Banks Mansion
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
Agoda.com
29 december 2016 beoordeeld

Persoonlijke service en maximale aandacht voor de wensen van de klant: klantgerichte en vriendelijke medewerkers. Kamers zeer netjes maar wel aan de kleine kant. Ook de bedden zijn aan de smalle kant, nochtans een deluxe kamet met canal view.
Kaasbuffet tussen 17u en 19u: lekker en gevarieerd en drankenbuffet is zeer uitgebreid. Bij ontbijt heel veel keuze, livecoocking, vers fruitsap, alles naar wens!

Kamertip: Ik zou niet meer bijbetalen voor zicht op de grachten: niet echt de moeite en 's nachts wakker door sirenes van de hulpdiensten.
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2016

Beste Liesje10,

Graag willen we u vriendelijk danken voor de mooie woorden in uw review. Wij kunnen het erg waarderen en vinden het uiteraard prachtig om terug te lezen dat onze gast zo heeft genoten.

Wij geven de complimenten uiteraard door aan het team. Het is super om te lezen dat de juiste service aan u is geleverd. Dit is het belangrijkste voor Banks Mansion en tevens onze grote passie: Guest Relations.

Verder lezen wij dat u heeft genoten van het full service concept met onze Living met open bar, hapjes en drankjes. Wist u dat we de kazen van de Albert Cuyp markt halen op onze houten Banks Mansion fiets?

Nogmaals dank en wij wensen u graag een Gelukkig Nieuw Jaar.

Warme groet,
General Manager

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven we hier en hebben genoten van het hotel met een goede service en een geweldige sfeer.
De kamers zijn goed en de badkamer met de inloop douche is goed. De minibar is inbegrepen in de prijs en er staan ook nog drie karaffen met drank zoals cognac e.d. Deze zijn ook vrij om te drinken. Beneden in de lounge is er een open bar waar men zichzelf kan voorzien van een hapje en een drankje. Op het eind van de middag is er nog een kaasbuffet die kan worden genuttigd . Dit zit allemaal in de prijs die wel iets hoger is dan gemiddeld maar zeker de moeite waard is.
Zoals gezegd, een heel fijn weekend met alleen maar plussen voor dit hotel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2016

Beste Rudie199,

Wat ontzettend leuk om eens een Nederlandse review te ontvangen. Vriendelijk dank voor uw mooie woorden en fijn dat u dit deelt met de TripAdvisor gebruikers.

Super om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons. Mogen wij daarentegen een wat nieuwsgierige vraag stellen? Wij zien dat u vier sterren geeft, waaruit blijkt dat het nog niet compleet naar uw zin is geweest. U geeft daarentegen heel fijn aan dat wij alleen maar plussen ontvangen. Nogmaals, daar zijn wij ontzettend blij mee, maar zijn ook reuze benieuwd naar uw feedback. Zou u ons dit alsnog kunnen laten weten door een mail te sturen naar desk@banksmansion.nl?

Alvast bedankt en wij kijken er al naar uit om u nogmaals te verwelkomen.

Fijne week!

Met warme groeten,
General Manager

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer dit hotel bezocht. Zeer vriendelijk ontvangst door Maxime. Onze kamer was nog niet helemaal klaar maar ze zorgde ervoor dat deze snel beschikbaar was.

1e kamer was helaas niet helemaal schoon. Op verschillende plaatsen veel stof, radiotors met vlekken en stof, airco niet schoon. Wanden met zwarte strepen en vlekken en op verschillende plekken bolstaand behang. Gemeld bij de receptie en er werd direct excuses aangeboden.

Vervolgens een upgrade ontvangen naar de suite. Mooie ruime kamer voorzien van alle gemakken. Badkamer met bubbelbad en prachtig uitzicht op de gracht. Onze klacht is perfect opgelost. Wat ons vooral opvalt is dat de schoonmaak en onderhoud ten opzichten van de eerdere 2 verblijven aanzienlijk achteruit is gegaan. Ook de suite was niet schoon zoals het hoort te zijn. Spinnenwebben op verschillende plekken, verwarming vol stof, wanden niet schoon. Plafon platen los, behang zit los etc...Ontzettend jammer!

Het ontbijt is perfect, uitgebreid, goed verzorgd en ook daar weer zeer vriendelijke medewerkers die oprechte vriendelijkheid uitstralen. Ook het all inclusief concept is bijzonder goed te noemen. Alle soorten drankjes inbegrepen en in de avond een kaasbuffet.

Dit was ons derde verblijf en wellicht ook het laatste verblijf in het Banks Mansion. Jammer dat de schoonmaak en onderhoud zo achteruit is gegaan. Hopelijk word dit snel verbeterd, want met de fantastische medewerkers, het leuke concept is het eigenlijk een geweldig hotel.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Beste Dave B,
Allereerst wil ik u hartelijk danken voor de mooie complimenten richting het team (Maxime was erg blij dit te horen!) en over ons concept. Het doet ons deugd u ieder jaar opnieuw te mogen ontvangen.

Daarnaast wil ik u tevens vriendelijk danken voor uw uitgebreide feedback, dit kunnen wij gebruiken om ons concept en hotel tot een nog hoger niveau te brengen. Uiteraard was het erg spijtig voor ons te horen dat uw derde verblijf niet is verlopen zoals u had verwacht. Geheel begrijpelijk dat u een kamer verwacht welke geheel volgens de standaard schoon gemaakt hoort te zijn. Erg spijtig te horen dat dit niet het geval was. Ik ben blij dat wij u ter compensatie een snelle en grondige schoonmaakbeurt van de kamer er daar bovenop een gratis driedubbel upgrade naar The Suite hebben kunnen aanbieden.
Wederom spijtig te horen dat deze kamer ook niet voldeed aan uw verwachtingen conform de Carlton standaard. Wij hebben zojuist de gebreken in de kamer bekeken en zijn het ermee eens dat deze kleine zeldzame gevallen niet behoren bij dit hotel. Gelukkig hebben we het grootste deel gelijk kunnen verhelpen en afspraken gemaakt om de rest te repareren.

Goed om in uw mail te lezen dat wij u volgend jaar wederom mogen ontvangen om te laten zien dat wij zorgvuldig omgaan met uw feedback.

Met veel plezier zien wij uit naar uw volgende bezoek.

Met gastvriendelijke groet,

General Manager Banks Mansion

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je echt verwent worden dan is dit het hotel waar je moet zijn, al enkele keren geweest en telkens weer een feest om daar te logeren. Service en diensten top, all in is bijna op deze manier niet te vinden in Amsterdam. Ligging is perfect en kamer is sfeervol en goed voorzien van alles. Je betaald wat meer maar krijgt er veel voor terug dus, TOP.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Beste Rudie199,

Wow, wanneer er in de review met hoofletters het woord TOP wordt geplaatst, dan weten wij dat wij ons doel hebben bereikt. Ontzettend bedankt voor de tijd die u neemt om dit te delen met potentiele reizigers naar Amsterdam, naar Banks Mansion.

Fijn om te lezen dat wij aan uw wensen hebben voldaan. En zeer goed om te lezen dat u al vaker bent teruggekeerd bij ons. Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat uw review door een ieder wordt gezien en gelezen, uw review zal een mooi plek krijgen.

Nogmaals bedankt en wij kijken er in ieder geval nu al naar uit om u snel weer te mogen ontvangen en te verwelkomen.

Warme groeten,

25 juli 2016 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel om het coldplay concert te kunnen bijwonen in de Amsterdam Arena. Heel goed gelegen voor stadsbezoek , geen probleem met parking gehad , goed uitgerust hotel , niet goedkoop maar alles top

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner

Beste Katrien F,

Wat ontzettend leuk om te horen dat u ons hotel heeft aangedaan voor een concert van Coldplay. Daar zijn wij als Banks ook zeker weten fan van. Wij hopen daarom ook dat u een fantastische avond heeft gehad, maar dat kan naar ons idee bijna niet missen.

Heel fijn dat u uw gedachtes en ervaring deelt met onze overige TripAdvisor gebruikers. Het is goed om te zien dat u heeft genoten van onze locatie, service en het team.

Super als wij u nog een keer mogen ontvangen, daar kijken wij in ieder geval al naar uit.

Fijne dag en nogmaals dank.

Warme groet,