Steph001

Super hotel!

Beoordeling van Banks Mansion
5,0 van 5 bollen14 jul 2023 beoordeeld
Het hotel ligt op een centrale locatie in centrum Amsterdam. Vlakbij een tram- & metro halte. Personeel super vriendelijk. De hotelkamer was netjes en in orde. Wat super tof was, is de wijnbar en de kaas hapjes vanaf 16u in de namiddag. Neem je een glas wijn en een kaasje in de ‘lobby’ van het hotel en krijg je zo de kans om andere hotel gasten te leren kennen. Kun je ervaringen/tips uitdelen. Ook waren er nog andere dranken te verkrijgen doorheen de dag. Onze kamer lag aan de straatkant, doch hadden wij geen geluidsoverlast tijdens de nacht. Wij logeerden er wel tijdens de weekdagen, ik vraag me af of er in het weekend misschien wel wat meer ambiance in de straat is ;-).
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Banks Mansion, Eigenaar van Banks Mansion, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 jul 2023
Hallo daar!

Wow, bedankt voor je geweldige review! Super fijn dat je de tijd hebt genomen om je verblijf zo uitgebreid te beoordelen. En hoe! We zijn blij om te horen dat het allemaal zo naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten van alle mogelijkheden in onze Mansion.
We hopen jullie de volgende keer weer te mogen verwelkomen en jullie zijn natuurlijk altijd welkom voor een drankje!

Ik wens jullie het allerbeste & veel liefde vanuit Amsterdam,

• Skyscanner.com
0.6 km van Banks Mansion
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 14 april 2022

Leuk hotel op een zeer goede ligging in Amsterdam, bij binnenkomst krijg je meteen het huiskamergevoel met een leuke zithoek en open bar. Kamers zijn schoon en ruim en het ontbijt is zeer goed en vers bereid door een hele vriendelijke dame.

Datum van verblijf: april 2022
Banks Mansion, Eigenaar van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste Joost, Heel hartelijk dank voor uw fantastische score en beoordeling! Leuk om te lezen dat u zo blij was met mijn ontbijtcollega. Ik zal uw complimenten doorgeven.
Fijn ook dat u genoten heeft van de bar en de kamer.
Hopelijk zien we u nog eens terug.
Hartelijke groet,

Team Banks Mansion

Beoordeeld op 11 april 2022

Wil je een poepsjieke kamer? Dan ben je misschien niet aan het meest ideale adres. De kamer is oké, niet uitmuntend, maar ruim, fris en schoon. De afternoon tea's, kaas en wijnmomenten die elke dag georganiseerd worden maken het meer dan goed.

Er hangt een heel gemoedelijke sfeer in dit fijne hotel. Het concept, waarmee ze zich duidelijk onderscheiden van de rest, spreekt voor zich: jij bent te gast, dus je neemt en vraagt wat je denkt nodig te hebben.

De parking service werd heel goed geregeld.

Een heel klein verbeterpuntje: de inkomdeur sluit na een bepaald uur, het zou nog gezelliger zijn om ook via je kamerbadge binnen te kunnen. Nu druk je op een belletje en moet je de nachtwaker toch weer storen.. Wat overigens niets teveel gevraagd was, maar toch.

Heel tevreden over het hotel!

Datum van verblijf: april 2022
Banks Mansion, Eigenaar van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022

Beste gast, Om maar gelijk met de hoteldeur in huis te vallen: wat een super-beoordeling! Heel hartelijk dank daarvoor. Echt geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft van de bar, kaasplank, en dat onze partner-collega's van de valet parking goed voor uw auto gezorgd hebben.
Uw verbeterpunt is een hele goede. Ik zal uw opmerking over de deurbel doorgeven aan onze afdeling technische dienst.

Hopelijk mogelijk we u nogmaals verwelkomen in ons knusse hotel.

Hartelijke groeten, namens het gehele Banks-Team,

Elmo

Beoordeeld op 21 maart 2022

Het verblijf was heerlijk. Het personeel was erg hartelijk en zeer behulpzaam. De kamer was van alle gemakken voorzien en had uitzicht op het water. Het bed sliep heerlijk. Het ontbijt is gevarieerd en vers.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mark Welbers, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Beste Aafke,

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat het verblijf zo naar wens is geweest, Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in Amsterdam!

Beoordeeld op 3 maart 2022 via mobiele applicatie

Wij komen vaker in dit hotel omdat wij het een mooi en gastvrij hotel vinden. Meestal met zijn tweeën, maar ook met kinderen kun je hier prima verblijven. Niet te grootschalig en op een mooie plek. Het all inclusive concept is aan het einde van een dagje shoppen in Amsterdam ook altijd een moment om even lekker bij te komen in de living met drankjes en hapjes.

Datum van verblijf: maart 2022
Banks Mansion, Eigenaar van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Beste Michiel,

Wat fijn om te horen dat u wederom heeft genoten van uw verblijf. Dat is natuurlijk precies waar Banks Mansion voor is bedoeld. Een thuis weg van thuis, waar je jezelf alle luxe kan veroorloven die je wenst.

Wij hopen ook u snel weer te mogen verwelkomen in het Banks Mansion.

Nogmaals bedankt!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 3 maart 2022 via mobiele applicatie

Een compliment voor de medewerkers. Niks was ze teveel! All in concept heel goed bevallen. Locatie was top! Douche en bedden waren ook heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar wanneer we weer naar Amsterdam gaan!

Datum van verblijf: februari 2022

Beste Angelique,

Bedankt voor deze geweldige review en alle complimenten die jullie maken.

Het is vanzelfsprekend erg aangenaam om te lezen dat jullie zo van ons hotel en het unieke concept hebben genoten. De bedden liggen heerlijk hé!

Heel graag tot een volgende keer!

Met warme groet,