26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje Amsterdam met de fiets ! Ideale locatie. Goed bereikbaar met de auto, veilige parkeergarage, aparte fietsenberging. Nette kamer, goeie bedden. Goed ontbijt. Vanuit dit hotel is het centrum heel makkelijk bereikbaar per fiets! Gezellige buurt. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! Zowel vooraf via mail de perfecte ondersteuning als ter plaatse! We komen hier graag terug !

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen al jaren hier. Nu is van Casa 400 de 400 verwijderd maar daarmee ook de kwaliteit. De bar gesloten en geen tijd echte andere optie. Jammer. Kamer goef genoeg, van alle ectra's ontnomen sinds 400 weg is. Jammer

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
BernadineEgbring, Manager van Hotel Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Hi Marc,

Wat goed van je te horen en leuk dat je weer bent geweest. Alleen natuurlijk erg jammer te horen dat je voelt alsof de extra's ontnomen zijn, nu we Hotel Casa Amsterdam zijn.
Graag luister ik naar je feedback en nemen we het bieden van een optie als de bar gesloten is ten harte. Ik neem even aan dat je de bar bedoeld op ons dakterras.
Graag verwelkom ik je nog wel eens in ons CASA en weet zeker dat we een verschil kunnen blijven maken, maar dan beter ;-)

Groeten,
Bernadine
Training en service development

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is modern, oogt mooi en heeft een eigen restaurant. Het ontbijt is best uitgebreid en verzorgd. De check-in was bijzonder vlot en we kregen meteen een kamer ondanks de enorme drukte in de lobby (blijkbaar door Tomorrowland - pakketdeal met citytrip Amsterdam). De kamers zijn basic, schoon en opnieuw modern. De echte meerwaarde van dit hotel vonden we het dakterras. Quasi elke dag hebben we er 's middags of 's avonds gezeten aangezien we erg warm weer hadden. Lekker een biertje of gratis water drinken. Ook hebben we er een keer geluncht. Ontspannen sfeer met veel nationaliteiten door elkaar. Soms in de avond wel erg druk omdat het niet gigantisch groot is.

De locatie van het hotel is goed, maar als je te voet de klassieke plaatsen wil verkennen, dan zal je toch een eindje moeten wandelen. Wij hebben de trip vier dagen op rij gemaakt, dan zie je iets van deze kant van de stad, maar volgens mij wil niet iedereen dit doen. Met de fiets is het ideaal!

Tip: wij hebben onze wagen geparkeerd in een ondergrondse ter hoogte van de Dappermarkt. Amper 30 euro betaald. Best goedkoop en propere, beveiligde parking. Er was daar ook een Albert Heijn, dus de laatste dag meteen inkopen gedaan. Handig.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 september 2017 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen en makkelijk te bereiken met metro.
Kamer is ruim en voorzien van een moderne, praktische badkamer.
Alles is zeer proper en goed onderhouden.
Enkel het ontbijt is naar de dure kant.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijskwaliteit. Bedden liggen lekker. Goed ontbijt en leuke koffiebar met goede koffie. Wel erg massaal, groot en druk! Vaak volle liften en dus lang wachten. Personeel jong en wat onervaren. Tot slot... Voor de entree stonden standaard toeristen jointjes te roken. Ochtend of avond. Waarom? Doe eens normaal!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner