Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 55% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 55% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

• Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 152 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 291 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 84 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij, koffie e.d. gratis.
Drankje aan de bar.....gratis, waar vindt je nog zoiets!
Mooie kamer, goede bedden, schoon sanitair .'
'Intiem' hotel, met persoonlijke aandacht . Bediening: Gasten worden ' op hun wenken' bediend.
Topkeuze!!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Bedank H.E. S
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Beste H.E.S

Wat heerlijk om te lezen dat jullie hebben genoten. Wij hopen jullie gauw terug te zien!

31 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

18 augustus 2016 beoordeeld

hier op een doordeweekse dag gelogeerd. ligging rustig. mooi gebouw.
ontvangst vriendelijk. kregen kamer op 2de etage. ( lift aanwezig)
kamer; schoon, redelijke maat kamer, fijn bed ( 2 eenpersoonsmatrassen). bureau , koffie/thee faciliteiten, tv, grote kast.
badkamer/wc erg klein maar alles schoon.
geen airco maar een ventilator. als het echt warm is dan heb je hier niet genoeg aan. gordijnen verduisterend behalve houten hor aan raampje, daar komt 's morgens teveel licht doorheen.
ontbijt: prima, voldoende keuze.
prijsindicatie parkeren: 21,60 voor een hele dag.
op loopafstand van rijksmuseum +/- 20 minuten lopen en vandaaruit ben je zo in het centrum. beide dagen geen tram/ metro genomen, was goed te doen.
ik zou weer terugkomen bij een volgend bezoek.

Kamertip: wij hadden kamer 249. 2de etage met uitzicht raam aan de zijstraat, rustig
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Beste Pchph64,

Bedankt voor het achterlaten van uw fijne review. Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en van onze mooie stad.
Bedankt voor uw feedback over het licht door de houten hor(kamer 249) Daar gaan we zeker naar kijken!
Daarnaast hebben de meeste kamers in ons hotel wel een airconditioning, dus voor een volgend verblijf reserveer ik graag zo een kamer voor u. Ook hebben we kamers met een ruimere badkamer.
Nogmaals ontzettend bedankt voor u reactie en we kijken er naar uit om u de volgende keer weer te verwelkomen.

25 mei 2016 beoordeeld

Dit is een mooi hotel, met mooie kamers. Heel schoon ook maar toch geen 4* waard. Het ontbijt was eerder basic.
Personeel was heel vriendelijk, niets op aan te merken.
Hotel ligt ook niet vlak in het centrum. Toch een 45min of 20min met de tram.
Gelukkig zijn we met een promotie kunnen gaan want ik zou hier nooit de volle pot voor willen betalen, dat is echt veel te duur.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Beste Moni,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring hebt gehad in ons hotel.

We hebben regelmatig mooie aanbiedingen/ prijzen op onze website.
We zien u graag nog eens terug.

11 april 2016 beoordeeld

Niets dan lof voor dit hotel, al zou ik als toerist wel aanraden additioneel een tram-pas te nemen.
De ontvangst, kamer en ontbijt waren echt helemaal in orde! Vriendelijkheid, professionalisme en behulpzaamheid waren duidelijk de kernwaarden van dit hotel en het personeel. Ze waren heel vriendelijk bij alle vragen op elk moment van de dag.
Belangrijk is wel te beseffen dat dit juist net niet meer Amsterdam-centrum is dus dat alles te voet doen voor meer dan 2 dagen wel vrij ambitieus kan zijn voor de modale niet-bewegende-toerist.
Maar ondanks de locatie zou ik zonder twijfel sowieso opnieuw boeken bij dit hotel, ten eerste omwille van het personeel, ten tweede omwille van de prijs-kwaliteit-verhouding en ten derde omwille van de rustige buurt (onverstoorde slaap).
Qua aanrader zou ik het hotel wel adviseren in de toekomst meer info te geven aan klanten over de OV-lijnen -tram/bus- (incl. prijzen, timing laatste ritten, zelf verkopen, etc ...), ten einde een end-to-end service aan te bieden voor toeristen..
In alle geval, hoe-dan-ook heel tevreden!

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2016

Beste Tom,

Bedankt voor het plaatsen van u review. En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Bij de receptie hebben we GVB kaarten te koop voor 24, 48 en 72 uur.
We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.