“Leuk hotel met mooie en originele inrichting”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
Beoordeeld als nr. 27 van 373 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker een aanrader. Opvallend is het interieur hier: zeer mooi en origineel. Dit geldt ook voor de kamer, waar verder alles aanwezig is wat je nodig hebt. De ligging is ook ideaal: pal in het centrum van de stad. We hebben hier ook ontbeten, niet goedkoop, maar wel zeer lekker en zeer uitgebreid.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Beste Christian S.,

Ten eerste heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven! Ik ben blij te lezen dat u het interieur als mooi en origineel heeft ervaren en dat de kamer en locatie ook zeer naar wens waren.

Het spijt mij te horen dat u het ontbijt als duur heeft ervaren. Wij willen de gasten een uitgebreid assortiment bieden wat bestaat uit kwalitatief goede producten. Het doet me goed dat u wel genoten heeft.

Wij allen hopen u graag terug te verwelkomen bij ons in INK Hotel Amsterdam.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie locatie een prachtig verbouwd trendy en spannend hotel. Veel oog voor details. Erg vriendelijk, internationaal en uitsluitend Engelstalig personeel. Combinatie zorgt voor een speciale sfeer. Diner was prima en dito ontbijt. Een aanrader

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Beste Eric,

Allereerst heel erg bedankt voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en om het feit dat je zo'n geweldige review achter hebt gelaten op Tripadvisor waarin je ons de perfecte score geeft.

Het maakt mij trots om te lezen dat u heeft genoten van onze centrale locatie en dat ons zorgvuldige design naar uw wens was. Daarnaast ben ik blijf om te lezen dat ons personeel u welkom liet voelen en het aanbod van ons restaurant PRESSROOM uw verwachtingen oversteeg.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld

De hal waar de receptie is gelegen is heel gaaf . De inrichting is in een heel leuk "jasje " gestoken. Het behang is zeer uniek en verteld de gasten over de historie van Amsterdam .
Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij . Het ontbijt heel lekker en uitgebreid en de ink salade is een echte aanrader ! De kamers zijn heel luxe en de bedden slapen geweldig .

Kamertip: Alle kamers zijn heel goed geisoleerd . Je merkt niets van de drukte op straat .
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden

Beste Yvonne,

Heel erg bedankt voor je review op Tripadvisor en je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam. Het maakt mij trots om te lezen dat we instaat waren om uw verwachtingen te overtreffen en u een fijn verblijf te bezorgen. Uw prijzende woorden zullen zeer zeker worden gedeeld met ons toegewijde team.

We hopen u terug te mogen verwelkomen voor meer geweldige herinneringen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld

Een super goed hotel. We hebben ontzettend genoten van de service en alle andere voorzieningen. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt was geweldig. De kamers geluidloos en erg luxe. In één woord : absoluut de moeite waard. Zeker niet de laatste keer geweest.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden

Beste Petra,

Heel erg bedankt voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en voor je prachtige review op Tripadvisor. Het maakt me blij om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons.

Het maakt me trots om te lezen dat ons personeel zowel professioneel als verwelkomend was en dat onze verdere voorzieningen uw verwachtingen overtrof.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed verzorgd en modern hotel. Kamer was ruim groot bed met keus aan kussens. Douche en toilet apart. Was leuk gedaan. Ontbijt netjes en verzorgd, maar heb betere hotels gezien met meer keus qua eten.

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken

Beste Ferry,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten op Tripadvisor waarin je ons hotel aanprijst.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van ons zorgvuldige ontworpen hotel en dat het bed in de kamer comfortabel was. Afgezien daarvan ben ik blij om te lezen dat de sanitaire voorzieningen naar wens waren en dat u heeft genoten van ons exclusieve maar complete ontbijt in ons restaurant PRESSROOM.

We hopen u weer terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen. Standaardkamer was mooi, groot bed met heel veel kussens! Niet veel ruimte, maar stoort niet. Badkamer met inloopdouche, wel ruim. Ontbijt lekker, vers en veel gezonde/dieet producten te vinden. Heel gezellige bar en vriendelijk personeel!

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Beste Leslie,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige review achter te laten op Tripadvisor.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van onze zorgvuldige gedesignde kamers en dat onze bedden comfortabel waren. Daarnaast ben ik blij om te lezen dat onze exclusieve maar complete ontbijt aan uw wensen voldeed.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het INK hotel is echt prachtig. Dit merk je bij binnenkomst al gelijk! De kamers zijn modern, schoon en van alle gemakken voorzien. Onze kamer hadden ze op verzoek, prachtig!!!! versierd. Waaauw! Ook liggen er stroopwafels, bonbons en flesjes water klaar, dat is echt een warm welkom. Het hotel ligt enorm centraal. In de buurt is een goedkope parkeergarage te vinden, waardoor een weekendje Amsterdam nog leuk is. Het ontbijt is vers en in een gezellige ruimte. Leuk dat ze de koffie/thee uitserveren. Het personeel is heel vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Beste Diede,

Allereerst wil je bedanken voor je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige review achter te laten op TripAdvisor waarin je onze de perfecte score geeft.

Het maakt mij erg trots om te lezen dat wij instaat waren om uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken en dat zowel de voorzieningen in en rondom het hotel naar wens waren. Ook ben ik blij om te lezen dat het personeel zowel vriendelijk als professioneel was en instaat was om u een welkom gevoel te geven.

We hopen u weer terug te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst!

Jolanda Sadni Ziane - General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Kimpton De Witt Amsterdam
The Toren
nr. 2 van 373 in Amsterdam
2.669 beoordelingen
Prijzen weergeven

In INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel

Adres: Nieuwezijds Voorburgwal 67, 1012 RE Amsterdam, Nederland (Voorheen The Convent Hotel Amsterdam - MGallery Collection)
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum , Dam Square
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 13 eco-hotel in Amsterdam
Nr. 20 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 22 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 26 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 69 familiehotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 148 - € 367 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel 4*
Aantal kamers: 149
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Amsterdam
Amsterdam Convent Hotel
Amsterdam Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?