“Grandioos!”
Beoordeling van Bord'Eau

Bord'Eau
Reserveren met
Bord'Eau is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 29 van 4.190 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Wijk: Centrum
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer genoten van een lunch bij Bord'eau en kan niet wachten om hier weer te lunchen of dineren. Op het menu de grandioze amuses, de langoustine, rund en dessert met kumquat begeleid door spannende wijnen. Wat een smaakervaring. Bediening is los en uiterst professioneel. Samen met de librije wat mij betreft de top van gastronomisch Nederland. 3e ster zou deze plek verdienen.

Reserveringen R, F&B Coordinator van Bord'Eau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017

Geachte Johan,

Warme groet vanuit De L'Europe.
Hartelijk dank voor alweer uw derde bezoek aan Restaurant Bord'Eau.

Het is fantastisch om te lezen dat u wederom heeft genoten van een gastronomische lunch. Daarnaast is het bijzonder om vergeleken te worden met het hoogst haalbare, dank daarvoor!

Wij zouden het fantastisch vinden om u ook voor de vierde keer te mogen verwelkomen. Restaurant Bord'Eau ziet er alvast naar uit!

10 juli 2017 beoordeeld

Fantastische service, goede wijnadviezen en prachtige gerechten. Van het begin tot het eind klopt alles.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen.

Het was een genoegen om u in Restaurant Bord'Eau te mogen verwelkomen. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw culinaire ervaring.

Bord'Eau ziet alvast uit naar uw volgende bezoek! Wist u dat wij een uniek lunchmenu serveren voor slechts €48?

Tot ziens bij Restaurant Bord'Eau!

22 juni 2017 beoordeeld

Zoals altijd een feest om hier te gaan dineren.
Heerlijke gerechten en uitstekende service en persoonlijke service !

Reserveringen R, F&B Coordinator van Bord'Eau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Beste Francesco,

Warme groet vanuit De L'Europe.
Hartelijk dank voor uw bezoek aan Restaurant Bord'Eau.

Het was ons een genoegen om u te mogen ontvangen, en uw trouwdag te mogen vieren bij Restaurant Bord'Eau. Fantastisch om te lezen dat u heeft genoten uw culinaire ervaring!

Wij zouden vereerd zijn u wederom te mogen verwelkomen, wellicht volgende keer voor een mooie lunch?

Restaurant Bord'Eau ziet er alvast naar uit!

26 mei 2017 beoordeeld

Bijzonder smaakvol gegeten, met prachtig uitzicht over het water, met goede en prettige bediening die aanvoelt wat voor klant er is. De wijnkaart is weliswaar prachtig maar veel te duur! Dit is echt een zwaar minpunt. De prijs van het eten is overigens wel in overeenstemming met de gerechten.

Reserveringen R, F&B Coordinator van Bord'Eau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Geachte heer, mevrouw,

Warme groet van De L'Europe.
Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen.

Het was een genoegen om u te mogen verwelkomen. Wij vinden het dan ook bijzonder prettig om te lezen dat u heeft genoten van de gastronomische creaties uit onze keuken, alsmede van uw ervaring in het restaurant!

Uw feedback omtrent wijnprijzen is opgenomen en verder intern besproken. Wij waarderen uw opbouwende kritiek, en zullen dit dan ook meenemen bij toekomstige beslissingen.

Wij zien alvast uit naar uw volgende bezoek bij Restaurant Bord'Eau!

Met culinaire groet,

22 mei 2017 beoordeeld

Een geweldige lunch met prachtige culinaire gerechten in een mooi restaurant met uitzicht over een gracht op de munttoren. Met een goede ambiance en een gast vrije bediening. Grote klasse.

Beste Lies,

Warme groet vanuit De L'Europe.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Het is fantastisch om te lezen dat u heeft genoten van uw gastronomische lunch bij Restaurant Bord'Eau! Hartelijk dank voor uw complimenten!

Wellicht dat wij u volgende keer voor het diner mogen verwelkomen?
Graag laten wij u zo veel mogelijk proeven van de culinaire creaties uit de keuken.

Hopelijk tot ziens bij Restaurant Bord'Eau!

Team Bord'Eau

Reizigers die Bord'Eau bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Bord'Eau geweest? Deel je ervaringen!