Ambassade Hotel
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
Agoda.com
US$ 310*
NH Hotels
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 123*
26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie bar met alle boeken en fijne stoelen! Wij hebben hier heerlijk twee uur zitten borrelen op eerste kerstdag. Wat ons opviel was het jonge barpersoneel, echte aanwinsten voor de horeca. Erg vriendelijk en gezellig en met veel kennis! Een groot compliment!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
EelcoDouma, Resereverings manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2016

Wat leuk om te lezen, mevrouw, hartelijk dank!
We hopen u in de toekomst ook eens als overnachtende gast te mogen verwelkomen.

7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit hotel geen overnachting gehad maar voor een film opnamedag gebruik gemaakt van een van de suites.

Het ontvangst is erg klantvriendelijk met een kop koffie. Vervolgens begeleid naar de kamer en vervolgens mooie opnames hebben kunnen maken.

Einde van de draaidag werden de spullen netjes naar buiten gedragen om daar weer over te nemen.

Echt een aanrader! Wel op tijd boeken, wat ik hoorde dat het hotel vaak vol geboekt zit.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
EelcoDouma, Reserverings Manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2016

Bedankt voor uw aardige woorden, meneer Van Mierlo,
we zijn blij te lezen dat onze staf behulpzaam kon zijn met het maken van uw opnames en zijn zeer benieuwd naar het resultaat.

met nogmaals dank voor uw interesse en hartelijke groet,

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel bestaat uit een aantal oude grachtenpanden die gekoppeld zijn en een geheel met eigen karakter vormen.
Het hotel is in privé eigendom en heeft meer dan 2000 werken van Cobra aan de wanden hangen.
Daarnaast zijn er in de hotelbar ruim 4000 gesigneerde boeken aanwezig van auteurs die overnacht hebben.
Kamers zijn uitermate charmant en redelijk luxe. Schoonmaak zou wellicht iets beter kunnen.
Staff is zeer correct!!
Aanrader op een goede plaats!
(Reserveer via de website van het hotel voor een gratis upgrade en goedkoper ontbijt)

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
EelcoDouma, Reserveringsmanager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

Bedankt voor uw geweldige bijdrage op de Tripadvisor-website, meneer Rubel. Het is fijn te vernemen dat u uw verblijf zo waardeerde.
Accepteer alstublieft ons excuus, mocht er onverhoopt iets aan de staat van reinheid in de kamer hebben gemankeerd. Laat ons alstublieft weten wanneer iets specifiek opviel, zodat we de staf kunnen instrueren daar beter op te letten.

Met nogmaals onze dank en hartelijke groet,

20 augustus 2016 beoordeeld

Zeer charmant en stijlvol hotel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging en bibliotheek-bar is zeker een aanrader. Geen negatieve opmerkingen en kans is groot dat we ooit nog een keer in dit hotel verblijven.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie

Bedankt voor uw geweldige beoordeling, ook van onze kant hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het Ambassade Hotel.

Met hartelijke groet uit Amsterdam,

30 juni 2016 beoordeeld

De kamers zijn schitterend met ieder een eigen bijzonder karakter. Daarnaast is het intieme karakter telkens terug te vinden in de gehele sfeer en zeker in de klantvriendelijke persoonlijke benadering van de medewerkers.
Van de heerlijke rustige sfeer van de bibliotheek met uitstekende espresso, tot en met de culinaire hoogtepunten en smaakexplosies in het sfeervolle restaurant. Een van de lekkerstee tartaar traditioneel, de heerlijke bavette en de bom van verschillende desserts. De prachtige wijnen. Werkelijk alles is hier absolute top.
Ga zo door Team van dit prachtige hotel en restaurant.
François de Pay Bas.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie