Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 291 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 272 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 289 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 256 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, vriendelijk personeel en redelijk grote kamers met een compleet ingerichte badkamer.
We hebben er 1 overnachting gehad en de auto geparkeerd, om dan met de shuttle bus naar Schiphol te gaan.
Alles perfect geregeld, je moet wel rekening houden met een borg van €50,- wat ik eigenlijk aan de hoge kant vind.
Maar verder een prima hotel, waar ook een restaurant is waar je kunt eten. Wij zijn met de auto even naar het centrum van Aalsmeer gereden (7 min.) en daar in het leuk compact centrum rondgelopen en gegeten.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
MrPGadet, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Beste Cor, wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen uw positieve ervaringen bij ons collega hotel op schiphol op Tripadvisor te delen. Wij hebben uw beoordeling door gestuurd en hopen u in de toekomst bij ons te mogen verwelkomen!

12 januari 2018 beoordeeld

Een goed gelegen hotel midden in de stad maar zonder de last van de rolkoffers.
Het restaurant met een uitstekend ontbijtbuffet ruime sortering en kwaliteit.
Het diner in de palmboom op sterren niveau..

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
MrPGadet, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2018

Beste mbW2612BR, wij waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen uw positieve ervaringen te delen via Tripadvisor. We hopen dan ook u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

2 januari 2018 beoordeeld

Hier met de kerstdagen verbleven in 2 kamers op 2 verschillende plekken in het hotel. Het hotel heeft een mooie entree een soort opengewerkte binnenplaats met een glazen overkaping met een origineel amsterdams grachten pand erg mooi. Incheck ging vlot op naar kamer 1 deze lag in het aangrenzende pand die te bereiken is via een ondergrondse tunnel. Wij bleven hier op de 4de etage in kamer 461 deze kamer was niet echt groot maar wel een hoog plafond wat de ruimte wel groter doet ogen de badkamer viel erg tegen geen bad en wc is ook op een ongelukkige plaats gemaakt. Pas op met naar de wc gaan voor de wcrol houder die echt ongelukkig zit daar haal je je been zo aan open. Na 1 nacht konden we upgraden naar een andere kamer in het hoofdgebouw op de 6de etage in kamer 617 een fijne junior suite op de hoek van het pand. Deze kamer was ruimer alleen minder hoog omdat ie net onder het dak bevond wel 2 ruime dakramen die je open kan doen. De badkamer op deze kamer viel erg tegen deze was nog kleiner dan op de vorige kamer ook zonder bad helaas. En wederom was de wc weer slecht geplaatst en hier ook oppassen met de wcrol houder. De ligging van het hotel is super en je loopt zo het centrum in. Parkeren in het hotel is erg duur 55€ per nacht en je moet reserveren hiervoor.

Kamertip: Kies voor een zo groot mogelijke kamer en op een hoge verdieping
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
MrPGadet, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Beste Rob,

Dank u voor het invullen van deze beoordeling hier op Tripadvsior. Het doet ons deugd te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad! We zijn ook erg blij met onze mooie entree : ) Uw opmerkingen betreffende de badkamer worden direct opgepakt ter verbetering van onze gasten ervaring.

Wij hopen dat u spoedig weer bij ons verblijft en bedanken u nogmaals dat u voor ons heeft gekozen.

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor kerstbuffet met studievrienden avond gaan eten. Het kerstbuffet was heel erg matig. Drank werd mondjesmaat geschonken. De prijs was in geen verhouding tot het geleverde. Bediening was ook matig. Bestek moest je zelf GN vragen. Het hotel is mooi, maar de ruimte waar het buffet in stond was kaal en niet gezellig.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
MrPGadet, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2017

Beste Carlo, bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons hotel te beoordelen op Tripadvisor. Uw feedback is belangrijk voor ons en wij zullen uw aandachtpunt zo spoedig mogelijk bespreken met de Food & Drink manager. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

4 september 2017 beoordeeld

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
MrPGadet, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2017