20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar een overnachting in de hoofdstad. Vanwege een afspraak in amsterdam zijn we vroeg geariveerd. Meteen toen de kamer vrij was konden we al inchecken. Up to date kamer en 4* waardig.
Koffie en thee met croissant en fruit gratis te verkrijgen. Vriendelijke staf.
Goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
BW_DelphiHotel, Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Beste Marco,

Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.
Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Amsterdam nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Best Western Delphi

24 augustus 2017 beoordeeld

BestWestern Delphi is een 4 sterrenhotel dat voor mij eerder een 3 sterrenhotel zou zijn. Moet er wel bijzeggen dat we een promokamer hadden geboekt die zeer klein was, andere kamers zijn wellicht groter. Nadeel is ook tapijt op de vloer in de kamer. Wel vriendelijk onthaal en een zeer goed ontbijt. Ook zeer behulpzaam i.v.m. inlichtingen die we vroegen over het openbaar vervoer.

Kamertip: Vraag een grote kamer
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij, koffie e.d. gratis.
Drankje aan de bar.....gratis, waar vindt je nog zoiets!
Mooie kamer, goede bedden, schoon sanitair .'
'Intiem' hotel, met persoonlijke aandacht . Bediening: Gasten worden ' op hun wenken' bediend.
Topkeuze!!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Bedank H.E. S
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Beste H.E.S

Wat heerlijk om te lezen dat jullie hebben genoten. Wij hopen jullie gauw terug te zien!

Hartelijke groet,

Rietje

31 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

18 augustus 2016 beoordeeld

hier op een doordeweekse dag gelogeerd. ligging rustig. mooi gebouw.
ontvangst vriendelijk. kregen kamer op 2de etage. ( lift aanwezig)
kamer; schoon, redelijke maat kamer, fijn bed ( 2 eenpersoonsmatrassen). bureau , koffie/thee faciliteiten, tv, grote kast.
badkamer/wc erg klein maar alles schoon.
geen airco maar een ventilator. als het echt warm is dan heb je hier niet genoeg aan. gordijnen verduisterend behalve houten hor aan raampje, daar komt 's morgens teveel licht doorheen.
ontbijt: prima, voldoende keuze.
prijsindicatie parkeren: 21,60 voor een hele dag.
op loopafstand van rijksmuseum +/- 20 minuten lopen en vandaaruit ben je zo in het centrum. beide dagen geen tram/ metro genomen, was goed te doen.
ik zou weer terugkomen bij een volgend bezoek.

Kamertip: wij hadden kamer 249. 2de etage met uitzicht raam aan de zijstraat, rustig
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Beste Pchph64,

Bedankt voor het achterlaten van uw fijne review. Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en van onze mooie stad.
Bedankt voor uw feedback over het licht door de houten hor(kamer 249) Daar gaan we zeker naar kijken!
Daarnaast hebben de meeste kamers in ons hotel wel een airconditioning, dus voor een volgend verblijf reserveer ik graag zo een kamer voor u. Ook hebben we kamers met een ruimere badkamer.
Nogmaals ontzettend bedankt voor u reactie en we kijken er naar uit om u de volgende keer weer te verwelkomen.

Hartelijke groet,

Rietje