Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 213 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Agoda.com
  • Zwembad
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen al jaren hier. Nu is van Casa 400 de 400 verwijderd maar daarmee ook de kwaliteit. De bar gesloten en geen tijd echte andere optie. Jammer. Kamer goef genoeg, van alle ectra's ontnomen sinds 400 weg is. Jammer

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
BernadineEgbring, Manager van Hotel Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Hi Marc,

Wat goed van je te horen en leuk dat je weer bent geweest. Alleen natuurlijk erg jammer te horen dat je voelt alsof de extra's ontnomen zijn, nu we Hotel Casa Amsterdam zijn.
Graag luister ik naar je feedback en nemen we het bieden van een optie als de bar gesloten is ten harte. Ik neem even aan dat je de bar bedoeld op ons dakterras.
Graag verwelkom ik je nog wel eens in ons CASA en weet zeker dat we een verschil kunnen blijven maken, maar dan beter ;-)

Groeten,
Bernadine
Training en service development

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is modern, oogt mooi en heeft een eigen restaurant. Het ontbijt is best uitgebreid en verzorgd. De check-in was bijzonder vlot en we kregen meteen een kamer ondanks de enorme drukte in de lobby (blijkbaar door Tomorrowland - pakketdeal met citytrip Amsterdam). De kamers zijn basic, schoon en opnieuw modern. De echte meerwaarde van dit hotel vonden we het dakterras. Quasi elke dag hebben we er 's middags of 's avonds gezeten aangezien we erg warm weer hadden. Lekker een biertje of gratis water drinken. Ook hebben we er een keer geluncht. Ontspannen sfeer met veel nationaliteiten door elkaar. Soms in de avond wel erg druk omdat het niet gigantisch groot is.

De locatie van het hotel is goed, maar als je te voet de klassieke plaatsen wil verkennen, dan zal je toch een eindje moeten wandelen. Wij hebben de trip vier dagen op rij gemaakt, dan zie je iets van deze kant van de stad, maar volgens mij wil niet iedereen dit doen. Met de fiets is het ideaal!

Tip: wij hebben onze wagen geparkeerd in een ondergrondse ter hoogte van de Dappermarkt. Amper 30 euro betaald. Best goedkoop en propere, beveiligde parking. Er was daar ook een Albert Heijn, dus de laatste dag meteen inkopen gedaan. Handig.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 september 2017 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen en makkelijk te bereiken met metro.
Kamer is ruim en voorzien van een moderne, praktische badkamer.
Alles is zeer proper en goed onderhouden.
Enkel het ontbijt is naar de dure kant.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijskwaliteit. Bedden liggen lekker. Goed ontbijt en leuke koffiebar met goede koffie. Wel erg massaal, groot en druk! Vaak volle liften en dus lang wachten. Personeel jong en wat onervaren. Tot slot... Voor de entree stonden standaard toeristen jointjes te roken. Ochtend of avond. Waarom? Doe eens normaal!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum van Amsterdam. Vlakbij de Amstel met gezellige restaurantjes en terrasjes. De kamers zijn standaard, de bedden goed en het is schoon. Er heerst een relaxte en hippe sfeer. Hulp van de receptie was top! Het ontbijt is prima - in de buurt zijn ook ontbijtmogelijkheden.
We hebben fietsen gehuurd bij het Amstel station, dat op loopafstand is van het hotel. Zo ben je snel in het hart van Amsterdam.
De prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner