone kamer aan de, in ons geval rustig gelegen achterzijde. Ook parkeer optie goed geregeld!

Kamertip: 209 was prima kamer!
Verbleef: april 2018, reisde met een partner
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is super netjes en goed geregeld ! Personeel vriendelijk, mooie schone kamers en heerlijk gegeten in het restaurant !

Goed hotel voor in het centrum van Amsterdam en voor een goede prijs !
Zeker een aanrader !

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Taco v, Eigenaar van The Albus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Beste Simone,

Wat ontzettend leuk te lezen dat alles naar wens verlopen, weer een mooie review om te delen met het personeel.
We kijken uit naar een volgend verblijf waar we jullie weer met open armen zullen ontvangen!

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel in het centrum van Amsterdam voor een goede prijs. Kamer ziet er netjes uit en het personeel is erg behulpzaam. Bij binnenkomst kregen wij een welkomstdrankje en uitleg over de kamer en Amsterdam. Ik raad dit hotel zeker aan bij andere mensen.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Taco v, Eigenaar van The Albus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Beste Roel,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische feedback op TripAdvisor!

Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf in ons hotel als een plezierig heeft ervaren. The Albus biedt u inderdaad de perfecte uitvalsbasis wanneer u in hartje Amsterdam wilt verblijven.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf in Amsterdam!

18 februari 2018 beoordeeld

Vanaf de eerste minuut kwamen we niks tekort in The Albus. Bij het inchecken kregen we meteen een drankje aangeboden, en toen onze kamer klaar was ging de receptie-medewerker met ons mee naar de kamer voor een woordje uitleg rond de faciliteiten. De kamer was mooi, modern en toch knus. Het ontbijt was verzorgd, genoeg keuze en alles vers!
Pluspunt: The Albus stelt zijn gasten een smartphone ter beschikking die je volledig kosteloos mag gebruiken, inclusief nationale en internationale telefoontjes.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de achterkant. Heerlijk rustig!
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Taco v, Eigenaar van The Albus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste Bart,

Dank voor deze waardevolle review, goed om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Ons doel is in deze weer bereikt, een tevreden gast! Mochten jullie overwegen Amsterdam weer te bezoeken, neem dan direct contact met ons op voor de beste prijzen.