Beoordeeld op 5 maart 2018

Park Hotel is geen aanrader voor autobestuurders; het parkeergeld bedraagt namelijk 65€ per dag ... een schande ! Maar bij schaarste is blijkbaar alles toegelaten, want ook rolstoelpatiënten die met eigen wagen zijn moeten evenveel neertellen.
De hotelaccomodatie is goed, de roomservice efficiënt en correct; maar zoals in de meerderhedi van de hotels, is een goed nachtrust enkel gegarandeerd als alle gasten hetzelfde erover denken.

Kamertip: Straatkant is luidruchtiger maar ook mooier met een gracht voor de deur
  • Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Natalia A, General Manager van Park Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Beste Serge,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.

De parkeergarage kost inderdaad €65 per dag. Helaas is dit een bedrag wat min of meer in alle parkeergarages in het centrum geldt. Mocht u een goedkopere parkeerplaats willen, kan ik u aanraden net buiten het centrum te parkeren bij een P+R parkeerplaats. Hier betaalt u €8 per dag en dan kunt u met de tram eenvoudig het hotel bereiken.

We zijn blij te horen dat u de accomodatie goed vond, maar vinden het jammer te horen dat u last had van geluidsoverlast. Als u dit bij een volgend verblijf weer heeft, kunt u dit altijd aangeven zodat wij voor u naar een oplossing kunnen zoeken, zoals bijvoorbeld een andere kamer. Ondanks het ervaren ongemak, hopen we u in de toekomst terug te mogen verwelkomen, zodat we uw verwachtingen kunnen overtreffen!

Vriendelijke groet,
Hotel Manager

Beoordeeld op 30 januari 2018 via mobiele applicatie

Proberen te vermijden.. net langs een schacht of ventilatie.. en heb je de hele avond last van (geruis), parking 65€, ze wilden een energiedrink aanrekenen die ik niet had gedronken, 2x parking aanrekenen, en ontbijt maar een dag ipv 2.. beetje amateuristisch leek mij.. ontbijt is duur maar wel goed!

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Natalia A, General Manager van Park Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste,

Dank u voor uw oprechte feedback.

Wij betreuren het ten zeerste om te lezen dat u niet tevreden was met uw verblijf in ons hotel. Wij zijn enigszins geschrokken van een aantal punten die u benoemd heeft en om deze reden zouden onze Guest Service Managers graag met u in contact komen.

Zou u uw feedback met ons willen delen via het volgende emailadres; service@parkhotel.nl

Wij horen graag van u!

Beoordeeld op 30 januari 2018

Hotels van deze afmeting op dit soort locaties zijn meestal niet erg persoonlijk. Park hotel wil duidelijk de uitzondering op de regel zijn. Heel warme onthaal, upgrade (en een upgrade van een upgrade zelfs zonder extra kosten). Absoluut moeite doen om nog een plaatsje voor ons te reserveren bij Momo en als dat niet zou lukken een equivalent restaurant in de buurt. Ook de lobby is gewoon al prettig om te verblijven. Moest steeds denken aan een serie uit het verleden met de naam Babylon 5. Nou. Petje af! Kom zeker een keer terug.

Kamertip: Kunt onder het hotel parkeren maar beperkte plaatsen dus wel reserveren!
  • Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken

Beste Damaze74,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Park Hotel!

Erg fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u de service en aandacht van ons team als persoonlijk heeft ervaren. Dit is waar wij als team naar streven.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Een heel indrukwekkend hotel als je binnen komt.
Wij hadden geboekt MET ontbijt. Wij kwamen aan en bleek dat we 23.50€ pp moesten bijbetalen voor ontbijt. Hebben gepast daarvoor.
De muren zijn enorm dun dus je hoort heel goed de buren.
De kamer was mooi en proper. Alleen het bed was verschrikkelijk slecht.
Voor die prijzen verwacht je meer...

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima gelegen hotel, 5 minuten lopen naar het Leidseplein. Wij konden voor de inchecktijd al inchecken en werden daar nog extra verblijd met een kamerupgrade. De kamer was ruim en prima verzorgd. Enige minpunten waren dat zowel het bad, als het bureau vrij grote slijtage plekken hadden. Hierdoor oogde het iets minder hygiënisch. Zonde, want het was een prima kamer en de rest van het hotel was echt schitterend. Het hotelpersoneel was zeer vriendelijk en bij het uitchecken (12:00 uur) was het geen probleem om onze koffers nog te laten staan. Al met al hebben wij genoten van ons verblijf in Park Hotel te Amsterdam en komen we graag nog eens terug.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner