Best Western Delphi Hotel
US$ 606*
US$ 535*
Radisson Blu
  • Restaurant
Hotel Sebastian's(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 483*
US$ 485*
US$ 445*
Travelocity
  • Zwembad
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 289*
US$ 234*
  • Restaurant
Hilton Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 487*
US$ 472*
HotelQuickly
  • Roomservice
FilterenAlle talen
25 mei 2016 beoordeeld

Dit is een mooi hotel, met mooie kamers. Heel schoon ook maar toch geen 4* waard. Het ontbijt was eerder basic.
Personeel was heel vriendelijk, niets op aan te merken.
Hotel ligt ook niet vlak in het centrum. Toch een 45min of 20min met de tram.
Gelukkig zijn we met een promotie kunnen gaan want ik zou hier nooit de volle pot voor willen betalen, dat is echt veel te duur.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Beste Moni,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring hebt gehad in ons hotel.

We hebben regelmatig mooie aanbiedingen/ prijzen op onze website.
We zien u graag nog eens terug.

11 april 2016 beoordeeld

Niets dan lof voor dit hotel, al zou ik als toerist wel aanraden additioneel een tram-pas te nemen.
De ontvangst, kamer en ontbijt waren echt helemaal in orde! Vriendelijkheid, professionalisme en behulpzaamheid waren duidelijk de kernwaarden van dit hotel en het personeel. Ze waren heel vriendelijk bij alle vragen op elk moment van de dag.
Belangrijk is wel te beseffen dat dit juist net niet meer Amsterdam-centrum is dus dat alles te voet doen voor meer dan 2 dagen wel vrij ambitieus kan zijn voor de modale niet-bewegende-toerist.
Maar ondanks de locatie zou ik zonder twijfel sowieso opnieuw boeken bij dit hotel, ten eerste omwille van het personeel, ten tweede omwille van de prijs-kwaliteit-verhouding en ten derde omwille van de rustige buurt (onverstoorde slaap).
Qua aanrader zou ik het hotel wel adviseren in de toekomst meer info te geven aan klanten over de OV-lijnen -tram/bus- (incl. prijzen, timing laatste ritten, zelf verkopen, etc ...), ten einde een end-to-end service aan te bieden voor toeristen..
In alle geval, hoe-dan-ook heel tevreden!

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Rietje_Lachchi, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2016

Beste Tom,

Bedankt voor het plaatsen van u review. En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Bij de receptie hebben we GVB kaarten te koop voor 24, 48 en 72 uur.
We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.

7 maart 2016 beoordeeld

De locatie en de inrichting van het hotel zijn prima. Op loopafstand van het OV. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Echter de receptioniste en de ontbijtmevrouw waren beide chagrijnig, en dat geldt voor beide dagen. Dat lag dus niet aan de dag! Ze waren beide kortaf; er kon geen gezellige glimlach vanaf. De receptioniste zei niet 1 woord te veel, er werd bijv. niet gevraagd hoe we het hadden gehad: bijzonder zuinig contact en dat voor een receptioniste. Zij is tenslotte de 1e en de laatste van het hotel die je ziet. Wij hebben via Groupon overnacht: we waren 'blij' dat we niet de volle prijs hebben betaald.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Fangni, Operations Manager van Best Western Delphi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2016

Beste Michele A,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Ik vind het zeer spijtig om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad, niet met 1 maar met beide werknemers op beide dagen.
Toch hoop ik dat u genoten heeft van Amsterdam. intern zullen wij direct bespreken en acties ondernemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Rietje.

4 maart 2016 beoordeeld

Het hotel ligt op een prachtige locatie op loopafstand van het centrum. We hadden een kamer op de derde etage: een zeer verouderd, klein kamertje. Je kon er amper iets kwijt qua bagage. Er was een klein bad om in te douchen (met douchegordijn van Ikea).De voegen in de badkamer zaten onder de schimmel. Kortom: de kamer komt niet eens in de buurt van vier sterren... Hopelijk wordt de derde etage binnenkort ook gerenoveerd, net zoals nu het geval was met de eerste en tweede etage. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar wel gewoon goed. De cappuccino die je de hele dag door gratis kunt nemen, is prima.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Beste Rianne,

Bedankt voor uw review, het is altijd goed om te lezen hoe gasten ons hotel ervaren.
We vinden het jammer om te horen dat de kamer tegen is gevallen. We nemen uw opmerkingen mee en gaan direct bekijken waar de verbeteringen gedaan moeten worden (de voegen en het douchegordijn)
We hopen dat u heeft genoten van Amsterdam en hopen u nog een keer te mogen begroeten.

29 februari 2016 beoordeeld

We hebben een nachtje doorgebracht in dit hotel. Het hotel is prima te bereiken en de auto kun je voor € 21,- per dag (zondag is gratis) parkeren. Oud-Zuid is een prima buurt waar je de auto prima kunt achterlaten. Er is een tramhalte vlakbij en met tram 5 en 24 sta je zo op museumplein.
Het hotel zelf is niet erg groot. Onze kamer was dat wel en we hadden een prachtige (net nieuwe) badkamer. Het hotel werd wel gerenoveerd en op de hal zag je dit maar al te goed. Er lag stof, er stonden overal bouwmaterialen. Dat was een minpunt en daardoor voelde het wat minder als een hotel waarin je verbleef. De mooie, nette, ruime kamer maakte weer veel goed. Ook het ontbijt was prima. De ligging is ideaal als je het niet erg vindt de tram te nemen naar het centrum. Ik zou er zeker nog een keer verblijven bij een volgende trip naar Amsterdam.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met vrienden

Beste Stephanie,

Bedankt voor uw review.
We zij ons er van bewust dat een verbouwing verre van ideaal is voor onze gasten. Echter
het resultaat mag er wezen en een update is zo af en toe echt nodig!
We zijn blij te horen dat de rest naar wens was en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.