5 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 183
TravelocityUS$ 183
PricelineUS$ 175
Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Locatie hotel super , overal op wandelafstand, hotel zelf dik oké , heel vriendelijk personeel , lekker ontbijt , ruime kamers, wij zijn heel tevreden zeker met overheerlijke restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 10 december 2019 via mobiele applicatie

Het hotel zelf is een fijn en mooi hotel met vriendelijke personeel! Wij kregen een familie kamer terwijl we een 2 persoons geboekt hadden,die was super maar helaas was het lawaai van buiten echt heel vervelend maarja wat verwacht je in Amsterdam centrum

Datum van verblijf: december 2019
helmah2013, Guest Relations Manager van Nova Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Best gast, bedankt voor de goede review. Vanwege onze historisch gebouwen kunnen wij niet veel doen aan het geluiddicht maken van de kamers. Er zijn strenge regels over onze ramen. We hopen dat daar in de toekomst nog eens verandering in komt. Aan de achterkant van ons gebouw is het heel stil.

Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Er liep iets fout met onze boeking via een operator. De zeer vriendelijke receptionist loste dit meteen op en we kregen een extra grote kamer. De fout lag trouwens volledig bij de operator, niet bij hotel Nova. Desondanks veel moeite gedaan om de operator te contacteren en dergelijke. Wij waren aangenaam verrast van deze service. Hotel proper, oké gerenoveerd en perfect centraal gelegen! Zeer tevreden.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Het hotel laat een oudere indruk na. Het is een doolhof van gangen om de kamer te vinden. De badkamer is versleten en heeft zelf wat plekken... verder zijn de bedden wel comfortabel maar dat is het dan ook.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Paar dagen verbleven in nova appartement hotel te Amsterdam. Rustig gelegen, vlak bij het museum plein. Ruim, gezellig en proper appartement, goed uitgeruste keuken en ruime badkamer. Meerdere stopcontacten. Minpuntje: enkele beglazing

Datum van verblijf: september 2018