15 mei 2017 beoordeeld

Wij hebben een geweldig familieweekend gehad in Hotel Casa. Mooie, schone kamers, heerlijk ontbijt, gezellig 's avonds nog een drankje in de bar. De ligging vlakbij het Amstel station waar de metro ons in no time naar het Centrum van Amsterdam bracht was super. Een compliment ook voor het personeel, zowel aan de receptie, de bar, de ontbijtruimte als housekeeping, iedereen was even vriendelijk en voorkomend.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
BernadineEgbring, Manager van Hotel Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Hi Jacqueline,
Wat onwijs leuk te horen dat je een geweldig familie weekend hebt gehad bij ons, met lekkere drankjes in de bar, hebt genoten van 't ontbijt, kamers en natuurlijk vooral gezelligheid met elkaar! Zeker zal ik de complimenten doorgeven aan onze collega's die je vriendelijk en voorkomend hebt ervaren, daar doen we altijd ons best voor.

Hopelijk tot snel!
Groeten,
Bernadine
Trianing & Service development

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met goede voorzieningen iets buiten het centrum van AMSTERDAM maar met goede en snelle verbinding naar de binnenstad. Goede parkeergelegenheid onder het hotel. Moderne, eenvoudige kamers. Uitstekende vergader voorzieningen met extra verzorging.

Verbleef: april 2017, reisde alleen
BernadineEgbring, Manager van Hotel Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2017

HI PD3S,
Goed te lezen dat je het hotel hebt gewaardeerd, zeker vanwege de goede locatie ten opzichte van de stad en goede parkeergelegenheid. Hopelijk heb je een succesvolle vergadering gehad en graag tot een volgende keer.

Hartelijke groeten,
Bernadine Egbring
Training & Service development Hotel Casa Amsterdam

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed, modern en fris hotel vlak bij station Amstel met z'n snelle trein- en metroverbinding hartje stad. Goedkoper dan vergelijkbare hotels in centrum, al stijgen ook hier in drukke perioden de prijzen tot belachelijke hoogte.
Voor dat geld mag het eigenlijk niet gebeuren dat bar en restaurant zijn gesloten vanwege een bedrijfsfeestje. En ook nog eens onaangekondigd. Casa moet zich realiseren dat gasten via de kamerprijs betalen voor dit soort voorzieningen.
Overigens misgunnen we het personeel z'n feestje niet: de staf is vriendelijk en biedt spontaan service aan.
Kamercomfort - Plus: Goede bedden. Schoon. Luxe badkamer. Min: Gordijnen laten boven langs plafond geen licht toe, maar aan onderkant op kussenhoogte wel.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
BernadineEgbring, Manager van Hotel Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2017

Hi Jos,

Dank je wel voor je review! Leuk dat je ons gewoon goed vind, modern en fris vind. Inderdaad vierden we ons 60 jarig bestaan met al onze gasten en relaties. Het was niet de bedoeling over te komen dat faciliteiten gesloten waren, sterker nog gasten mochten juist aansluiten voor ons feest. Ik vind het jammer dat dit verkeerd is overgekomen, het gebeurd immers niet elke dag zo'n heuglijk feit met elkaar te mogen vieren. De feedback is dan ook waardevol hoe we je hierin volgend jubileum beter bij kunnen betrekken. Ook goed te weten dat de gordijnen aan de onderkant dus licht toelaten. Fijn te weten dat je onze bedden en badkamer waardeert! We zullen dit zeker delen.
Volgende keer hoop ik je weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Bernadine Egbring
training & service development Hotel Casa Amsterdam

2 april 2017 beoordeeld

Casa is een modern hotel, met aangename hoge, open ruimten, stilte, rust en comfort aan een voor het dure Amsterdam redelijke prijs. Vlot bereikbaar met openbaar vervoer, op enkele tramhaltes van het Museumplein.

Kamertip: In de kamer met uitzicht op de binnentuin kan men met het raam open slapen, erg rustig.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
17 maart 2017 beoordeeld

mooie ruime kamers met alle nodige comfort.
vriendelijk onthaal, lekker ontbijt met veel keuze.
interessante ligging in Amsterdam : rustige plek met vlotte bereikbaarheid + alle nodige verbindingen met de rest van de stad.

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken