20 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 357
Hotels.comUS$ 357
Official HotelUS$ 379
PricelineUS$ 357
TravelocityUS$ 357
Orbitz.comUS$ 357
Beoordeeld op 11 april 2022

Wil je een poepsjieke kamer? Dan ben je misschien niet aan het meest ideale adres. De kamer is oké, niet uitmuntend, maar ruim, fris en schoon. De afternoon tea's, kaas en wijnmomenten die elke dag georganiseerd worden maken het meer dan goed.

Er hangt een heel gemoedelijke sfeer in dit fijne hotel. Het concept, waarmee ze zich duidelijk onderscheiden van de rest, spreekt voor zich: jij bent te gast, dus je neemt en vraagt wat je denkt nodig te hebben.

De parking service werd heel goed geregeld.

Een heel klein verbeterpuntje: de inkomdeur sluit na een bepaald uur, het zou nog gezelliger zijn om ook via je kamerbadge binnen te kunnen. Nu druk je op een belletje en moet je de nachtwaker toch weer storen.. Wat overigens niets teveel gevraagd was, maar toch.

Heel tevreden over het hotel!

Datum van verblijf: april 2022
Banks Mansion, Eigenaar van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022

Beste gast, Om maar gelijk met de hoteldeur in huis te vallen: wat een super-beoordeling! Heel hartelijk dank daarvoor. Echt geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft van de bar, kaasplank, en dat onze partner-collega's van de valet parking goed voor uw auto gezorgd hebben.
Uw verbeterpunt is een hele goede. Ik zal uw opmerking over de deurbel doorgeven aan onze afdeling technische dienst.

Hopelijk mogelijk we u nogmaals verwelkomen in ons knusse hotel.

Hartelijke groeten, namens het gehele Banks-Team,

Elmo

Beoordeeld op 21 maart 2022

Het verblijf was heerlijk. Het personeel was erg hartelijk en zeer behulpzaam. De kamer was van alle gemakken voorzien en had uitzicht op het water. Het bed sliep heerlijk. Het ontbijt is gevarieerd en vers.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mark Welbers, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Beste Aafke,

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat het verblijf zo naar wens is geweest, Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in Amsterdam!

Beoordeeld op 3 maart 2022 via mobiele applicatie

Wij komen vaker in dit hotel omdat wij het een mooi en gastvrij hotel vinden. Meestal met zijn tweeën, maar ook met kinderen kun je hier prima verblijven. Niet te grootschalig en op een mooie plek. Het all inclusive concept is aan het einde van een dagje shoppen in Amsterdam ook altijd een moment om even lekker bij te komen in de living met drankjes en hapjes.

Datum van verblijf: maart 2022
Banks Mansion, Eigenaar van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Beste Michiel,

Wat fijn om te horen dat u wederom heeft genoten van uw verblijf. Dat is natuurlijk precies waar Banks Mansion voor is bedoeld. Een thuis weg van thuis, waar je jezelf alle luxe kan veroorloven die je wenst.

Wij hopen ook u snel weer te mogen verwelkomen in het Banks Mansion.

Nogmaals bedankt!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 3 maart 2022 via mobiele applicatie

Een compliment voor de medewerkers. Niks was ze teveel! All in concept heel goed bevallen. Locatie was top! Douche en bedden waren ook heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar wanneer we weer naar Amsterdam gaan!

Datum van verblijf: februari 2022

Beste Angelique,

Bedankt voor deze geweldige review en alle complimenten die jullie maken.

Het is vanzelfsprekend erg aangenaam om te lezen dat jullie zo van ons hotel en het unieke concept hebben genoten. De bedden liggen heerlijk hé!

Heel graag tot een volgende keer!

Met warme groet,

Beoordeeld op 25 februari 2022 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel,alles netjes in orde.
We zijn niets te kort gekomen op eet/drink gebied.
Ontbijt buffet zeer uitgebreid en je kon ook naar wens ei gerechten klaar laten maken.
Veel keuze ook in diverse dranken in de hotelbar.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam in het gehele hotel.
Kamer netjes en schoon bedden lagen heerlijk.
Ligging van het hotel is ook ideaal en alles op loopafstand.
Zelfs voor het natte nederlandse regenweer is er een paraplu aanwezig op de hotel kamer.
Aan alles is gedacht.
Kortom een fijn en ontspannen verblijf gehad.
En we komen graag weer eens terug.

Datum van verblijf: februari 2022
Banks Mansion, Eigenaar van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste Miranda,

Bedankt voor je mooie woorden! Het hotel is inderdaad op steenworp afstand van allerlei leuke plekken in Amsterdam en daarna kan je weer lekker tot rust komen in de living.

Hopelijk zien we je snel weer terug!

Met gastvrije groet,