“Iets verder van het centrum maar zeker een aanrader!”
Beoordeling van Hotel Casa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Casa
Beoordeeld als nr. 67 van 375 hotels in Amsterdam
26 september 2017 beoordeeld

We hebben één nacht gelogeerd in dit hotel, bij een bezoek aan Amsterdam. We hadden onze eigen fietsen mee, die we kwijtkonden in de fietsenstalling van de parking aangezien onze auto daar stond geparkeerd. Mooie hotelkamer, fijne lobby. Aangenaam fietsen naar het centrum, al denk ik dat er ook een gemakkelijke verbinding is met het openbaar vervoer. Er was wat onduidelijkheid over onze parking reservatie vooraf maar dit werd met de glimlach in orde gebracht. Aangezien het iets buiten het centrum ligt ook supermakkelijk bereikbaar met de wagen. We zouden hier zeker opnieuw boeken.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje Amsterdam met de fiets ! Ideale locatie. Goed bereikbaar met de auto, veilige parkeergarage, aparte fietsenberging. Nette kamer, goeie bedden. Goed ontbijt. Vanuit dit hotel is het centrum heel makkelijk bereikbaar per fiets! Gezellige buurt. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! Zowel vooraf via mail de perfecte ondersteuning als ter plaatse! We komen hier graag terug !

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen al jaren hier. Nu is van Casa 400 de 400 verwijderd maar daarmee ook de kwaliteit. De bar gesloten en geen tijd echte andere optie. Jammer. Kamer goef genoeg, van alle ectra's ontnomen sinds 400 weg is. Jammer

Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
BernadineEgbring, Manager van Hotel Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Hi Marc,

Wat goed van je te horen en leuk dat je weer bent geweest. Alleen natuurlijk erg jammer te horen dat je voelt alsof de extra's ontnomen zijn, nu we Hotel Casa Amsterdam zijn.
Graag luister ik naar je feedback en nemen we het bieden van een optie als de bar gesloten is ten harte. Ik neem even aan dat je de bar bedoeld op ons dakterras.
Graag verwelkom ik je nog wel eens in ons CASA en weet zeker dat we een verschil kunnen blijven maken, maar dan beter ;-)

Groeten,
Bernadine
Training en service development

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is modern, oogt mooi en heeft een eigen restaurant. Het ontbijt is best uitgebreid en verzorgd. De check-in was bijzonder vlot en we kregen meteen een kamer ondanks de enorme drukte in de lobby (blijkbaar door Tomorrowland - pakketdeal met citytrip Amsterdam). De kamers zijn basic, schoon en opnieuw modern. De echte meerwaarde van dit hotel vonden we het dakterras. Quasi elke dag hebben we er 's middags of 's avonds gezeten aangezien we erg warm weer hadden. Lekker een biertje of gratis water drinken. Ook hebben we er een keer geluncht. Ontspannen sfeer met veel nationaliteiten door elkaar. Soms in de avond wel erg druk omdat het niet gigantisch groot is.

De locatie van het hotel is goed, maar als je te voet de klassieke plaatsen wil verkennen, dan zal je toch een eindje moeten wandelen. Wij hebben de trip vier dagen op rij gemaakt, dan zie je iets van deze kant van de stad, maar volgens mij wil niet iedereen dit doen. Met de fiets is het ideaal!

Tip: wij hebben onze wagen geparkeerd in een ondergrondse ter hoogte van de Dappermarkt. Amper 30 euro betaald. Best goedkoop en propere, beveiligde parking. Er was daar ook een Albert Heijn, dus de laatste dag meteen inkopen gedaan. Handig.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
14 september 2017 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen en makkelijk te bereiken met metro.
Kamer is ruim en voorzien van een moderne, praktische badkamer.
Alles is zeer proper en goed onderhouden.
Enkel het ontbijt is naar de dure kant.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijskwaliteit. Bedden liggen lekker. Goed ontbijt en leuke koffiebar met goede koffie. Wel erg massaal, groot en druk! Vaak volle liften en dus lang wachten. Personeel jong en wat onervaren. Tot slot... Voor de entree stonden standaard toeristen jointjes te roken. Ochtend of avond. Waarom? Doe eens normaal!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum van Amsterdam. Vlakbij de Amstel met gezellige restaurantjes en terrasjes. De kamers zijn standaard, de bedden goed en het is schoon. Er heerst een relaxte en hippe sfeer. Hulp van de receptie was top! Het ontbijt is prima - in de buurt zijn ook ontbijtmogelijkheden.
We hebben fietsen gehuurd bij het Amstel station, dat op loopafstand is van het hotel. Zo ben je snel in het hart van Amsterdam.
De prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Volkshotel
Amsterdam Tropen Hotel
nr. 134 van 375 in Amsterdam
873 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Casa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Casa

Adres: Eerste Ringdijkstraat 4, 1097 BC Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant
Stijl hotel:
Nr. 31 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 45 romantisch hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 56 - € 260 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hotel Casa 3.5*
Aantal kamers: 151
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Casa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Casa 400 Amsterdam
Casa 400 Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?