“Persoonlijke service maar kamers aan de kleine kant”
Beoordeling van Banks Mansion

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Banks Mansion
Beoordeeld als nr. 9 van 371 hotels in Amsterdam
29 december 2016 beoordeeld

Persoonlijke service en maximale aandacht voor de wensen van de klant: klantgerichte en vriendelijke medewerkers. Kamers zeer netjes maar wel aan de kleine kant. Ook de bedden zijn aan de smalle kant, nochtans een deluxe kamet met canal view.
Kaasbuffet tussen 17u en 19u: lekker en gevarieerd en drankenbuffet is zeer uitgebreid. Bij ontbijt heel veel keuze, livecoocking, vers fruitsap, alles naar wens!

Kamertip: Ik zou niet meer bijbetalen voor zicht op de grachten: niet echt de moeite en 's nachts wakker d ...
  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2016

Beste Liesje10,

Graag willen we u vriendelijk danken voor de mooie woorden in uw review. Wij kunnen het erg waarderen en vinden het uiteraard prachtig om terug te lezen dat onze gast zo heeft genoten.

Wij geven de complimenten uiteraard door aan het team. Het is super om te lezen dat de juiste service aan u is geleverd. Dit is het belangrijkste voor Banks Mansion en tevens onze grote passie: Guest Relations.

Verder lezen wij dat u heeft genoten van het full service concept met onze Living met open bar, hapjes en drankjes. Wist u dat we de kazen van de Albert Cuyp markt halen op onze houten Banks Mansion fiets?

Nogmaals dank en wij wensen u graag een Gelukkig Nieuw Jaar.

Warme groet,

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Banks Mansion
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven we hier en hebben genoten van het hotel met een goede service en een geweldige sfeer.
De kamers zijn goed en de badkamer met de inloop douche is goed. De minibar is inbegrepen in de prijs en er staan ook nog drie karaffen met drank zoals cognac e.d. Deze zijn ook vrij om te drinken. Beneden in de lounge is er een open bar waar men zichzelf kan voorzien van een hapje en een drankje. Op het eind van de middag is er nog een kaasbuffet die kan worden genuttigd . Dit zit allemaal in de prijs die wel iets hoger is dan gemiddeld maar zeker de moeite waard is.
Zoals gezegd, een heel fijn weekend met alleen maar plussen voor dit hotel.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2016

Beste Rudie199,

Wat ontzettend leuk om eens een Nederlandse review te ontvangen. Vriendelijk dank voor uw mooie woorden en fijn dat u dit deelt met de TripAdvisor gebruikers.

Super om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons. Mogen wij daarentegen een wat nieuwsgierige vraag stellen? Wij zien dat u vier sterren geeft, waaruit blijkt dat het nog niet compleet naar uw zin is geweest. U geeft daarentegen heel fijn aan dat wij alleen maar plussen ontvangen. Nogmaals, daar zijn wij ontzettend blij mee, maar zijn ook reuze benieuwd naar uw feedback. Zou u ons dit alsnog kunnen laten weten door een mail te sturen naar desk@banksmansion.nl?

Alvast bedankt en wij kijken er al naar uit om u nogmaals te verwelkomen.

Fijne week!

Met warme groeten,

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer dit hotel bezocht. Zeer vriendelijk ontvangst door Maxime. Onze kamer was nog niet helemaal klaar maar ze zorgde ervoor dat deze snel beschikbaar was.

1e kamer was helaas niet helemaal schoon. Op verschillende plaatsen veel stof, radiotors met vlekken en stof, airco niet schoon. Wanden met zwarte strepen en vlekken en op verschillende plekken bolstaand behang. Gemeld bij de receptie en er werd direct excuses aangeboden.

Vervolgens een upgrade ontvangen naar de suite. Mooie ruime kamer voorzien van alle gemakken. Badkamer met bubbelbad en prachtig uitzicht op de gracht. Onze klacht is perfect opgelost. Wat ons vooral opvalt is dat de schoonmaak en onderhoud ten opzichten van de eerdere 2 verblijven aanzienlijk achteruit is gegaan. Ook de suite was niet schoon zoals het hoort te zijn. Spinnenwebben op verschillende plekken, verwarming vol stof, wanden niet schoon. Plafon platen los, behang zit los etc...Ontzettend jammer!

Het ontbijt is perfect, uitgebreid, goed verzorgd en ook daar weer zeer vriendelijke medewerkers die oprechte vriendelijkheid uitstralen. Ook het all inclusief concept is bijzonder goed te noemen. Alle soorten drankjes inbegrepen en in de avond een kaasbuffet.

Dit was ons derde verblijf en wellicht ook het laatste verblijf in het Banks Mansion. Jammer dat de schoonmaak en onderhoud zo achteruit is gegaan. Hopelijk word dit snel verbeterd, want met de fantastische medewerkers, het leuke concept is het eigenlijk een geweldig hotel.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Beste Dave B,
Allereerst wil ik u hartelijk danken voor de mooie complimenten richting het team (Maxime was erg blij dit te horen!) en over ons concept. Het doet ons deugd u ieder jaar opnieuw te mogen ontvangen.

Daarnaast wil ik u tevens vriendelijk danken voor uw uitgebreide feedback, dit kunnen wij gebruiken om ons concept en hotel tot een nog hoger niveau te brengen. Uiteraard was het erg spijtig voor ons te horen dat uw derde verblijf niet is verlopen zoals u had verwacht. Geheel begrijpelijk dat u een kamer verwacht welke geheel volgens de standaard schoon gemaakt hoort te zijn. Erg spijtig te horen dat dit niet het geval was. Ik ben blij dat wij u ter compensatie een snelle en grondige schoonmaakbeurt van de kamer er daar bovenop een gratis driedubbel upgrade naar The Suite hebben kunnen aanbieden.
Wederom spijtig te horen dat deze kamer ook niet voldeed aan uw verwachtingen conform de Carlton standaard. Wij hebben zojuist de gebreken in de kamer bekeken en zijn het ermee eens dat deze kleine zeldzame gevallen niet behoren bij dit hotel. Gelukkig hebben we het grootste deel gelijk kunnen verhelpen en afspraken gemaakt om de rest te repareren.

Goed om in uw mail te lezen dat wij u volgend jaar wederom mogen ontvangen om te laten zien dat wij zorgvuldig omgaan met uw feedback.

Met veel plezier zien wij uit naar uw volgende bezoek.

Met gastvriendelijke groet,

General Manager Banks Mansion

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je echt verwent worden dan is dit het hotel waar je moet zijn, al enkele keren geweest en telkens weer een feest om daar te logeren. Service en diensten top, all in is bijna op deze manier niet te vinden in Amsterdam. Ligging is perfect en kamer is sfeervol en goed voorzien van alles. Je betaald wat meer maar krijgt er veel voor terug dus, TOP.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Beste Rudie199,

Wow, wanneer er in de review met hoofletters het woord TOP wordt geplaatst, dan weten wij dat wij ons doel hebben bereikt. Ontzettend bedankt voor de tijd die u neemt om dit te delen met potentiele reizigers naar Amsterdam, naar Banks Mansion.

Fijn om te lezen dat wij aan uw wensen hebben voldaan. En zeer goed om te lezen dat u al vaker bent teruggekeerd bij ons. Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat uw review door een ieder wordt gezien en gelezen, uw review zal een mooi plek krijgen.

Nogmaals bedankt en wij kijken er in ieder geval nu al naar uit om u snel weer te mogen ontvangen en te verwelkomen.

Warme groeten,

25 juli 2016 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel om het coldplay concert te kunnen bijwonen in de Amsterdam Arena. Heel goed gelegen voor stadsbezoek , geen probleem met parking gehad , goed uitgerust hotel , niet goedkoop maar alles top

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner

Beste Katrien F,

Wat ontzettend leuk om te horen dat u ons hotel heeft aangedaan voor een concert van Coldplay. Daar zijn wij als Banks ook zeker weten fan van. Wij hopen daarom ook dat u een fantastische avond heeft gehad, maar dat kan naar ons idee bijna niet missen.

Heel fijn dat u uw gedachtes en ervaring deelt met onze overige TripAdvisor gebruikers. Het is goed om te zien dat u heeft genoten van onze locatie, service en het team.

Super als wij u nog een keer mogen ontvangen, daar kijken wij in ieder geval al naar uit.

Fijne dag en nogmaals dank.

Warme groet,

6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en fijn hotel midden in het centrum van Amsterdam !
Prachtige kamers met luxe bedden.
Je kan op de kamer ook nog genieten van een hapje en een drankje.

Mooi uitzicht op de grachten van Amsterdam, het verkeer hoor je als de balkon deuren open doet stil en rustig als ze dicht zijn.
Vriendelijk personeel, wie constant voor je klaar staan en je tot in alle puntjes verzorgen. Niet te vergeten de kaasplateau die om 5 uur klaar staat! Ook hier kon het personeel ons vriendelijk vertellen waar alle kazen vandaan kwamen en zelfs waar we ze konden kopen in Amsterdam!

Geweldige ervaring gehad In onze eigen stad met dank aan Isabelle en Jessica.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Paul B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Saguymi,

Wat fijn om zo’n lieve review te lezen met zoveel mooie complimenten! Wij hebben er van genoten dat jullie bij ons zijn verbleven.

En ja je hebt gelijk; de kaastafel en alle lekkere drankjes zorgen ervoor dat je je nergens zorgen om hoeft te maken en op elk moment thuis voelt.

We hebben je in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen en wensen jouw een hele mooie week toe.

Hartelijke groet,

11 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aankomst een beetje tegenvaller...Car valet aangevraagd per mail, door een foutje van de receptie niet gelukt. Er is een parking aangegeven op de site op korte afstand. Opgelet want het is enkel mogelijk om via een smalle autolift naar de bovenparking te gaan, en veel ruimte is er niet: geen Q7 !

In het hotel krijg je in de receptie/lounge, een beetje gelijkend op een oude jukebox,een warm onthaal. In de lounge gratis dranken, ook sterke, en een wisselend /kaasbuffet vanaf 17 uur. Ook op de kamer vind je een gevulde minibar en kan je ook borrelen. Wij hadden een rustige kamer gevraagd en gekregen. Bed en badkamer dik in orde, alleen rook een hoofdkussen niet zo fris. Kamer was best ruim. Ontbijt prima , met een supervriendelijke dame die voor de eiergerechten zorgde. Supervriendelijk was trouwens de noemer voor al het personeel. Neem daarbij de centrale ligging, nabij tram ( voor mij richting RAI) en wij hebben een nieuw adres in Amsterdam.
Zeker een huiskamergevoel !

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Esther B, General Manager van Banks Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 februari 2016

Goedemiddag Jan D,

Allereerst wil ik u graag heel hartelijk bedanken voor uw feedback. Wat zonde om te horen dat u uw aankomst als een tegenvaller heeft aanschouwd. Ik heb dit gelijk met het team besproken om te zorgen dat we extra alert zijn op dit soort aanvragen.
Gelukkig heeft u onwijs genoten van het bijzondere full service concept, de kamer en het heerlijke internationale ontbijt. De dames van het ontbijt begonnen allemaal te glunderen na het lezen van uw review. Ze hopen natuurlijk allemaal dat het om hen gaat!

Het is een eer om u als één van de eerste te vertellen dat wij bezig zijn met een speciaal project in het hotel betreffende geur en beleving. De volgende keer dat u komt zal het dan ook heerlijk ruiken!

Wij zijn allemaal onwijs blij dat u zich thuis heeft gevoeld en hopen de eer te mogen hebben u weer te mogen ontvangen. U kunt ons altijd direct bereiken via onze eigen (totaal vernieuwde) website.

Gastvrije groet vanuit een zonnig Amsterdam,

Esther Boers
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Toren
Hotel Estherea
nr. 17 van 371 in Amsterdam
3.953 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Banks Mansion geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Banks Mansion

Adres: Herengracht 519-525, 1017 BV Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel , Rembrandtplein
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice
Stijl hotel:
Nr. 6 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 7 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 16 familiehotel in Amsterdam
Nr. 16 zakenhotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 204 - € 490 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Banks Mansion 4*
Aantal kamers: 51
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TravelClick, Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Banks Mansion met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Banks Mansion Hotel Amsterdam
Banks Mansion Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?