• Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 272 per nacht.

Doubletree
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 279 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Holiday Inn Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

24 februari 2018 beoordeeld

Eenvoudig hotel, maar toch zeer confortabel. Alles wat nodig is, is aanwezig. De kamers zijn zeer proper en voldoende ruim. Personeel is vlot en zeer vriendelijk. De locatie is perfect. Met de tram ben je in 15 min in het centrum. De tramhalte ligt trouwens net voor het hotel. Ook als je ‘s avonds niet meer naar het centrum wil, vind je genoeg drank -en eetgelegenheden in de buurt.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst bij de receptie in dit Amsterdamse hotel is prima. De parkeergelegenheid kun je goed regelen. De kamer is ruim maar wel wat gedateerd. Dit geldt ook voor de aanwezige badkamer, die klein is en de aparte wc die erg klein is.
Het ontbijt is goed. Het personeel is attent en vriendelijk.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Claire v, Front Office Manager van Amsterdam Tropen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Beste Ton,

hartelijk dank voor uw review. Ik ben blij te lezen dat u goed bent ontvangen.

U kunt de volgende keer wellicht om een *02 of *07 kamer vragen, daar is de toilet in de badkamer.

Elvira
Front of House manager

9 april 2017 beoordeeld

Met twijfels stapten we op het hotel af, het uiterlijk bedriegt, zodra je binnenstapt is het interieur prachtig, de service was zoals het moet en het was proper.

De kamer waar wij verbleven was 1007 op verdieping 10, uitzicht op het oosterpark was de prijs al waard. De kamer was enorm proper, netjes en groot genoeg voor 2 personen, de grote ramen gaven de kamer een ruim gevoel en brachten genoeg licht binnen.

Kamertip: verdieping 10 (het uitzicht is adembenemend)
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Claire v, Guest Relations Manager van Amsterdam Tropen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw lovende review!
We zijn blij te horen dat uw verblijf naar wens was, en we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Bjarne

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunten: ligging was perfect. Niet midden in het centrum en een tramhalte voor de deur. Rustig in de nacht, goede ontvangst, schoon, fijne badkamer met lekkere doucheproducten, douche en toilet gescheiden. Dat zie je niet vaak in een hotel.

Minpunten: krap toilet, harde bedden met wieltjes die enorm uit elkaar rijden. Super irritant!!! Alleen Ned1/2/3 op tv. Maar daar waren ze mee bezig.. Oké.. En parkeren bleek bij uitchecken 25 euro!! te kosten :-O staat nergens dat het gratis is, maar ook niet dat het zo duur is.

Al met al hebben we een leuk weekend gehad in Amsterdam. Maar volgende keer zullen we een ander hotel boeken.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Claire v, Manager van Amsterdam Tropen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2016

Beste Jannie88,

bedankt voor het schrijven van de review. Ik ben erg blij met de pluspunten die u noemt. Helaas hebben ze u bij het inchecken niet netjes vermeld dat het parkeerterrein niet in eigen beheer is. Parkeren is inderdaad 25 euro per dag. Ik kan mij voorstellen dat u daarvan schrikt bij het uitchecken, mijn excuses daarvoor.

Ik zal de technische dienst vragen de bedden na te kijken, want deze horen niet weg te rollen.

16 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com