INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 321 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Inclusief ontbijt
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
Orbitz.com
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie locatie een prachtig verbouwd trendy en spannend hotel. Veel oog voor details. Erg vriendelijk, internationaal en uitsluitend Engelstalig personeel. Combinatie zorgt voor een speciale sfeer. Diner was prima en dito ontbijt. Een aanrader

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Beste Eric,

Allereerst heel erg bedankt voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en om het feit dat je zo'n geweldige review achter hebt gelaten op Tripadvisor waarin je ons de perfecte score geeft.

Het maakt mij trots om te lezen dat u heeft genoten van onze centrale locatie en dat ons zorgvuldige design naar uw wens was. Daarnaast ben ik blijf om te lezen dat ons personeel u welkom liet voelen en het aanbod van ons restaurant PRESSROOM uw verwachtingen oversteeg.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld

De hal waar de receptie is gelegen is heel gaaf . De inrichting is in een heel leuk "jasje " gestoken. Het behang is zeer uniek en verteld de gasten over de historie van Amsterdam .
Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij . Het ontbijt heel lekker en uitgebreid en de ink salade is een echte aanrader ! De kamers zijn heel luxe en de bedden slapen geweldig .

Kamertip: Alle kamers zijn heel goed geisoleerd . Je merkt niets van de drukte op straat .
  • Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden

Beste Yvonne,

Heel erg bedankt voor je review op Tripadvisor en je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam. Het maakt mij trots om te lezen dat we instaat waren om uw verwachtingen te overtreffen en u een fijn verblijf te bezorgen. Uw prijzende woorden zullen zeer zeker worden gedeeld met ons toegewijde team.

We hopen u terug te mogen verwelkomen voor meer geweldige herinneringen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld

Een super goed hotel. We hebben ontzettend genoten van de service en alle andere voorzieningen. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt was geweldig. De kamers geluidloos en erg luxe. In één woord : absoluut de moeite waard. Zeker niet de laatste keer geweest.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden

Beste Petra,

Heel erg bedankt voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en voor je prachtige review op Tripadvisor. Het maakt me blij om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons.

Het maakt me trots om te lezen dat ons personeel zowel professioneel als verwelkomend was en dat onze verdere voorzieningen uw verwachtingen overtrof.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed verzorgd en modern hotel. Kamer was ruim groot bed met keus aan kussens. Douche en toilet apart. Was leuk gedaan. Ontbijt netjes en verzorgd, maar heb betere hotels gezien met meer keus qua eten.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken

Beste Ferry,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten op Tripadvisor waarin je ons hotel aanprijst.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van ons zorgvuldige ontworpen hotel en dat het bed in de kamer comfortabel was. Afgezien daarvan ben ik blij om te lezen dat de sanitaire voorzieningen naar wens waren en dat u heeft genoten van ons exclusieve maar complete ontbijt in ons restaurant PRESSROOM.

We hopen u weer terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen. Standaardkamer was mooi, groot bed met heel veel kussens! Niet veel ruimte, maar stoort niet. Badkamer met inloopdouche, wel ruim. Ontbijt lekker, vers en veel gezonde/dieet producten te vinden. Heel gezellige bar en vriendelijk personeel!

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Beste Leslie,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige review achter te laten op Tripadvisor.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van onze zorgvuldige gedesignde kamers en dat onze bedden comfortabel waren. Daarnaast ben ik blij om te lezen dat onze exclusieve maar complete ontbijt aan uw wensen voldeed.