6 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 100
Hotels.comUS$ 95
TravelocityUS$ 95
Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

goede basic hotel voor een fatsoenlijke prijs. Met tram 17 ben je binnen 25 minuten in het centrum van adam. Supermarkt en eetgelegenheden in de buurt vooral veel restaurants op de tussenmeer. Hotel is midden in woonwijk langs een hoofdweg. Dus ook met auto goed bereikbaar

Beoordeeld op 4 mei 2019

Een groot compliment voor het personeel; van check-in tot restaurant / ontbijt. Hard werkend, altijd vriendelijk en oprecht geinteresseerd. Het hotel heeft alles keurig op orde zoals fietsenverhuur, vending machines met van alles en nog wat, prima bar met pool table om bij te komen.
Een minpunt; de house keeping en controle van house keeping laat kamerdeuren met de sterke veer op de deur in het slot vallen. In plaats van met beleid de deur te sluiten. De herrie daarom overdag met klappende deuren op 'onze' verdieping 4 is echt storend helaas. Verder niets dan lof voor het hotel en mensen!

Kamertip: 4de verdieping, mooie uitzichten. Soms WiFi daar wat onstabiel.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij waren met zijn vieren in
Een vierpersoonskamer voor 1 nacht.
Ligging is gunstig tov centrum. Gratis parkeren voor de deur.
Beetje louche buurtje maar daar hoefden we ook niet te zijn dus dat maakte niks uit.
Kamer was netjes en schoon. Badkamer met ligbad ook helemaal dikke prima.
Het is allemaal geen luxe maar voor dat geld (119 euro voor een nacht) echt niks op aan te merken.
Geen gebruik gemaakt van ontbijt dus daar kan ik niks over zeggen.
Miste alleen mogelijkheid voor koffie-thee maar aangezien we goed waren voorbereid hadden we dit zelf meegenomen.
Toen we weg gingen en met de lift naar beneden gingen roken we wel een enorme riool lucht. Weet niet waar dat vandaan kwam. De dag ervoor niks vreemds geroken. Op de kamer rook het gewoon fris.
Bij ontvangst en uitchecken zeer vriendelijk behandeld.
Ik zou hier zeker nog eens een kamer boeken.

Beoordeeld op 4 januari 2019

Goed bereikbaar per auto, voldoende (gratis) parkeerruimte, zeer rustig gelegen en toch voldoende dichtbij het OV naar Amsterdam-C.
Relatief veel rokers en drugsgebruikers - buiten op de stoep - die geen last veroorzaken. Uitstekend ontbijt in rustig internationaal gezelschap.

Kamertip: wij hadden voor één nacht voldoende aan wat wij kregen toegewezen
Beoordeeld op 29 december 2018

Coulant met inchecken en koffers in bagage ruimte. Fietsen mochten binnen staan.
Heel prettig service gericht personeel ook in de ontbijtzaal.
Schoon!! Prettige sfeer. Goed bed lekkere douche, rustige omgeving, vrij parkeren.

Datum van verblijf: december 2018