Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met alle voorzieningen die een hotel top maken. Ga een concer bezoeken in Club Dauphine op loopafstand van Pimpy Panda met Candy Dulfer. Ik heb kamer 245. Lekker rustig. En vanuit je bed recht voor je kun je naar de televisie kijken. Garage onder het hotel. Wel Park Bee of Park Mobile installeren op je mobiel. Conclusie, top voor deze prijs. Kom zeker terug hier als ik weer eens naar Amsterdam ga.

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 29 januari 2018

Vriendelijke ontvangst, we konden vroeger inchecken op de kamer welke zeer ruim en proper was.
Het is fijn om s' morgens wakker te worden en een kopje koffie te kunnen drinken. Het restaurant dat gelegen is aan het hotel is ook een aanrader. Wat zeer fijn is is dat er een parking aanwezig is en dat de prijs hiervan ook normaal is. Verder is het 200 meter stappen naar Amstel station waar je de metro kan nemen en direct naar het centrum kan gaan. Ik kom hier zeker terug bij mijn volgende trip.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
BernadineEgbring, Manager van Hotel Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Hi Cordonblueke,

Dank je wel voor de leuke review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van het ontvangst, koffie en schone kamer.

We hopen je snel weer te zien, dank je wel voor het aanraden van ons hotel ;-)

Groeten,
Bernadine
Training & Service development

Beoordeeld op 10 januari 2018

Na bezoek van de wine proffesional en aansluitend diner bij restaurant Rijsel een uitstekende plek om te overnachten , op loop afstand van restaurant en station. Heerlijk dat je s'nachts kan inchecken.

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 december 2017

Wij komen al vele jaren met enorm veel plezier in CASA Hotel. Altijd zeer vriendelijke service, heerlijke bedden, super parking, fantastische ligging, uitstekende prijs kwaliteit relatie. Kortom. ideaal! Robert Benninga

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 december 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend mogen verblijven in hotel Casa. Geweldig, net en prima gelegen hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne sfeer en zeker aanrader. Ook het huren van fietsen is mogelijk en wat ons betreft echt een pluspunt: In 10 minuten per fiets in het centrum van Amsterdam.
Aanrader om een plek te reserveren in de parkeergarage zodat auto ook veilig staat.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner