10 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 168
Booking.comUS$ 171
TravelocityUS$ 170
Beoordeeld op 25 november 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel! Aan allen wensen werd voldaan. Onze kamer op de 4de etage was ruim, schoon en een prachtig uitzicht over de Herengracht.
Het ontbijtbuffet had een ruim aanbod, was heerlijk, personeel vriendelijk/vrolijk.
Er heerste een fijne familiare sfeer.
For us the place to be in Amsterdam.
See you next time!

Kamertip: Place to be! Don’t skip the breakfast to start your day in Amsterdam :)
Datum van verblijf: november 2021
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2021

Wat fijn om te lezen dat u zo'n prettig verblijf hebt gehad in het Ambassade Hotel: hartelijk dank voor uw bezoek en hartelijk dank voor deze mooie Tripadvisor-bijdrage, en dan vooral voor uw aardige woorden aan het adres van onze staf. Dat is zeer motiverend in deze toch wat moeilijke tijden voor onze sector.

Ook wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen!
Namens het gehele team tot snel,
Eelco Douma,
Ambassade Hotel

Beoordeeld op 15 november 2021

De kamers zijn niet groot maar wel heel gezellig en hebben alle voorzieningen. Maar vooral de locatie midden in Amsterdam, op loopafstand van bijna alles, maakt dit ons favoriete plekje in Amsterdam. De vriendelijkheid van het personeel is ongekend en ze doen echt hun best je thuis te laten voelen. We werden zelfs herkend door een van de dames bij het ontbijt en de laatste keer dat we hier waren was ruim 3 jaar geleden. Ik kan het iedereen aanraden eens naar dit Hotel te gaan.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde hebben prachtig uitzicht maar s avonds laat wel meer geluid van de straat.
Datum van verblijf: november 2021
Bob Vink, Guest Services / Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Beste @Hoefsmit,

Wat leuk dat u na 3 jaar weer eens teruggekomen bent en wat fijn dat het zo goed voelde! Wij vinden het een hele eer om uw favoriete plek in Amsterdam te zijn. Persoonlijke service staat bij ons hoog in het vaandel, maar tóch wel erg bijzonder dat ons personeel u herkende na zelfs een aantal jaren.

Wij kijken er naar uit u in de (nabije) toekomst weer te mogen ontvangen.

Met hartelijke groet,
Namens team Ambassade,
Bob

Beoordeeld op 8 november 2021 via mobiele applicatie

Ik had mijn stiefdochter met vriendinnetje een verblijf van 4 dagen aangeboden in het prachtige Ambassade Hotel.Beide waren super tevreden over de mooie kamer alsook over het erg behulpzame vriendelijke personeel.Beide wilden graag langer blijven maar helaas was het hotel volgeboekt,begrijpelijk natuurlijk.

Datum van verblijf: november 2021
Bob Vink, Guest Services / Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2021

Beste @Passport13410736,

Wat goed om te lezen dat uw cadeau zo goed bevallen is bij uw dochter en vriendin! Erg fijn dat zij van onze persoonlijke service hebben genieten.

Wij kijken ernaar uit uw dochter, maar ook zeker u, te mogen ontvangen in de toekomst.

Namens team Ambassade,
Bob

Beoordeeld op 1 november 2021

De kamer was mooi en gerieflijk, de bediening aardig en hulpvaardig. Het bed was echter zo zacht dat ik er nauwelijks in kon slapen en door het enkele glas in de ramen was het rumoer van buiten op straat onmogelijk buiten te sluiten. De plek is geweldig en de panden hebben veel charme maar voor lichte slapers (en degenen met een voorkeur voor een stevig matras) is het geen aanrader. Ontbijt was heerlijk in de mooie brasserie.

Kamertip: Uitzicht op de gracht is mooi maar houd rekening met zeer veel lawaai van mensen op straat (enkel glas in de (oude) ramen).
Datum van verblijf: oktober 2021
Bob Vink, Guest Services / Front Office van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2021

Chère Pauline,

Merci beaucoup pour votre visite à l'Ambassade Hôtel. Nous apprécions vraiment que vous ayez partagé votre expérience avec nous. Quel plaisir de lire que vous avez trouvé les lits confortables et le petit-déjeuner très bon. Quel dommage de lire que vous les avez trouvés si étroits. Nous regrettons de ne pas pouvoir faire grand-chose pour la taille de la chambre, car l'hôtel Ambassade est un bâtiment classé, qui ne peut et ne doit pas être modifié. Néanmoins, toutes nos chambres sont différentes. Nous espérons donc que vous serez à nouveau notre invité à l'avenir et nous ferons en sorte de vous attribuer une chambre plus spacieuse.

Cordialement,
Au nom de l'équipe Ambassade, Bob

Beoordeeld op 24 oktober 2021

Alles was uitstekend,behalve de breedte van de bedden. Het bleek dat er een paar kamers waren met erg smalle bedden. De dekbeden waren dientengevolge ook smal waardoor ze regelmatig op de de grond vielen. De lengte was goed.

Het eten in de brasserie was uitstekend. Personeel behulpvaardig en vriendelijk

Kamertip: Vraag een kamer met normale, brede bedden
Datum van verblijf: oktober 2021
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2021

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor het doorgeven van uw ervaringen in het Ambassade Hotel, meneer G.
We zijn erg blij te vernemen dat uw bezoek in het algemeen zo goed bevallen is. Daarom spijt het ons nóg meer om te lezen dat u de breedte van de bedden wat beperkt vond.
We hopen dat het u er niet van weerhoud vaker te komen overnachten: informeer ons dan alstublieft, dan zullen we zeker voor die gelegenheden een kamer met een breder bed toewijzen.

met nogmaals dank en hartelijke groet namens het gehele team,
Eelco Douma,
Ambassade Hotel