7 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 175
TravelocityUS$ 195
Agoda.comUS$ 239
Beoordeeld op 17 september 2021 via mobiele applicatie

Ze hebben het qua informatievoorziening erg goed voor elkaar! We werden heel vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd (ook bij ontbijtbuffet). Het hotel en onze kamer zag er netjes en mooi uit. Dit komt ook omdat ze het recent hebben gerenoveerd. Uitzicht vanuit kamer is wel een minpuntje, dus hou daar wel rekening mee.

Datum van verblijf: september 2021
Eden Hotel, Guest Services / Front Office van Eden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2021

Beste Lou,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons en we hopen u in de toekomst weer als onze gast te mogen verwelkomen!

Debbie Kuipers

Beoordeeld op 15 september 2021

De luxe kamer had een -niet te openen klein, zijraam met uitzicht op een binnenplaats. Zonder de airco aan was het er erg benauwd. Het royale tweepersoonsbed lag prima, alhoewel het matras sterk meegaf wanneer er door een van ons beiden een andere lighouding werd aangenomen.
De glazen deuren naar de badkamer met ligbad en sanitair zien er mooi uit maar bieden weinig privacy.
Het ontbijt- en bargedeelte oogt nog wat kaal maar de bediening is perfect en met meer personeel zal het zeker de belofte van een uitgebreid buffet en cocktails waarmaken.
Gezien de ligging van dit hotel is het een aanrader.

Beoordeeld op 13 september 2021

Het personeel staat op ieder moment van de dag voor je klaar om je te helpen of uitleg te geven in een tiptop hotel. Goede ligging in het centrum en goed bereikbaar met het openbaar vervoer Een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
Eden Hotel, Guest Services / Front Office van Eden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste 392ignacev,

Veel dank voor deze positieve beoordeling en mooie feedback. Wat goed om te horen dat de service van ons team zo goed bevallen is! Wij vinden het belangrijk dat de gasten zich thuis en welkom voelen en het is mooi om te horen dat u dit zo heeft ervaren.

Esther

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een super mooi, schoon en gezellig hotel is dit. Kamers zien er top uit met heerlijke bedden en douche. Het ontbijt is ook zeker aan te raden. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Komen zeker terug naar dit hotel!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

uitstekend !! Een appartement met uitzicht op de Amstel, Schoon, comfortabel Met alles wat je nodig hebt, airconditioning inclusive 2 tv’s, en zeer goed gelegen, dicht bij restaurants, bars, en terrassen.
Ik raad deze accommodatie ten zeerste aan!

Datum van verblijf: augustus 2021
Eden Hotel, Guest Services / Front Office van Eden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste Jose Neves,

Namens het hele team willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze geweldige review! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Esther