“Lekker maar duur”

Le Pub Leidseplein
Geclassificeerd als nr. 1.234 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Waan je in de sferen van Parijs bij Le Pub Leidseplein, gespecialiseerd in Belgische bieren, wijnen, cocktails en Gin&Tonics. Taittinger Champagne verkrijgbaar zowel per glas als per fles. Ontbijt en lunch zijn in de stijl van een Frans bistrot. Geniet tijdens het diner van het unieke uitzicht over het Leidseplein boven bij het steakhouse.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 personen croque gaan eten en 1x kroketten met toast, 4 frisdranken €40, is goed betaald. Bediening in spaans..

Datum van bezoek: mei 2018

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genieten van het heerlijke weer op het terras aan het Leidseplein. Druk maar gezellig mensen kijken

Datum van bezoek: april 2018
11 april 2018 beoordeeld

zaten hier bijna heel het weekend op het terras, lekker in de zon, gezellig, vriendelijke bediening en heerlijke gin tonic. ik vergat er een tasje, deed een berichtje via fb toen we weer in belgie waren, twee dagen erna werd het netjes naar ons verzonden. wij gaan hier zeker terug, dank je wel

Datum van bezoek: april 2018
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten gezellig iets te gaan drinken in het zonnetje in de vrieskou. Dus naar het Leidse plein! Maar daar moet je een andere taal spreken dan het Nederlands wat je gewent bent. Ik woon tenslotte in Nederland en Amsterdam is onze hoofdstad. Dus wat vreemd dat je dan ineens iets moet bestellen in een vreemde taal bij iemand die niet echt vrolijk was. We gaan er nooit meer heen. Jammer, want de plek is best leuk.

Datum van bezoek: februari 2018
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plek om te zitten, op de hoek van het leidseplein. Drankjes zijn redelijk prijzig, maar vergelijkbaar met de andere cafés. Het terrasmeubilair is wel erg basic en heeft weinig uitstraling. Personeel niet heel erg vriendelijk. Er zijn zeker betere terrassen op het leidseplein.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Le Pub Leidseplein bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Le Pub Leidseplein geweest? Deel je ervaringen!