Nicole K

Pure luxe

Beoordeling van Ambassade Hotel
5,0 van 5 bollen4 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een kamer met veel faciliteiten, zeer schoon en geen onvolkomenheden. Een prachtige ligging midden in het centrum en toch geen last van stadsgeluiden. De service is geweldig, de medewerkers zijn zeer vriendelijk én … je wensen en voorkeuren van vorige bezoeken zijn (nog steeds) bekend. Daar wordt rekening mee gehouden. Zeer attent.
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Vraag advies voor eetadressen en laat eventueel een tafel reserveren. Zo heb ik “mijn Italiaan”...
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 feb 2024
Beste Nicole,
Heel hartelijk dank voor uw lieve woorden en we waren zo blij dat u weer terugkwam als gast!
En natuurlijk hopen we op meer bezoeken in de toekomst, dat zou geweldig zijn.

Groeten van de gehele staf,
Eelco,
Gratis parkeren
0.2 km van Ambassade Hotel
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 28 oktober 2023 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad bij het Ambassadehotel. Prachtige ontvangstruimte in de vorm van een bibliotheek, overal mooie kunstwerken aan de muur en een fijne kamer met uitzicht op de gracht. Het diner in het restaurant van het hotel was heerlijk. En wat ons nog het allermeest opviel zijn de meer dan vriendelijke medewerkers van het hotel. Van de receptionisten tot de barmedewerkers tot de bediening in het restaurant: iedereen is even hartelijk, belangstellend en tegelijkertijd zeer professioneel. Bedankt! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2023
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2023

Wat heerlijk om dit te lezen Nora, vooral de lieve woorden over het team, heel hartelijk dank!
En het is geweldig te lezen dat u weer terug wil komen, we kunnen alleen maar hopen dat het snel is.

Nogmaals dank, namens de gehele staf,
Eelco,

Beoordeeld op 28 september 2023

Voor mij is een verblijf in Het Ambassade Hotel alsof ik bij familie verblijf. De hartelijke sfeer en warme aandacht zijn hun sterke punt. De eerder gedeelde interesses worden vervolgt in een nieuw gesprek bij een volgend bezoek.
Soms wordt je verwent met een verassing op de kamer of een upgrade van de kamer. Dat voelt als zeer welkom.
In het restaurant is het ook heerlijk vertoeven voor ontbijt, lunch of diner.
Ik zie altijd weer uit naar mijn volgende bezoek. Je voelt je nooit alleen.

Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2023

Heel hartelijk dank, mevrouw, wat heerlijk dit te lezen, het is zo motiverend voor ons.
Het was een genoegen u als gast te hebben mogen ontvangen in het Ambassade Hotel en we hopen allemaal op nog veel meer bezoeken in de toekomst.

Nogmaals dank, mede namens het gehele team,
Eelco Douma,

Beoordeeld op 17 april 2023 via mobiele applicatie

Een voortreffelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt en
Brasserie met heerlijke gerechten.
Fijn hotel voor een geweldig verblijf in Amsterdam. Top locatie en mooi uitzicht op de gracht.
Zal zeker terug komen.

Datum van verblijf: april 2023
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2023

Beste Rosaline,
Heel hartelijk dank voor uw lieve woorden en ook wij hopen van harte u weer te mogen ontvangen bij het volgende bezoek aan Amsterdam.
Nogmaals dank namens het gehele team,
Eelco.

Beoordeeld op 10 november 2022

Heerlijk hotel! Smaakvolle inrichting van kamer en overige ruimtes. Vriendelijke medewerkers die je het verblijf echt naar je zin willen maken. Kortom: perfect om je weekend in Amsterdam te optimaliseren.

Datum van verblijf: november 2022
Bente van Elk, Guest Services / Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2022

Beste Westrajaegers,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Ambassade hotel en deze positieve review.

Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf! Goed om te horen dat u tevreden bent over het personeel van Brasserie Ambassade.

Nogmaals bedankt voor uw positieve review en wij hopen u in de toekomst weer in Brasserie Ambassade of wellicht in het Ambassade Hotel te mogen verwelkomen.

Bente
Team Ambassade

Beoordeeld op 27 september 2022

Bij aankomst was het eerst een welles/nietes verhaal of ik überhaupt had gereserveerd maar ze keken niet naar voorvoegsels, waardoor er een ongemakkelijk iets ontstond bij de receptie. Wij hadden twee grote kamers geboekt die buitenom bereikbaar waren en die waren echt leuk. Het ontbijt was vreselijk. chaotisch typeert het wel. herhalen van bestellingen na 10 minuten en een dame met kort haar in de bediening die werkelijk vreselijk was. Onbeschoft en gestrest zijn wel haar kenmerken.

Kamertip: Amsterdam Suites vlakbij Nieuwmarkt
Datum van verblijf: september 2022
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2022

Hartelijk dank voor uw bezoek, meneer. Wat jammer te lezen dat één en ander niet goed lijkt te zijn gegaan, ons oprechte excuus daarvoor. Het was blijkbaar iets té druk afgelopen weekend, heel vervelend. We hopen dat dit niet weer gebeurd maar zijn in ieder geval wel erg verheugd te lezen dat de locatie en de twee kamers u zo goed bevallen zijn.
We zullen er op toezien dat het de volgende keer beter verloopt.
Eelco Douma,