“Topservice and friendly hotel”
Beoordeling van Best Western Delphi Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Best Western Delphi Hotel
Beoordeeld als nr. 172 van 376 hotels in Amsterdam
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar een overnachting in de hoofdstad. Vanwege een afspraak in amsterdam zijn we vroeg geariveerd. Meteen toen de kamer vrij was konden we al inchecken. Up to date kamer en 4* waardig.
Koffie en thee met croissant en fruit gratis te verkrijgen. Vriendelijke staf.
Goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
BW_DelphiHotel, Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Beste Marco,

Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.
Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Amsterdam nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Best Western Delphi

24 augustus 2017 beoordeeld

BestWestern Delphi is een 4 sterrenhotel dat voor mij eerder een 3 sterrenhotel zou zijn. Moet er wel bijzeggen dat we een promokamer hadden geboekt die zeer klein was, andere kamers zijn wellicht groter. Nadeel is ook tapijt op de vloer in de kamer. Wel vriendelijk onthaal en een zeer goed ontbijt. Ook zeer behulpzaam i.v.m. inlichtingen die we vroegen over het openbaar vervoer.

Kamertip: Vraag een grote kamer
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij, koffie e.d. gratis.
Drankje aan de bar.....gratis, waar vindt je nog zoiets!
Mooie kamer, goede bedden, schoon sanitair .'
'Intiem' hotel, met persoonlijke aandacht . Bediening: Gasten worden ' op hun wenken' bediend.
Topkeuze!!

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Bedank H.E. S
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Beste H.E.S

Wat heerlijk om te lezen dat jullie hebben genoten. Wij hopen jullie gauw terug te zien!

31 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

18 augustus 2016 beoordeeld

hier op een doordeweekse dag gelogeerd. ligging rustig. mooi gebouw.
ontvangst vriendelijk. kregen kamer op 2de etage. ( lift aanwezig)
kamer; schoon, redelijke maat kamer, fijn bed ( 2 eenpersoonsmatrassen). bureau , koffie/thee faciliteiten, tv, grote kast.
badkamer/wc erg klein maar alles schoon.
geen airco maar een ventilator. als het echt warm is dan heb je hier niet genoeg aan. gordijnen verduisterend behalve houten hor aan raampje, daar komt 's morgens teveel licht doorheen.
ontbijt: prima, voldoende keuze.
prijsindicatie parkeren: 21,60 voor een hele dag.
op loopafstand van rijksmuseum +/- 20 minuten lopen en vandaaruit ben je zo in het centrum. beide dagen geen tram/ metro genomen, was goed te doen.
ik zou weer terugkomen bij een volgend bezoek.

Kamertip: wij hadden kamer 249. 2de etage met uitzicht raam aan de zijstraat, rustig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Beste Pchph64,

Bedankt voor het achterlaten van uw fijne review. Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en van onze mooie stad.
Bedankt voor uw feedback over het licht door de houten hor(kamer 249) Daar gaan we zeker naar kijken!
Daarnaast hebben de meeste kamers in ons hotel wel een airconditioning, dus voor een volgend verblijf reserveer ik graag zo een kamer voor u. Ook hebben we kamers met een ruimere badkamer.
Nogmaals ontzettend bedankt voor u reactie en we kijken er naar uit om u de volgende keer weer te verwelkomen.

25 mei 2016 beoordeeld

Dit is een mooi hotel, met mooie kamers. Heel schoon ook maar toch geen 4* waard. Het ontbijt was eerder basic.
Personeel was heel vriendelijk, niets op aan te merken.
Hotel ligt ook niet vlak in het centrum. Toch een 45min of 20min met de tram.
Gelukkig zijn we met een promotie kunnen gaan want ik zou hier nooit de volle pot voor willen betalen, dat is echt veel te duur.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Beste Moni,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring hebt gehad in ons hotel.

We hebben regelmatig mooie aanbiedingen/ prijzen op onze website.
We zien u graag nog eens terug.

11 april 2016 beoordeeld

Niets dan lof voor dit hotel, al zou ik als toerist wel aanraden additioneel een tram-pas te nemen.
De ontvangst, kamer en ontbijt waren echt helemaal in orde! Vriendelijkheid, professionalisme en behulpzaamheid waren duidelijk de kernwaarden van dit hotel en het personeel. Ze waren heel vriendelijk bij alle vragen op elk moment van de dag.
Belangrijk is wel te beseffen dat dit juist net niet meer Amsterdam-centrum is dus dat alles te voet doen voor meer dan 2 dagen wel vrij ambitieus kan zijn voor de modale niet-bewegende-toerist.
Maar ondanks de locatie zou ik zonder twijfel sowieso opnieuw boeken bij dit hotel, ten eerste omwille van het personeel, ten tweede omwille van de prijs-kwaliteit-verhouding en ten derde omwille van de rustige buurt (onverstoorde slaap).
Qua aanrader zou ik het hotel wel adviseren in de toekomst meer info te geven aan klanten over de OV-lijnen -tram/bus- (incl. prijzen, timing laatste ritten, zelf verkopen, etc ...), ten einde een end-to-end service aan te bieden voor toeristen..
In alle geval, hoe-dan-ook heel tevreden!

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2016

Beste Tom,

Bedankt voor het plaatsen van u review. En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Bij de receptie hebben we GVB kaarten te koop voor 24, 48 en 72 uur.
We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.

Rietje

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Centrum
Hotel Savoy Amsterdam
nr. 339 van 376 in Amsterdam
347 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Best Western Delphi Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Delphi Hotel

Adres: Apollolaan 101-105, 1077 AN Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 94 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 80 - € 213 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Best Western Delphi Hotel 4*
Aantal kamers: 52
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Weekend Desk en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Best Western Delphi Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Amsterdam
Amsterdam Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?