INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 235*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 239*
US$ 229*
US$ 404*
US$ 326*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 95*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 147*
US$ 122*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 267*
US$ 212*
Elvoline
28 januari 2017 beoordeeld

De hal waar de receptie is gelegen is heel gaaf . De inrichting is in een heel leuk "jasje " gestoken. Het behang is zeer uniek en verteld de gasten over de historie van Amsterdam .
Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij . Het ontbijt heel lekker en uitgebreid en de ink salade is een echte aanrader ! De kamers zijn heel luxe en de bedden slapen geweldig .

Kamertip: Alle kamers zijn heel goed geisoleerd . Je merkt niets van de drukte op straat .
  • Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Beste Yvonne,

Heel erg bedankt voor je review op Tripadvisor en je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam. Het maakt mij trots om te lezen dat we instaat waren om uw verwachtingen te overtreffen en u een fijn verblijf te bezorgen. Uw prijzende woorden zullen zeer zeker worden gedeeld met ons toegewijde team.

We hopen u terug te mogen verwelkomen voor meer geweldige herinneringen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld

Een super goed hotel. We hebben ontzettend genoten van de service en alle andere voorzieningen. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt was geweldig. De kamers geluidloos en erg luxe. In één woord : absoluut de moeite waard. Zeker niet de laatste keer geweest.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden

Beste Petra,

Heel erg bedankt voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en voor je prachtige review op Tripadvisor. Het maakt me blij om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons.

Het maakt me trots om te lezen dat ons personeel zowel professioneel als verwelkomend was en dat onze verdere voorzieningen uw verwachtingen overtrof.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed verzorgd en modern hotel. Kamer was ruim groot bed met keus aan kussens. Douche en toilet apart. Was leuk gedaan. Ontbijt netjes en verzorgd, maar heb betere hotels gezien met meer keus qua eten.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken

Beste Ferry,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten op Tripadvisor waarin je ons hotel aanprijst.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van ons zorgvuldige ontworpen hotel en dat het bed in de kamer comfortabel was. Afgezien daarvan ben ik blij om te lezen dat de sanitaire voorzieningen naar wens waren en dat u heeft genoten van ons exclusieve maar complete ontbijt in ons restaurant PRESSROOM.

We hopen u weer terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen. Standaardkamer was mooi, groot bed met heel veel kussens! Niet veel ruimte, maar stoort niet. Badkamer met inloopdouche, wel ruim. Ontbijt lekker, vers en veel gezonde/dieet producten te vinden. Heel gezellige bar en vriendelijk personeel!

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Beste Leslie,

Allereerst wil ik je bedanken voor je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige review achter te laten op Tripadvisor.

Het maakt mij trots om te lezen dat je hebt genoten van onze zorgvuldige gedesignde kamers en dat onze bedden comfortabel waren. Daarnaast ben ik blij om te lezen dat onze exclusieve maar complete ontbijt aan uw wensen voldeed.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in INK Hotel Amsterdam in de nabije toekomst!

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het INK hotel is echt prachtig. Dit merk je bij binnenkomst al gelijk! De kamers zijn modern, schoon en van alle gemakken voorzien. Onze kamer hadden ze op verzoek, prachtig!!!! versierd. Waaauw! Ook liggen er stroopwafels, bonbons en flesjes water klaar, dat is echt een warm welkom. Het hotel ligt enorm centraal. In de buurt is een goedkope parkeergarage te vinden, waardoor een weekendje Amsterdam nog leuk is. Het ontbijt is vers en in een gezellige ruimte. Leuk dat ze de koffie/thee uitserveren. Het personeel is heel vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Beste Diede,

Allereerst wil je bedanken voor je verblijf bij ons in INK Hotel Amsterdam en dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige review achter te laten op TripAdvisor waarin je onze de perfecte score geeft.

Het maakt mij erg trots om te lezen dat wij instaat waren om uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken en dat zowel de voorzieningen in en rondom het hotel naar wens waren. Ook ben ik blij om te lezen dat het personeel zowel vriendelijk als professioneel was en instaat was om u een welkom gevoel te geven.

We hopen u weer terug te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst!