16 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 194
PricelineUS$ 194
ZenHotels.comUS$ 212
Beoordeeld op 30 juni 2021 via mobiele applicatie

Hotel vlak naast het centraal station. Ideaal voor een weekendje weg. Mooi nette kamers echter wat klein en simpel ingericht, maar prima voor een weekendje weg. Kamer was ook schoon. Vloerbedekking in een hotelkamer ben ik niet zo fan van.

Omdat het hotel tegen het centraal station aanligt is het wel redelijk gehorig.

Ontbijt vrij simpel maar volstaat!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 10 juni 2021 via mobiele applicatie

Via booking.com een kamer geboekt, duidelijk de leeftijd vermeld (17 en 19). Tickets betaald, bevestiging gehad van booking.com én Ibis. Komen aan en krijgen te horen niet in te mogen checken omdat een minderjarig was. Er was geen duidelijke reden verteld. Moeder van minderjarige gevraagd mail te sturen maar dat werd soor Ibis niet geaccepteerd. Na een discussie gelukkig wel opgeloat.

Kamertip: Niet met minderjarig persoon gaan.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 3 maart 2021 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend met mijn vrouw en 2 kinderen een weekendje Amsterdam gedaan en geslapen in het Hotel ibis Amsterdam Centre. Na een her
eel warm welkom naar onze kamers gegaan waar we werden verast door het prachtige uitzicht over de stad en de frisheid van de kamer zelf. Kamers bedden en badkamers waren in perfecte staat en de bedden van de typische ibis kwaliteit. Niet te hard, niet te zacht, gewoon erg goed. Door de Corona konden we alleen eten afhalen in een nabij restaurant en dat hebben we op de kamer gegeten. Vanuit het hotel kregen we alle benodigde borden en bestek. Het ontbijt met uitgebreide keuze aan producten stond de volgende ochtend voor ons klaar en smaakte samen met het verse kopje bonenkoffie uitstekend.
De medewerkers waren stuk voor stuk uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wat mij betreft een absolute aanrader, ook in Corona tijd!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 28 november 2020

Parkeren op P+R Zeeburg, tram in en binnen 10 minuten sta je in het hotel naast CS. Vriendelijk personeel, wij hadden een kamer op de 9e verdieping en de kamer was erg mooi, schoon en netjes! Vooraf keuzes moeten opgeven voor ontbijt ivm corona tegels etc en dat is ook goed bevallen! Lekker gegeten en verblijf is voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020

Het hotel is goed als je uitgaat in het centrum
Door COVID was het ontbijt erg slecht te weinig mensen die hielpen met het klaarmaken van de borden voor de gasten

Ik denk dat ik hier wel weer zal komen

Datum van verblijf: juli 2020
Geoffrey Bastiaans, Other van Ibis Amsterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2020

Geachte Kesrtfan,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Amsterdam Centre. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.
Vanwege de COVID zijn wij inderdaad zeer beperkt in het dagelijkse leven maar dat zou geen reden mogen zijn dat wij niet trachten toch een ultieme service te verlenen. Het is spijtig om te vernemen dat u dit echter niet heeft mogen ervaren. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Bij Ibis, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Geoffrey Bastiaans