10 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
travelup.comUS$ 305
TravelocityUS$ 315
TraveluroUS$ 334
Beoordeeld op 25 oktober 2021

Heerlijk hotel. Het ontvangst was super.
Het uitzicht van de kamer was een minpunt (uitkijk op het naastgelegen pand en dat voor een Executive kamer). De kamer zelf daarentegen was super goed. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2021
Eden Hotel, Guest Services / Front Office van Eden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2021

Beste Chris,

Veel dank voor deze beoordeling en de warme complimenten. Mocht u een volgend bezoek plannen naar Amsterdam, hopen wij u wederom te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 september 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel, bij binnenkomst word je verrast door de nieuwe stijl die het hotel heeft. De check in gaat via de computer en doe jezelf met desgewenst ondersteuning van het personeel, makkelijk en snel. De wandeling naar je kamer is beleving, niks is steriel en koel, maar warm en gezellig. De kamers zijn top!! Wij zijn er nu twee keer geweest en iedere nacht heerlijk geslapen, het is stil ondanks het rumoer van buiten, de bedden zijn top de aankleding van de kamers is tot in detail uitgevoerd. Wil je in Amsterdam slapen? Niet verder zoeken maar hier een kamer boeken!

Datum van verblijf: september 2021
Eden Hotel, Guest Services / Front Office van Eden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Beste Jasper,

Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Een prima, mooi gelegen hotel aan de Amstel. Slechts 5 min lopen van een parkeergarage en 10 min lopen voordat je in de stad loopt.
We werden warm onthaald door vriendelijk personeel. De kamer was schoon en mooi ingericht.
Het ontbijt was prima verzorgd, voor ieder wat wils.
Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Datum van verblijf: september 2021
Eden Hotel, Guest Services / Front Office van Eden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Beste Sanne,

Ontzettend bedankt voor de positieve recensie die u voor ons achtergelaten heeft! Uw complimenten koesteren we enorm en hebben een grote glimlach op ons gezicht getoverd! Mocht u in de toekomst nog eens een bezoek brengen aan Amsterdam, hopen we natuurlijk dat u weer voor het Eden Hotel Amsterdam kiest!

Beoordeeld op 17 september 2021 via mobiele applicatie

Top uitstraling en vriendelijk personeel in de verschillende outlets
Mooi verbouwd met open receptie en veel privacy
Schone toiletten en restaurant/bar
Prima plek om testplannen te overleggen met collega’s
Kom zeker een keer terug hier

Reistype: Reisde voor zaken
Eden Hotel, Guest Services / Front Office van Eden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2021

Goedemorgen,

Wat fijn om te horen dat u een uitstekend verblijf bij ons hebt gehad. Wij zullen uw complimenten delen met ons team en hopen u snel weer te mogen verwelkomen als onze gasten!

Debbie

Beoordeeld op 17 september 2021 via mobiele applicatie

Ze hebben het qua informatievoorziening erg goed voor elkaar! We werden heel vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd (ook bij ontbijtbuffet). Het hotel en onze kamer zag er netjes en mooi uit. Dit komt ook omdat ze het recent hebben gerenoveerd. Uitzicht vanuit kamer is wel een minpuntje, dus hou daar wel rekening mee.

Beste Lou,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons en we hopen u in de toekomst weer als onze gast te mogen verwelkomen!

Debbie Kuipers