11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijskwaliteit. Bedden liggen lekker. Goed ontbijt en leuke koffiebar met goede koffie. Wel erg massaal, groot en druk! Vaak volle liften en dus lang wachten. Personeel jong en wat onervaren. Tot slot... Voor de entree stonden standaard toeristen jointjes te roken. Ochtend of avond. Waarom? Doe eens normaal!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum van Amsterdam. Vlakbij de Amstel met gezellige restaurantjes en terrasjes. De kamers zijn standaard, de bedden goed en het is schoon. Er heerst een relaxte en hippe sfeer. Hulp van de receptie was top! Het ontbijt is prima - in de buurt zijn ook ontbijtmogelijkheden.
We hebben fietsen gehuurd bij het Amstel station, dat op loopafstand is van het hotel. Zo ben je snel in het hart van Amsterdam.
De prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 september 2017 beoordeeld

Erg mooi en aangenaam hotel, zeer nette kamers .
Het restaurant is ook een aanrader .
Goede ligging vlakbij Amstel Station. ( metro en tramlijnen)
Jammer dat het straatlawaai wel erg hoorbaar is op de kamer .

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons eerste bezoek aan Amsterdam kozen we, na de site van booking.com te doorspitten, voor hotel Casa Amsterdam. Bij aankomst bleek dit meteen ook een goede keuze te zijn. Het hotel was eenvoudig te vinden, de parkeergarage was goed aangeduid en bij aankomst in de lobby werden we meteen vriendelijk begroet en verder geholpen. De kamer was echt heerlijk. Alles perfect in orde. Super rustig. Het hotel zat redelijk vol en je hoorde niets van de buren. Elke dag werd het bed opgemaakt, de handdoeken vervangen, zeepproducten en koffie aangevuld... op de kamer is een kleine maar ruime frigo die je zelf mag vullen met wat je maar wil. In de lobby vind je een automaat met drank en snacks maar ook in beide hotelbars kan je heerlijke drankjes en gerechten verkrijgen. Het hotel ligt op 5-10 minuten wandelen van het Amstelstation dat rechtstreeks in verbinding staat met het centrum van Amsterdam. 10 minuutjes reizen met de metro en je bent recht in de binnenstad. De kaart van het hotel is erg handig en was gedurende ons 4-daags verblijf constant in gebruik. Voor ons kon ons eerste bezoek aan Amsterdam niet beter verlopen zijn en we boeken zonder twijfel een volgende keer gewoon weer opnieuw bij Casa Amsterdam!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
13 augustus 2017 beoordeeld

De reviews spraken al voor zich en Casa heeft het waar gemaakt. Mooi net en schoon hotel. Lobby trendy qua inrichting. Kamer basic maar verzorgd. Schone badkamer MET een goede douchekop (niet onbelangrijk;)) Enige min punt... Goed bed maar wel enige minpunt dat de afneembare matras bescherming je erg zweterig maakt.
Personeel vriendelijk en behulpzaam. Vruchtwater in de lobby. Ontbijt verzorgd en vers te gebruiken in East 57. Ideale locatie qua OV en daardoor centrum makkelijk en goed te bereiken. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima!

Kamertip: Keurige basic kamer. Koffie/thee faciliteiten op de kamer aanwezig.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden