17 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
FindHotelUS$ 526
EtripUS$ 526
Orbitz.com
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Zeer vriendelijk personeel en de service is geweldig. De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Een prachtige locatie aan de Herengracht. De Dam en de Kalverstraat op loopafstand en de 9 straatjes aan de overkant. Zeer aan te bevelen!

Datum van verblijf: mei 2022
Emma van Dijk, Gastenservice/Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste alexyvette2019,

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij het Ambassade Hotel en voor het achterlaten van deze leuke review.
We vinden het fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het ontbijt, het personeel en de service, de kamers en de locatie.
Wat leuk dat jullie hebben genoten van alles wat Amsterdam te bieden heeft.

Namens Team Ambassade,

Beoordeeld op 4 april 2022 via mobiele applicatie

Mijn stiefdochter en een vriendinnetje uit Belgie kortgeleden getracteerd op een paar nachten verblijf in het Ambassade Hotel.Het was inmiddels de tweede keer dat zij dit hotel bezochten.Beide waren onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel en kijken nu al uit naar de volgende keer!Een voortreffelijk hotel met een uitstekende service!

Datum van verblijf: maart 2022
Emma van Dijk, Eigenaar van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste Passport13410736833,

Wat leuk dat u uw stiefdochter met vriendin heeft getrakteerd op een paar nachten verblijf bij het Ambassade Hotel! Fijn om te horen dat ze te spreken waren over het hotel en ons personeel. We kijken ernaar uit hen weer te ontvangen in de toekomst.

Beoordeeld op 3 april 2022

Aangename, culturele ambiance ('schrijvershotel' vol boeken en beeldende kunst ), uitstekende locatie, fraaie kamer, prima ontbijt en zeer vriendelijke bediening. Zonder meer een aanrader, zowel voor toerist als zakelijke reiziger!

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Pietje Puk,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Ambassade Hotel. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van de ambiance, onze locatie, kamer, het ontbijt en onze bediening. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij het Ambassade Hotel.

Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met mooi uitzicht op de Herengracht. De medewerkers waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. We waren al vroeg in Amsterdam en konden onze bagage alvast bij het hotel kwijt, zodat we rustig konden genieten van een stadswandeling. Ook waren we heel blij met de mogelijkheid om fietsen te huren bij het hotel. We hebben enorm genoten van ons verblijf en komen graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: februari 2022
Emma van Dijk, Eigenaar van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Beste Judith,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan het Ambassade Hotel. We hopen dat jullie een leuke tijd hebben gehad in Amsterdam en wat leuk dat jullie gebruik hebben gemaakt van onze fietsen, de beste manier om de stad te ontdekken! We kijken ernaar uit jullie nog een keer te mogen ontvangen bij het Ambassade Hotel.

Beoordeeld op 14 maart 2022

Prachtige kamer op eerste verdieping met uitzicht op de gracht en een zeer comfortabel bed. Centrale locatie en een heerlijk uitgebreid ontbijt. De service was goed en het personeel was erg vriendelijk.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de gracht en niet te hoog.
Datum van verblijf: maart 2022
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2022

Heel hartelijk dank mevrouw, wat geweldig dit te lezen.
We hopen dat u nog vaak de oversteek naar Nederland maakt en we u opnieuw in het Ambassade Hotel mogen verwelkomen :)

Nogmaals dank namens het gehele team,
Eelco Douma,
Ambassade Hotel