4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official HotelUS$ 243
PricelineUS$ 243
eDreamsUS$ 243
Beoordeeld op 27 september 2021 via mobiele applicatie

Geweldig genoten! Super hotel, mooie locatie. Het onbeperkt pakken van een drankje is helemaal top! Tussen 17:00 en 19:00 wordt er een kaasplank geserveerd in de living waar je onbeperkt van kan genieten met een wijntje of biertje of een sterk drankje, helemaal top! S'morgens kun je van 07:00 tot 11:00 heerlijk genieten van een ontbijtje en uiteraard alles onbeperkt! Top hotel dus

Datum van verblijf: september 2021
Nancy Doodeman, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2021

Beste Esther,

Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat het concept zo goed is bevallen. Alles inbegrepen in de prijs maakt het wel zo makkelijk en vooral ook lekker om even Nederlandse kazen te proeven na een lange dag in de stad te struinen.

Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen bij Banks Mansion!

Beoordeeld op 13 september 2021

Wat een heerlijk hotel met een goed concept wat betreft het all inclusieve. De wijn en kaas borrelplank was gelijk een leuke gelegenheid om ook andere gasten uit het hotel te leren kennen. Goede bedden, vriendelijk, gastvrij en vrolijk personeel maakten het voor ons een heerlijke plek om zeker nog eens terug te komen!

Datum van verblijf: september 2021
Nancy Doodeman, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2021

Beste Daniele,

Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat jullie hebben genoten van het concept, het borrelplankje is zeker lekker en gezellig na een drukke dag in de stad!

Hopelijk tot ziens.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Perfecte ligging t.o.v. centrum, restaurants en musea. Mooi concept met living room; op je gemak een drankje pakken. Schoon. Aardig personeel. Goed ontbijt. Ruime kamer en een fijne inloopdouche en apart een bad. Fijne badproducten.
Ook al zaten we aan de straatkant door goed beglazing geen geluid gehoord van de buitenwereld.
Een aanrader, komt op ons lijstje van hotels om te onthouden.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste Janny,

Bedankt voor je mooie review! Een goede nachtrust is uiteraard belangrijk dus het is goed om te horen dat jullie geen geluid hebben gehoord van het drukke, maar vooral gezellige centrum. We doen ons best om dit zo goed mogelijk te isoleren!

Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 8 september 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend verblijf bij Banks Mansion. Ontzettend vriendelijke medewerkers en de “all in” formule beviel prima. Verder is het hotel smaakvol ingericht en de ligging in het hartje van Amsterdam kan haast niet beter.
Van harte aanbevolen.

Reistype: Reisde alleen
Mark Welbers, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Beste Robert,

Wat een super review!

Heel veel dank voor uw complimenteuze woorden. Wij hopen dat zulke fijne gasten ons vaker komen bezoeken!

Tot gauw :)

Warme groet,

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Alles overtrof onze verwachtingen, de service, de kamer, de stijl, food&beverage etc.
Gezien de all inclusive formule kon je jezelf trakteren op elk drankje want er is geen barpersoneel, geweldig dus. Ontbijt ook heerlijk.

Kamertip: Alle Wij hadden kamer 305 en deze was dik in orde.
Datum van verblijf: augustus 2021
Mark Welbers, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2021

Beste Miriam,

Het is ontzettend leuk om te lezen dat u het zo naar uw zin hebt gehad in onze Banks Mansion! Daar streven we natuurlijk iedere dag naar.

Kom gauw terug voor een lekker verblijf, een hapje en een drankje!

Tot dan,

Warme groet,