“Zeer comfortabel en op goed locatie”
Beoordeling van Hotel Casa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Casa
Beoordeeld als nr. 69 van 376 hotels in Amsterdam
14 september 2017 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen en makkelijk te bereiken met metro.
Kamer is ruim en voorzien van een moderne, praktische badkamer.
Alles is zeer proper en goed onderhouden.
Enkel het ontbijt is naar de dure kant.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijskwaliteit. Bedden liggen lekker. Goed ontbijt en leuke koffiebar met goede koffie. Wel erg massaal, groot en druk! Vaak volle liften en dus lang wachten. Personeel jong en wat onervaren. Tot slot... Voor de entree stonden standaard toeristen jointjes te roken. Ochtend of avond. Waarom? Doe eens normaal!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum van Amsterdam. Vlakbij de Amstel met gezellige restaurantjes en terrasjes. De kamers zijn standaard, de bedden goed en het is schoon. Er heerst een relaxte en hippe sfeer. Hulp van de receptie was top! Het ontbijt is prima - in de buurt zijn ook ontbijtmogelijkheden.
We hebben fietsen gehuurd bij het Amstel station, dat op loopafstand is van het hotel. Zo ben je snel in het hart van Amsterdam.
De prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
2 september 2017 beoordeeld

Erg mooi en aangenaam hotel, zeer nette kamers .
Het restaurant is ook een aanrader .
Goede ligging vlakbij Amstel Station. ( metro en tramlijnen)
Jammer dat het straatlawaai wel erg hoorbaar is op de kamer .

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons eerste bezoek aan Amsterdam kozen we, na de site van booking.com te doorspitten, voor hotel Casa Amsterdam. Bij aankomst bleek dit meteen ook een goede keuze te zijn. Het hotel was eenvoudig te vinden, de parkeergarage was goed aangeduid en bij aankomst in de lobby werden we meteen vriendelijk begroet en verder geholpen. De kamer was echt heerlijk. Alles perfect in orde. Super rustig. Het hotel zat redelijk vol en je hoorde niets van de buren. Elke dag werd het bed opgemaakt, de handdoeken vervangen, zeepproducten en koffie aangevuld... op de kamer is een kleine maar ruime frigo die je zelf mag vullen met wat je maar wil. In de lobby vind je een automaat met drank en snacks maar ook in beide hotelbars kan je heerlijke drankjes en gerechten verkrijgen. Het hotel ligt op 5-10 minuten wandelen van het Amstelstation dat rechtstreeks in verbinding staat met het centrum van Amsterdam. 10 minuutjes reizen met de metro en je bent recht in de binnenstad. De kaart van het hotel is erg handig en was gedurende ons 4-daags verblijf constant in gebruik. Voor ons kon ons eerste bezoek aan Amsterdam niet beter verlopen zijn en we boeken zonder twijfel een volgende keer gewoon weer opnieuw bij Casa Amsterdam!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
13 augustus 2017 beoordeeld

De reviews spraken al voor zich en Casa heeft het waar gemaakt. Mooi net en schoon hotel. Lobby trendy qua inrichting. Kamer basic maar verzorgd. Schone badkamer MET een goede douchekop (niet onbelangrijk;)) Enige min punt... Goed bed maar wel enige minpunt dat de afneembare matras bescherming je erg zweterig maakt.
Personeel vriendelijk en behulpzaam. Vruchtwater in de lobby. Ontbijt verzorgd en vers te gebruiken in East 57. Ideale locatie qua OV en daardoor centrum makkelijk en goed te bereiken. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima!

Kamertip: Keurige basic kamer. Koffie/thee faciliteiten op de kamer aanwezig.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
13 augustus 2017 beoordeeld

Prima hotel voor verblijf net buiten het centrum. Heel goede koffiebar en ontbijt faciliteiten.
Nette schone kamers en dicht bij ov (of huur een fiets). Door prijs/kwaliteit verhouding zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Volkshotel
XO Hotels Park West
nr. 68 van 376 in Amsterdam
4.049 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Casa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Casa

Adres: Eerste Ringdijkstraat 2, 1097 BC Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant
Stijl hotel:
Nr. 31 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 45 romantisch hotel in Amsterdam
Prijsklasse: €76 - €274 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hotel Casa 3.5*
Aantal kamers: 151
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Casa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Casa 400 Amsterdam
Casa 400 Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?