24 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 332
TravelocityUS$ 332
FindHotelUS$ 325
Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met mooi uitzicht op de Herengracht. De medewerkers waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. We waren al vroeg in Amsterdam en konden onze bagage alvast bij het hotel kwijt, zodat we rustig konden genieten van een stadswandeling. Ook waren we heel blij met de mogelijkheid om fietsen te huren bij het hotel. We hebben enorm genoten van ons verblijf en komen graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: februari 2022
Emma van Dijk, Eigenaar van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Beste Judith,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan het Ambassade Hotel. We hopen dat jullie een leuke tijd hebben gehad in Amsterdam en wat leuk dat jullie gebruik hebben gemaakt van onze fietsen, de beste manier om de stad te ontdekken! We kijken ernaar uit jullie nog een keer te mogen ontvangen bij het Ambassade Hotel.

Namens team Ambassade,
Emma

Beoordeeld op 14 maart 2022

Prachtige kamer op eerste verdieping met uitzicht op de gracht en een zeer comfortabel bed. Centrale locatie en een heerlijk uitgebreid ontbijt. De service was goed en het personeel was erg vriendelijk.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de gracht en niet te hoog.
Datum van verblijf: maart 2022
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2022

Heel hartelijk dank mevrouw, wat geweldig dit te lezen.
We hopen dat u nog vaak de oversteek naar Nederland maakt en we u opnieuw in het Ambassade Hotel mogen verwelkomen :)

Nogmaals dank namens het gehele team,
Eelco Douma,
Ambassade Hotel

Beoordeeld op 13 maart 2022

De ontvangst was hartelijk. Bij binnenkomst meteen een goed beeld van de hoge kwaliteit van het hotel. Een mooie, prettige, schone kamer voor 3 personen. Eigenlijk heb ik niet zoveel woorden voor ons verblijf. Misschien zegt dit genoeg: je moet erbij geweest zijn, het zelf ervaren en dan graag terug willen komen.

Geachte meneer, mevrouw De Boer,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en vooral ook voor deze lieve woorden.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons holte.
Namens alle medewerkers,
Eelco Douma,
Ambassade Hotel

Beoordeeld op 6 maart 2022

We werden ontvangen door een hele vriendelijke medewerker bij de receptie. Het hotel is prachtig (mooi gebouw, aan de gracht, kunst aan de muren, een bibliotheek) en de kamer was geweldig. Ruimer dan het op de foto's leek.
De communicatie met het hotel vooraf was heel prettig en ging verder dan alleen een 'standaard' mailtje.
We hebben de avond in de bar/bibliotheek doorgebracht; prettige plek om te zitten.
Bij het ontbijt was ruim voldoende keus, en de mogelijkheid om iets warms te bestellen.
We vonden het jammer om na 1 nacht alweer te vertrekken ;-(

Datum van verblijf: maart 2022
Emma van Dijk, Eigenaar van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2022

Beste den_blijker,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in het Ambassade Hotel en het achterlaten van deze mooie review.
We zijn blij te horen dat de communicatie met het hotel vooraf prettig is verlopen, dat u vriendelijk bent ontvangen door ons personeel en dat de kamer u beviel.

We hopen dat u snel terugkeert en vervolgens langer dan een nacht met bij ons verblijft.

Namens Team Ambassade,
Emma

Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Uitstekende ligging, prachtig hotel & Amsterdam ervaring door de grachtenpanden. Voorhuis, achterhuis ect Zoals dat gebouwd is ooit. Sfeervol Wakker worden met zicht op de gracht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze ervaring met jullie is van dien aard dat we dit zeker aanbevelen en voor herhaling varbaar is.

Datum van verblijf: maart 2022
Bob Vink, Guest Services / Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2022

Beste 87marlar,

Bedankt voor jullie verblijf in het Ambassade Hotel. Wij zijn erg blij om te lezen dat het jullie allemaal zo goed naar wens is geweest en kijken ernaar uit jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Namens team Ambassade,
Bob