18 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 332
TravelocityUS$ 332
FindHotelUS$ 325
Beoordeeld op 6 maart 2022

We werden ontvangen door een hele vriendelijke medewerker bij de receptie. Het hotel is prachtig (mooi gebouw, aan de gracht, kunst aan de muren, een bibliotheek) en de kamer was geweldig. Ruimer dan het op de foto's leek.
De communicatie met het hotel vooraf was heel prettig en ging verder dan alleen een 'standaard' mailtje.
We hebben de avond in de bar/bibliotheek doorgebracht; prettige plek om te zitten.
Bij het ontbijt was ruim voldoende keus, en de mogelijkheid om iets warms te bestellen.
We vonden het jammer om na 1 nacht alweer te vertrekken ;-(

Datum van verblijf: maart 2022
Emma van Dijk, Eigenaar van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2022

Beste den_blijker,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in het Ambassade Hotel en het achterlaten van deze mooie review.
We zijn blij te horen dat de communicatie met het hotel vooraf prettig is verlopen, dat u vriendelijk bent ontvangen door ons personeel en dat de kamer u beviel.

We hopen dat u snel terugkeert en vervolgens langer dan een nacht met bij ons verblijft.

Namens Team Ambassade,
Emma

Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Uitstekende ligging, prachtig hotel & Amsterdam ervaring door de grachtenpanden. Voorhuis, achterhuis ect Zoals dat gebouwd is ooit. Sfeervol Wakker worden met zicht op de gracht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze ervaring met jullie is van dien aard dat we dit zeker aanbevelen en voor herhaling varbaar is.

Datum van verblijf: maart 2022
Bob Vink, Guest Services / Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2022

Beste 87marlar,

Bedankt voor jullie verblijf in het Ambassade Hotel. Wij zijn erg blij om te lezen dat het jullie allemaal zo goed naar wens is geweest en kijken ernaar uit jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 2 maart 2022

Vriendelijke ontvangst bij aankomst, een geweldig mooi hotel op een top locatie aan de 9straatjes. Qpark op loopafstand. De kamer was ruim en gezellig. Het personeel aan de receptie, de onbijtzaal en de bar zijn zo gastvrij. Hier komen we zeker terug. Ideaal voor een weekendje onthaasten.

Beste Heidi,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie review. Wij zijn erg blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf in het Ambassade Hotel.

Ook kijken wij ernaar uit u te mogen ontvangen wanneer u lekker weer een weekend wilt onthaasten.

Beoordeeld op 27 februari 2022

Het is zeer zeldzaam om zoveel uitmuntendheid in een hotel te hebben,
alles was perfect, van de reserveringsaanvraag tot vertrek, zeer goede ontvangst zonder wachten, bagage afgeleverd op de kamer voor onze aankomst, mooie en grote ingerichte kamer en mooie en grote badkamer, alles was onberispelijk, uitgebreid ontbijt met eten van hoge kwaliteit

• Reistype: Reisde voor zaken
Bob Vink, Guest Services / Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2022

Beste BLee56,

Wat een lieve woorden van u! Hartelijk dank daarvoor, en voor uw verblijf bij het Ambassade Hotel. Wij zijn erg blij met het feit dat u uw verblijf als perfect bestempeld, daar doen wij het tenslotte voor!

Wij kijken ernaar uit in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Op een geweldige lokatie in het gebied van de 9 straatjes staat dit leuke hotel. We sliepen in de nok van het hotel met mooi uitzicht over de Herengracht. Heerlijke bedden, een nog lekkerder ontbijt (: in een gezellige omgeving. Aanrader deze plek.

Beste M B,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Ambassade Hotel en uw positief gestemde recensie. Fijn dat u van het hotel en de locatie heeft genoten.

Wij zijn erg blij dat u een fijn verblijf heeft gehad en wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.