“Trendy en spannend hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
Beoordeeld als nr. 28 van 371 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie locatie een prachtig verbouwd trendy en spannend hotel. Veel oog voor details. Erg vriendelijk, internationaal en uitsluitend Engelstalig personeel. Combinatie zorgt voor een speciale sfeer. Diner was prima en dito ontbijt. Een aanrader

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Beste Eric,

Allereerst heel erg bedankt voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en om het feit dat je zo'n geweldige review achter hebt gelaten op Tripadvisor waarin je ons de perfecte score geeft.

Het maakt mij trots om te lezen dat u heeft genoten van onze centrale locatie en dat ons zorgvuldige design naar uw wens was. Daarnaast ben ik blijf om te lezen dat ons personeel u welkom liet voelen en het aanbod van ons restaurant PRESSROOM uw verwachtingen oversteeg.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

28 januari 2017 beoordeeld

De hal waar de receptie is gelegen is heel gaaf . De inrichting is in een heel leuk "jasje " gestoken. Het behang is zeer uniek en verteld de gasten over de historie van Amsterdam .
Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij . Het ontbijt heel lekker en uitgebreid en de ink salade is een echte aanrader ! De kamers zijn heel luxe en de bedden slapen geweldig .

Kamertip: Alle kamers zijn heel goed geisoleerd . Je merkt niets van de drukte op straat .
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden

Beste Yvonne,

Heel erg bedankt voor je review op Tripadvisor en je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam. Het maakt mij trots om te lezen dat we instaat waren om uw verwachtingen te overtreffen en u een fijn verblijf te bezorgen. Uw prijzende woorden zullen zeer zeker worden gedeeld met ons toegewijde team.

We hopen u terug te mogen verwelkomen voor meer geweldige herinneringen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld

Een super goed hotel. We hebben ontzettend genoten van de service en alle andere voorzieningen. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt was geweldig. De kamers geluidloos en erg luxe. In één woord : absoluut de moeite waard. Zeker niet de laatste keer geweest.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden

Beste Petra,

Heel erg bedankt voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en voor je prachtige review op Tripadvisor. Het maakt me blij om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons.

Het maakt me trots om te lezen dat ons personeel zowel professioneel als verwelkomend was en dat onze verdere voorzieningen uw verwachtingen overtrof.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed verzorgd en modern hotel. Kamer was ruim groot bed met keus aan kussens. Douche en toilet apart. Was leuk gedaan. Ontbijt netjes en verzorgd, maar heb betere hotels gezien met meer keus qua eten.

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken

Beste Ferry,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten op Tripadvisor waarin je ons hotel aanprijst.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van ons zorgvuldige ontworpen hotel en dat het bed in de kamer comfortabel was. Afgezien daarvan ben ik blij om te lezen dat de sanitaire voorzieningen naar wens waren en dat u heeft genoten van ons exclusieve maar complete ontbijt in ons restaurant PRESSROOM.

We hopen u weer terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen. Standaardkamer was mooi, groot bed met heel veel kussens! Niet veel ruimte, maar stoort niet. Badkamer met inloopdouche, wel ruim. Ontbijt lekker, vers en veel gezonde/dieet producten te vinden. Heel gezellige bar en vriendelijk personeel!

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Beste Leslie,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige review achter te laten op Tripadvisor.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van onze zorgvuldige gedesignde kamers en dat onze bedden comfortabel waren. Daarnaast ben ik blij om te lezen dat onze exclusieve maar complete ontbijt aan uw wensen voldeed.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het INK hotel is echt prachtig. Dit merk je bij binnenkomst al gelijk! De kamers zijn modern, schoon en van alle gemakken voorzien. Onze kamer hadden ze op verzoek, prachtig!!!! versierd. Waaauw! Ook liggen er stroopwafels, bonbons en flesjes water klaar, dat is echt een warm welkom. Het hotel ligt enorm centraal. In de buurt is een goedkope parkeergarage te vinden, waardoor een weekendje Amsterdam nog leuk is. Het ontbijt is vers en in een gezellige ruimte. Leuk dat ze de koffie/thee uitserveren. Het personeel is heel vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Beste Diede,

Allereerst wil je bedanken voor je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige review achter te laten op TripAdvisor waarin je onze de perfecte score geeft.

Het maakt mij erg trots om te lezen dat wij instaat waren om uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken en dat zowel de voorzieningen in en rondom het hotel naar wens waren. Ook ben ik blij om te lezen dat het personeel zowel vriendelijk als professioneel was en instaat was om u een welkom gevoel te geven.

We hopen u weer terug te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst!

20 december 2016 beoordeeld

Verbleven op 18 en 19 december 2016.
Upgrade gekregen aan de receptie naar een suite! Zeer goed bed, zeer propere designkamer.
Prachtige kamer, zeer vriendelijk personeel, zeer uitgebreid en lekker ontbijt.
's Avonds gedineerd, keuken van hoog niveau met zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding! Aangename vertoeven in de bar na het eten.
Reeds tweede maal dat we hier verbleven en dus opnieuw zeer tevreden, een absolute aanrader!

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2016

Beste Tim,

Allereerst wil ik je bedanken voor het verblijven bij ons in INK Hotel Amsterdam MGallery by Sofitel en dat je een review hebt achter gelaten op TripAdvisor waarin je ons de perfecte score geeft.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van onze zorgvuldig gedesignde kamers en dat het personeel vriendelijk en professioneel was. Daarnaast ben ik blij om te lezen dat u heeft genoten van ons complete, maar toch exclusieve ontbijt in ons restaurant PRESSROOM en dat onze bar aan uw eisen voldeed.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst!

Jolanda Sadni Ziane - General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Kimpton De Witt Amsterdam
Hotel V Nesplein
nr. 20 van 371 in Amsterdam
1.017 beoordelingen
Prijzen weergeven

In INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel

Adres: Nieuwezijds Voorburgwal 67, 1012 RE Amsterdam, Nederland (Voorheen The Convent Hotel Amsterdam - MGallery Collection)
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum , Dam Square
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 12 eco-hotel in Amsterdam
Nr. 20 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 23 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 26 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 69 familiehotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 180 - € 397 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel 4*
Aantal kamers: 149
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, ACCOR, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Amsterdam
Amsterdam Convent Hotel
Amsterdam Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?